Нова програма

13.03.16
20:00

Здравейте на всички , аз съм момче на 15 години и тренирам фитнес от 2 седмици вече ,та спрях се на тази програма ,за релеф е и ми казаха няколко човека ,че е добра.Та искам да ви попитам вас ,защото разбирате ,добра ли е ,какво трябва да и променям или да си я оставя така.Също така мисля да добавя и корем ,но не знам къде точно,благодаря предварително. :)

Рамото никакво го няма, а ръцете ги има 3 пъти. :/ Не е оптимално разпределена. Няма лошо да тренираш ръцете в отделен ден, но според мен рамото е много по-важна група и не бива да я пренебрегваш. Все пак широките рамена създават силния външен вид. Можеш вместо бицепс и трицепс да правиш рамена с гърба и гърдите. Примерно предно и средно с гърдите и задно с гърба.

13.03.16
23:50

Добре благодаря,ще я поправя.

14.03.16
17:12

Най-голямата грешка на всеки начинаещ - да тренира колкото се може повече ръце... Програма за релеф няма. Релефът се прави с хранене. Тренировките са еднакви и при качване и при сваляне, само обемът им се намалява или увеличава.

14.03.16
19:22

Е добре аз не мога да си намеря една хубава програма ,повечето ми казват да дам едни 50 лв за хубава програма ,но нямам възможност да давам пари за програма ..

cRossfit

14.03.16
20:36

Според мен тренировки в сплит  на този етап не са ти необходими.Наблягай на базовите движения,а малките групи мускули така или иначе пак ще се товарят.

Мнението беше редактирано от cRossfit на 14.03.16 20:38.

Тук има един вагон програми, които са много по-смислени, и най-вече - безплатни. ;)

15.03.16
00:33

Знам че има “вагон” програми,но не мога да намеря подходящата.

15.03.16
15:05

Та пускам нова тема и програма ,защото я видях в нета и чакам мнения ,но да се представя отново - Момче на 15 години -176см ,68.6 кг ,тренирам от 2 седмици вече и да .

Понеделник : Гърди и рамо
Сряда:Гръб и трапец
Петък:Бицепс и трицепс
Събота: Крака и корем

Как е ?

Модерация: Не разбираш от дума май...

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 15.03.16 15:08.

Това не е програма, а сплит.
Не е ясно как и колко ще тренираш.

15.03.16
15:15

Еми днес ще я довърша и ще я кача.

Мнението беше редактирано от Tihomir Donchev на 15.03.16 15:17.

15.03.16
15:49

Ето я ,критики ? :(

По-добре. Ако оправиш и храненето може и да прогресираш с тази програма.

15.03.16
23:40

Благодаря ,ами как трябва да ям ,защото не съм запознат с това.

15.03.16
23:42

казано от Tihomir Donchev на 15.03.16, 15:49:

Ето я ,критики ? :(

махни предното рамо в понеделника, претренира се

ТД

16.03.16
10:50

Добре,а кога да го правя?

Първо - нали осъзнаваш, че можеш да влизаш в личният си профил от всяко едно място, през всяко едно устройство, свързано с Интернет? Изабил си повече време да регистрираш нов акаунт, от колкото да си напишеш името и паролата и да си влезеш в твоя.

Второ - Обръщаш прекалено внимание на малките детайли и не виждаш цялата картина.Задното рамо ти е последният проблем, според мен. Да - можеш да прогресираш и с тази програма, но дали прогреса ще е оптимален? По-скоро не. По програмата се досещам, че искаш големи ръце. В такъв случай пробвай  тази - въпреки, че няма едно упражнение, което да изолира ръцете, мога да ти кажа, че ще пораснат. Пробвал съм я лично и останах много доволен. Освен, че ми пораснаха ръцете, успях и да изчистя малко.

Трето - сметни си калориите и си изгради режим за сваляне или качван, според целите ти. Тук можеш и да измерваш приблизителната калоричност на менюто си, както и нужните макронутриенти. Строго индивидуално е, но 2-2,2 грама протеин, 2-3 грама въглехидрати и 1,5-2 грама мазнини на 1 кг тегло е добър ориентир.

Успех с целите!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1