дфдф

,

Темата беше редактирана от Виктор Димитров на 28.03.15 22:25.

Маса се прави на маса. Качествена храна, качествен съм и остава да напъваш в тренировките. Карай си по тази програма, но не е речено че трябва да държиш едни и същи повторения и упражнения. А това дали са 8-10… няма никакво значение в момента.

Благодаря.

Програмата ти според мен е доста добра.И аз ползвам почти същата.Бяганията ги правя в дните за почивка от тежести.Започваш гърба точно както трябва,ако търсиш маса-набиране и тяга. За човек,който не се е занимавал до сега само с това е много добра програмата.За рамото не мога да давам съвет,защото самл там никога нямам мускулна треска.Пресите са ок,обаче.

Мнението беше редактирано от Мирослав Марков на 26.03.15 12:17.

Всичко е добре,само сложи напади и/или римска тяга във деня за краката,а прасеца го тренирай както прав,така и седнал (може и на лег пресата).

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1