Как да продължа в тренировъчния си режим?

19.04.15
20:09

Здравейте 5 седмици тренирах по една система в която бяха включени само базови многосъставни упражнения - тягя , клек , лег , военна преса и гребане.Резултатите са на лице особено от към сила.
Сега незнам какво да почна пак ли тежки базови тренировки или сплит. Целта ми е ММ
1,85 - 74КГ  16г.
П.С. - Ето и малко прогрес :)

Темата беше редактирана от Кольо Пияндето на 19.04.15 20:36.

Има прекалено много програми. Ако целиш маса и сила мога да те насоча към 2 които са доста ефективни: 5 х 5 и Макс OT. Разбира се без хранителен режим маса няма и да има. :)
Ако поразгледаш форума има статии и за двете програми даже и съформци тренирали по тях.

19.04.15
21:24

Хранителния ми режим е на ниво за последните 3 месеца качих 13кг  , а въпроса ми беше дали да си продължа тежко или да намаля интензивноста и обема с едно леко сплитче

19.04.15
22:06

На тези години и стаж в залата изобщо не се занимавай със сплитове. Казвам ти го от личен опит. Продължавай си с базовите упражнения.
Ако си усвоил правилно техниките на базовите упражнения, системата 5х5 наистина би била добро решение.

19.04.15
22:15

Значи съм се насочил в правилна насока преди да почна програмата с базовите въобще не ми се правише тяга и не бях правил , но заучих правилно техниката и я обикнах :) А и 5 седмици  си дадоха думата от към сила най-вече !
За 5 седмици - 4кг +
Лег - 1х65 / 1х85
Клек - 1х50 / 1х70
Тяга 1х70 / 1х110 + фитили

19.04.15
22:22

Сам виждаш как базовите упражнения са ти помогнали, така че няма смисъл да се двуомиш. Щом даден метод работи, няма смисъл да се заменя с нещо друго.
И гледай тягата да я правиш без фитили и с надвахт, за да може хвата да заздравява.

19.04.15
22:27

Написах темата защото са ми казвали че след тежка програма е добре 1 седмица да намаля тежестите да си починат мускулите и да почна пак базово. Относно тягата исках да видя с фитили колко ше дръпна а иначе без 1х95 повече не съм слагал

Мнението беше редактирано от Deadlift на 19.04.15 22:29.

20.04.15
06:48

Ако се чувстваш пренапрегнат, леко претренирал, изтощен и тн. може да направиш една седмица с по- леки тренировки (пак с базови упражнения) и после пак да се върнеш към старата схема на трениране.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1