Мнения за новия ми тренировъчен режим

20.12.15
20:02

Здравейте, машини и верни BB-Team фенове!

Като цяло, целя да научавам нови умения на лостовете, в това число - предна везна, планчове, хендстенд преси без опора и други, но също така и мускулна маса, или просто релеф.. :D

Колебая се между два варианта. Помислете и кажете, кой от вариантите би бил по-добър.

Първи вариант:
Тренировките, разположени през дните:
Понеделник - силова тренировка
Вторник - стречинг тренировка
Сряда - силова тренировка
Четвъртък - стречинг тренировка
Петък - силова тренировка
Събота - стречинг тренировка
Неделя - почивка

Силовите тренировки ще бъдат със следната конструкция:
1) Загрявка
- 10 минути леко бягане + 5 минути статичен + 5 минути динамичен стречинг.
2) Умения
- тук да тренирам уменията, като хендстенд баланс за пресите без опора. Тази част от тренировката, ще продължи около 20-30 минути.
3) Самата силова тренировка
4) 10-минутен стречинг

Смятате ли, че втората част от тренировките е нужна, или е на правилното място?

Стречинг тренировките, в дните след силовите тренировки, смятам, че ще са полезни за оптималното възстановяване.

Втори вариант:
Тук редувам силовите тренировки, с тренировките за умения(2-рата част(уменията) от първия вариант, съм ги изместил в отделни дни):
Понеделник - силова тренировка
Вторник - тренировка за умения
Сряда - силова тренировка
Четвъртък - тренировка за умения
Петък - силова тренировка
Събота - тренировка за умения
Неделя - почивка

Тук вече силовата тренировка, би изглеждала така:
1) Загрявка
2) Силовата тренировка
3) Стречинг

Та, въпросът ми е: кой от вариантите би допаднал повече на моите цели?

Здравей!

Добави и повече лична информация.

Какво точно ще представлява силовата тренировка?

21.12.15
10:08

На 16г. съм, висок съм 180см. и тежа 66кг.. Занимавам се с този спорт, от около 4 години, но не съм тренирал сериозно.

Силовата тренировка се дели на три части. Първите две са рутинни тренировки, с по пет упражнения на кръг. Кръговете са пет. Почивките, по минута, две. Две рутинни, понеже не мога да събера любимите си упражнения в една(десет на кръг)..:D

Последната част е суперсерия.

22.12.15
08:45

Е, някой да каже нещо?! :D

22.12.15
12:09

щом главната ти цел в момента е заучаването на новите упражнения, то тогава тренировката ти за тях става приоритет и я дърпаш на преден план.
На всяка тренировка след като загрееш си пускаш 30минути прогресии, изометрии, техника или там каквото си наумил за по-сложните упражнения.
След това продължаваш със “силовата ти част” и така всеки път :)

(лично мнение)

23.12.15
13:18

Благодаря! Значи няма нужда две отделни тренировки, като мога да вмъкна всичко в една? :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1