Тренировка с тежки и леки серии

18.07.15
14:36

Понеделник ( Ще редувам едната седмица това отляво, следващата - отдясно )

  Weighted pull ups: 5x5     /  Deadlift - 5x5
  Tbar row: 4x10               /  Weighted pull ups - 4x6
          Seated cable row - 3x8 reps with 4-0-1-0 tempo
  Lat pull down: 4x10-12     /  one arm DB row - 3x12-15
              shoulder shrug – 3x12-15
 
Вторник

  Bench press: 5x5
  inclined DB press: 4x8
  Pec deck – 3x12
  Wide grip push ups for upper chest: 5 sets failure
  ABS

Четвъртък

  Squats – 5x5
  Leg press – 4x12
  Calf raise (seated / standing) – 6x12-15
  Lunges – 3x15 reps per leg
  ABS

Петък

  Weighted pull-ups – 3x6-8
  dips – 3x12
  Seated dumbbell press – 3x6-8
  Side delt raises – 3x12-15
  Barbell curl – 5x10-12
  Overhead tricep rope extensions – 5x10-12

Целта ми е размер, без да преминавам в двете крайности - само базови упражнения срещу бодибилдърски сплитове с много изолиращи, а да ги съчетая в едно. Моля, споделете вашето по-опитно мнение преди да я изпробвам.

Най-добре си я изпробвай сам около месец, за да имаш някаква база за сравнение.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1