Мнение за тренировъчната ми програма

07.08.15
15:07

Здравейте! Момче съм на 16г. 196см. 82кг. Целя покачване на мускулна маса и увеличаване на силата. Тренирал съм много неща но несериозно - лостове, мма, плуване, фитнес и други. От 1 месец реших да се занимавам сериозно с фитнес. Тренирам по тридневен сплит 
в понеделник сряда и петък, а във вторник четвъртък и събота правя това http://www.bb-team.org/workout/1335_kak-da-kachim-funktsionalna-masa-v-bedrata. Сплитът е: понеделник - 5*6-8 гребане с щанга/мечка; 5*6-8 придърпване на горен скрипец; 5*6-8 мъртва тяга; 5*6-8 гребане с дъмбел; 5*20-25 трапец с дъмбели ; сряда - 4*6-8 права лежанка; 4*6-8 повдигната/спусната лежанка; 4*6-8 бенч преса с дъмбели; 4*8-10 кросоувър 4*6-8 раменна преса от стоеж ; петък правя бицепс и трицепс всеки път различно. Има известен напредък в силата и в тялото, но кантарът не мърда... всеки път 82. Храненето ми е мн добро (овесени ядки, млечни продукти, ориз, пилешко, телешко, риба, картифи и многозърнест хляб, избягвам сладкото), а хранителни добавки не искам да ползвам - знам че не са вредни, но не искам. Въпросът ми е как да кача повече мускулна маса, правя ли нещо грешно, ако може да ми предложите нещо за ръце, защото съм пробвал много неща но рядко се напомпват достатъчно.

Нещо няма крака...
Я карай известно време на клекове, тяги, военни преси, кофички и набирания, покачи работните тежести. Пък после направи примерно 6 седмици клек в 20 повторения. При адекватно хранене  няма как да не качиш.

07.08.15
19:07

Явно не си прочел добре... Краката ги правя вторник четвъртък и събота с тичане, преди ги правех във фитнеса, но исках малко разнообразие. А базови упражнения съм правил много и съм покачил работната тежест достатъчно (клек-110, мъртва тяга -130, лег - 80) отдавна тренирам по сплитове. Нещо за ръце да предложите..

Ааааа вярно, извинявай, бро. Ще се повторя, клек в 20 повторения, от него расте всичко. Всеки във форума ще ти каже, че 1 месец сериозно трениране е малко, за да минеш на сплит. Блъскай цяло тяло 3 пъти в седмицата, прогресирай силово и те така.

08.08.15
00:50

Ами то не е само 1 месец :D . Както казах съм тренирал и преди. А фитнес към 6 месеца но несериозно и съм минал основния период отдавна. Любител съм на базовите упражнения все пак и може да го пробвам тва клек в 20 повторения щом го хвалиш толкова :D . Мерси за отговора :)

Ако не качваш тегло, то значи трябва да хапваш повече.

Ето четива по темата:
Не мога да кача килограми
Калориен баланс

Съгласна съм, че на 16 години добавките не са ти приоритет, а храненето трябва да бъде взето на първо място, но все пак държа да уточним някои неща по въпроса с добавките и дали са химия. Просто за обща култура. :)

Каква беше причината, поради която заряза изброените спортове?

08.08.15
12:35

Това с довавките съм го чел и преди и съм наясно :) но според мен е по добре вместо да дадеш 50 лв за някви прахчета да си купиш сумати полезна храна за същите пари. За другите теми видях къде ми е грешката, трябва да намаля активността. Сигурно е заради спринтовете, но съм чел, че са полезни за десетки неща и някакси не искам да спирам. Ще се пробвам да ям повече и да следя храната да видим ефекта. А за спортовете плуването не ме влече, а на мма ходих няколко месеца и буквално се стопих... За 1 месец свалих 4 кг и заприличвах на щека :D затова го спрях и почнах фитнеса с идеята да кача нещо.

Мнението беше редактирано от Георги Янев на 08.08.15 12:36.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1