Гърди/Бицепс

08.04.15
16:35

Нека някой който тренира по този метод да сподели има ли ефект, аз мисля днес точно него да пробвам, но проблема е че хващам мускулна треска и то здрава на гърдите до Петък дали ще е минала да тренирам трицепса, не че не съм доволен от Гърди/Трицепс, но мисля че след гръб ще имам повече сила за Тесен Хват и Френското

За каква тренировка става дума?
В какъв режим? С каква цел? С какви упражнения?
С какъв обем? По какъв тренировъчен протокол?

Силно препоръчително е да бъдеш по-ясен във въпросите си и да пишеш по-грамотно.

08.04.15
18:33

Добре, ще помисля върху написаното от теб.

Мнението беше редактирано от Blue на 08.04.15 22:11.

За всеки билдър и гърдите и бицепса са важни за развитие мусклни групи.
Но както знаеш всеки е различен.
Определянето на типъ тренировка ,който ще е полезен за теб,много зависи от това да кажеш коя мускол а група ти изостава по твое мнение.
Тогава бих ти дал предложение как да си разпределиш нещата.
А принципно гърди бицепс не е добра комбинация.

19.05.15
23:41

казано от Тодор Тодоров на 10.04.15, 22:29:

За всеки билдър и гърдите и бицепса са важни за развитие мусклни групи.
Но както знаеш всеки е различен.
Определянето на типъ тренировка ,който ще е полезен за теб,много зависи от това да кажеш коя мускол а група ти изостава по твое мнение.
Тогава бих ти дал предложение как да си разпределиш нещата.
А принципно гърди бицепс не е добра комбинация.

На мен гърдите леко ми изостават, какво ще ми предложиш в такъв случей (съчетавам гърди-гръб в един ден)?

20.05.15
20:49

казано от Тодор Тодоров на 10.04.15, 22:29:

За всеки билдър и гърдите и бицепса са важни за развитие мусклни групи.
Но както знаеш всеки е различен.
Определянето на типъ тренировка ,който ще е полезен за теб,много зависи от това да кажеш коя мускол а група ти изостава по твое мнение.
Тогава бих ти дал предложение как да си разпределиш нещата.
А принципно гърди бицепс не е добра комбинация.

Не пиши повече глупости, моля те :D .

11.06.15
00:43

Всяка тренировка има ефект ако тренираш достатъчно усилено. Няма толкова голямо значение кой с кой мускол тренираш, ако полагаш усилия, да ще има ефект, ако не не. Без значение дали тренираш бицепса с гърди, гръб, крака и прочие.

11.06.15
08:56

казано от Bio Zelink на 11.06.15, 00:43:

Всяка тренировка има ефект ако тренираш достатъчно усилено. Няма толкова голямо значение кой с кой мускол тренираш, ако полагаш усилия, да ще има ефект, ако не не. Без значение дали тренираш бицепса с гърди, гръб, крака и прочие.

Е как ще е без значение, като при Гърди/Трицепс - нямам никаква сила за трицепса и въобще не го напомпвам хубаво, а след Гръб имам доста сила и го напомпвам като хората с по тежки килограми

казано от ХЕКТОР на 11.06.15, 08:56:

казано от Bio Zelink на 11.06.15, 00:43:

Всяка тренировка има ефект ако тренираш достатъчно усилено. Няма толкова голямо значение кой с кой мускол тренираш, ако полагаш усилия, да ще има ефект, ако не не. Без значение дали тренираш бицепса с гърди, гръб, крака и прочие.

Е как ще е без значение, като при Гърди/Трицепс - нямам никаква сила за трицепса и въобще не го напомпвам хубаво, а след Гръб имам доста сила и го напомпвам като хората с по тежки килограми

Ще се учудиш, но напомпването не е най-важното нещо за растежа на мускула. Мен трицепсът ми расте най-много, когато го правех с гърдите. Тогава вече е доста натрениран и му трябват 1-2 упражнения, които да го довършат.

11.06.15
16:57

На мен ръките ми растат най- много когато изобщо не ги натоварвам допълнително с изолиращи упражнения. Тук- таме в месеца правя по някое бицепсово сгъване. Качват ли се килограми, случва ли се силова прогресия от базовите движение, ръките няма как да са малки.

11.06.15
18:44

Аз не говоря за напомпване аз ви говоря за това, че примерно Ако правя гърди след това нямам сила да направя нито френско по тежко нито тесен хват по тежък, а след гръб имам сила за трицепс-а... ако с гърдите правя френско с 40 и тесне хват с 70кг, то след гърба правя френско с 50 и тесен хват с 90кг

казано от ХЕКТОР на 11.06.15, 18:44:

Аз не говоря за напомпване аз ви говоря за това, че примерно Ако правя гърди след това нямам сила да направя нито френско по тежко нито тесен хват по тежък, а след гръб имам сила за трицепс-а... ако с гърдите правя френско с 40 и тесне хват с 70кг, то след гърба правя френско с 50 и тесен хват с 90кг

В случая за какви повторения говорим?

11.06.15
22:18

6-8 максимум повече не.

казано от ХЕКТОР на 11.06.15, 22:18:

6-8 максимум повече не.

Ами пробвай да правиш по 6 с по-тежки килограми, след гърдите. Две упражнения са достатъчни. Пробвай месец-два и после ми кажи как е. :)

12.06.15
17:57

казано от Веселин Блажев на 12.06.15, 17:38:

казано от ХЕКТОР на 11.06.15, 22:18:

6-8 максимум повече не.

Ами пробвай да правиш по 6 с по-тежки килограми, след гърдите. Две упражнения са достатъчни. Пробвай месец-два и после ми кажи как е. :)

Аз тренирах Гърди/Трицепс но нещо не ми допадна, може просто при теб да върви, затова е най добре, момчето да опита 2 месеца от едната и 2 месеца от другата

казано от ХЕКТОР на 12.06.15, 17:57:

казано от Веселин Блажев на 12.06.15, 17:38:

казано от ХЕКТОР на 11.06.15, 22:18:

6-8 максимум повече не.

Ами пробвай да правиш по 6 с по-тежки килограми, след гърдите. Две упражнения са достатъчни. Пробвай месец-два и после ми кажи как е. :)

Аз тренирах Гърди/Трицепс но нещо не ми допадна, може просто при теб да върви, затова е най добре, момчето да опита 2 месеца от едната и 2 месеца от другата

Прав си - да си намери своя си начин.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1