Програма за изчистване.

18.05.15
12:09

Здравейте,
В продължение на 6 месеца тренирах по програмата push/pull/legs и останах изключително доволен от нея. Качих доста килограми, но и омазних малко, което вече е проблем, защото времето се затопля и идва време за плажове. Ще бъде ли възможно да ми предложите някаква програма за изчистване на мазнини (най-вече в коремната област). Ще съм ви благодарен ако пуснете някой линк към изпитана и работеща програма, в която да има кардио и акцент в/у пресата.
Благодаря!

18.05.15
12:11

Програмата за изчистване на мазнини се нарича диета.

казано от basttardo на 18.05.15, 12:09:

Здравейте,
В продължение на 6 месеца тренирах по програмата push/pull/legs и останах изключително доволен от нея. Качих доста килограми, но и омазних малко, което вече е проблем, защото времето се затопля и идва време за плажове. Ще бъде ли възможно да ми предложите някаква програма за изчистване на мазнини (най-вече в коремната област). Ще съм ви благодарен ако пуснете някой линк към изпитана и работеща програма, в която да има кардио и акцент в/у пресата.
Благодаря!

Програма за релеф НЯМА. Всичко идва от диетата. Ако щеш се спукай от кардио, ако не пазиш диета нищо няма да стане.

18.05.15
12:15

Това ми е напълно ясно. Просто искам да сменя програмата, защото вече съм отегчен от тази. Все пак 6 месеца тренирам по нея. Все пак не може да няма някаква програма, която съвместно с добра диета ще даде резултати.

18.05.15
12:54

Горна-долна част .И кардиото избираш да го правиш с долната или горната .

18.05.15
13:40

От една страна програма за изчистване НЯМА, защото това дали ще си с плочки или с шкембе зависи от това колко количество и каква храна консумираш.
От друга страна пък можеш да увеличиш енергоразхода и в същото време да спазваш диета разбирасе.
И аз на скоро почнах да чистя и аз като тебе бях до скоро на бутащи/дърпащи/крака.
В момента започнах отново да тренирам цялото тяло за да увелича енергоразхода.
Примерно днеска направих 5 кръга от клек, лег, тяга и преден клек с дъмбел. Всички 5 кръга с минимални за моите възможности почивки.
В следващата тренировка ще правя пак 5 кръга, но ще заменя някои упражнения с набирания и кофички.
С кръговите тренировки имам повече енергоразход отколкото ако един ден правя само бутащи а в друг ден само дърпащи упражнения.
Всичко друго си е до диетата.

18.05.15
18:10

Може нещо кръгове, супер серии, дроп серии..

18.05.15
22:38

Цяло тяло във всяка тренировка е добра идея, когато се свалят мазнини.

Системата на Винс Жиронда 8х8 с 30 сек. почивка между серии и упражнения. Ако, си решил да правиш цяло тяло в един ден прави по две упражнения за големите мускулни групи, малките по едно :-). Тежестите трябва да са 60 - 70 % от максималните килограми. . Оставането в калориен дефицит  е задължително в период на чистене.

Мнението беше редактирано от Петър Димитров на 19.05.15 09:36.

20.05.15
11:16

Обмислям вариант да започна лостове. Дали е добра идея? Нещо от сорта:
1. Понеделник - лостове
2. Вторник - крака в залата
3. Сряда - лостове
4. Четвъртък - почивка
5. Петък - крака в залата
6. Събота - лостове
7. Неделя - почивка
Ще правя кардио и корем в дните за лостове. Как ви звучи? Приветствам предложения за ротация на тренировките.

20.05.15
13:12

казано от basttardo на 18.05.15, 12:15:

Все пак не може да няма някаква програма, която съвместно с добра диета ще даде резултати.

Няма.
Като искаш, смени я, но не защото искаш да чистиш с нея, а защото си отегчен.

казано от avitohol на 18.05.15, 13:40:

С кръговите тренировки имам повече енергоразход отколкото ако един ден правя само бутащи а в друг ден само дърпащи упражнения.

Да, в конкретната тренировка енергоразхода може и да е по-голям. Но цялостно за седмицата... не се знае.

казано от Lachezar Tomov на 18.05.15, 22:38:

Цяло тяло във всяка тренировка е добра идея, когато се свалят мазнини.

Може би. А може би не.

казано от Петър Димитров на 19.05.15, 09:27:

Системата на Винс Жиронда 8х8 с 30 сек. почивка между серии и упражнения. ..... Тежестите трябва да са 60 - 70 % от максималните килограми.

Искам да видя как се правят 8х8 с 30 сек. почивки с 70% (или дори с 60%) от макса, докато си на калориен дефицит, т.е., с изчерпан гликоген. Иначе, тази програма е перфектна за сваляне, но на мускули.

казано от basttardo на 20.05.15, 11:16:

Как ви звучи?

Никак не ми звучи, щото не си написал какво смяташ да правиш на лостовете.

20.05.15
13:51

Смятам да започвам с лицеви опори от наклон, защото гърдите са ми най-трудно развиващата се мускулна група (особено горна част), след това кофи, след което набирания с различни хватове. Обема на тренировката няма как да я опиша в серии и повторения, защото е относително според деня, спането, храненето, силата и т.н.

20.05.15
17:02

Какво разбираш под думата “лостове”. Лостове на вън, където ще правиш упражнения само със собствено тегло или лоста за набиране и успоредката във фитнес залата. Във фитнеса ще ти е по- удобно да добавиш допълнителна тежест към набиранията, кофите и лицевите, което ще е в твой плюс. А и както се набираш, може да ти скимне и някоя тяга да направиш, пък в парка къде ще търсиш щанга с тежести :D .
Не мога да разбера защо не си описал на лостовете какви точно неща ще правиш, в какъв обем, интензивност и тн.
Казваш, че е според зависи- храна, енергия, настроение и тн. Ама едвали като си нахранен и в настроение правиш по 50 серии с по 100 повторения на набирания, а когато не си в настроение, едва по 5 набирания. Направо опиши една тренировка на лостовете.

20.05.15
18:01

Желанието ми да тренирам в парка е продиктувано от факта, че в летните месеци залата става претъпкана, задушна и  е много неприятно да се тренира (летните билдъри се събуждат, а зимата тренирахме по пет човека). Както и да е, отивам в парка, загрявам и започвам с лицевите опори от наклон в суперсерия с кофи. Правя около 5 серии лицеви с по 15-20 повторения. Като ги приключа продължавам с кофите до отказ. След това набирания. Десетина серии от по 12 повторения, които намаляват и когато вече не мога да се повдигна спирам. Отивам на успоредката и правя от тези придърпвания, в които тялото е на около 45 (не знам как се нарича упражнението). След това коремни преси в суперсерия с повдигане на краката от вис пак до отказ. Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1