Тренировъчна програма.

24.04.16
14:42

Здравейте, аз съм на 13 години, 168 висок, 76 килограма и тренирам само на лостове. Правя по 8 набирания подхват, 6 с надхват, 35 лицеви, 5 кофи на успоредка. Ако може да ми направите програма, защото аз не мога. Да бъде само със собствено тегло.


Също ако може да ми помогнете да науча единично силово, знам че не е правилно но ще се радвам да го науча. Аз прехвърлям едната ръка, но веднага се изпукам или има редки моменти, в който задържам, но за 2-3 сек. Благодаря предварително! :)

24.04.16
14:47

Здравей и добре дошъл :)

казано от Филип Стоянов на 24.04.16, 14:42:

Ако може да ми направите програма, защото аз не мога.

Сайтът е пълен с информация относно програми и упражнения. Сигурна съм, че ако почетеш достатъчно, ще се справиш и сам. Може да ти бъде помогнато с насоки и съвети кое и как да подобриш. Но към момента това е форум, в който споделяме и обсъждаме, а не предоставяме услуги, казвам го с най-добри чувства.

Използвай търсачката и филтъра тук.
Разгледай тук. И тук.

Мнението беше редактирано от karfi4ka на 24.04.16 14:49.

Все още си твъъъъърде начинаещ за да тренираш по програма въобще.
Достатъчно ти е всеки ден да правиш едни и същи упражнения, като се стремиш да увеличаваш бройката на повторенията прогресивно.
Новите упражнения като силови възлизания, планч, флаг, везни и тн гледай да опитваш в началото на тренировката ти. Когато имаш повече сила и експлозивност.

За силовото възлизане: има едно схващане (правило), че трябва да можеш да правиш 20 експлозивни набирания и 20 експлозивни кофички. Разбира се не важи за всички. Има хора които правят 30 набирания, но не могат силово.

Тренирай всеки ден, храни се добре ( качествено и правилно ), наспивай се и нещата ще се получат :)

Ако все пак си решил, че искаш да тренираш по програма:
- Darebee и BarBrothers имат добри.
- Предизвикателството “100 push ups a day” , “100 pull ups a day”

Задна везна я мога, уча предна. Силовото го опитвам единично(първо едната ръка, после другата) флаг понякога става, стойка става. А за програма попитах, защото ако може да напредна по-бързо.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1