Потъване нагоре

Прескочи до:

20.08.19
19:05

Тренировката днес:
Лег- до 5, 5, 3, 3, 3*100- ЕМОМ, кофички- 5*5*/+40/- ЕМОМ, силово гребане с дъмбел- по 18*70 кг на ръка.
Храната засега- 200 гр пилешки шницел, 200 гр татарско кюфте, 90.9 кг.

21.08.19
19:44

Тренировката днес:
Клек- до 5, 3, 3, 3, 3*135- ЕМОМ, изхвърляне от вис- до 3*65, обръщане от вис- до 3, 3, 2, 1, 3*95- ЕМОМ, хиперекстензии- 2*15*/+32/.
От днес увеличавам въглехидратите, почнах и креатин за първи път от 2 години, но ще гледам все пак да не се освинвам прекалено бързо, килограмите 92.2.

22.08.19
19:22

Тренировката днес:
Военна преса- до 5, 2, 2, 2, 2*70- ЕМОМ, набирания- до 5*5*/+25/- ЕМОМ, раменни преси с дъмбели- 10*30 кг на ръка, гребане с дъмбел- по 10*70 на ръка, 91.1 кг.

23.08.19
19:11

Тренировката днес:
Клек- до 5, 3, 1+0, 1, 1*140- ЕМОМ/с 30 сек повече след нулата/, обръщане от вис- до 3, 2, 3, 3, 2*95- ЕМОМ, тяга надхват- до 5*160, килограмите 90.7.

26.08.19
19:28

Тренировката днес:
Лег- до 5, 5, 4, 3, 3*102.5- ЕМОМ, кофички- до 5, 5, 4, 3, 3*/+45/- ЕМОМ, пендлей гребане- до 2, 3, 3, 2*110, килограмите 92.2.

27.08.19
19:39

Тренировката днес:
Клек- до 5, 2, 2, 2, 2*145- ЕМОМ, изхвърляне от вис- до 5*65, обръщане от вис- до 3, 3, 2, 3, 3*97.5- ЕМОМ, бедрено разгъване- 3*15. Креатинът май почна да действа, 92.3 кг.

28.08.19
19:17

Тренировката днес:
Военна преса- до 5, 2, 2, 2, 2*72.5- ЕМОМ, набирания- 5*5*/+30/- ЕМОМ, раменни преси с дъмбели- 8, 6*32.5 кг на ръка, силово гребане с дъмбел- по 10*70 кг на ръка, хиперекстензии- 3*15*/+32/, 91.5 кг.

29.08.19
20:11

Тренировката днес:
Клек- до 4, 1, 1, 2, 1, 2*150- ЕМОМ, обръщане от вис- до 5*2*100- ЕМОМ, тяга надхват/с твърдия лост/- до 1*170, клек с пауза- до 1*140, 92.4 кг.

30.08.19
19:18

Тренировката днес:
Лег- до 5, 5, 5, 3, 3*105- ЕМОМ, кофички- 5, 5, 5, 5, 4*/+50/- ЕМОМ, гребане с дъмбел- по 12, 8*70 кг на ръка, коремни преси с щанга- до 1, 0, 0, 1*60, доволно днес, точно 92 кг.

31.08.19
17:30

Тренировката днес:
Клек- до 4, 1, 1, 2, 1, 1+0*150- ЕМОМ, изхвърляне от вис- до 5*67.5, обръщане от вис- до 3, 2, 2, 1, 2*100- ЕМОМ, лег преса- 3*10, килограмите 91.3.

Мнението беше редактирано от Любомир на 31.08.19 17:30.

31.08.19
22:32

казано от Любомир на 31.08.19, 17:30:

лег преса- 3*10

Нарочно си я скатал между другите упражнения. Ерес!

31.08.19
22:59

казано от Brown Bomber на 31.08.19, 22:32:

казано от Любомир на 31.08.19, 17:30:

лег преса- 3*10

Нарочно си я скатал между другите упражнения. Ерес!

След като работещите упражнения при мен не работят залагам, че и неработещите няма да работят или както казват мъдрите и мързеливите “то всичко е до ген” 😄

02.09.19
15:08

Тренировката днес:
Военна преса- до 5, 1, 2, 1, 2*75- ЕМОМ, набирания- 5, 5, 4, 3, 3*/+35/- ЕМОМ, раменни преси с дъмбели- 5*35 кг на ръка, силово гребане с дъмбел- по 10*70 на ръка, коремни преси с щанга- 1, 0, 1, 1*60, 0*65, килограмите 93.3.

04.09.19
14:24

Тренировката днес:
Обръщане+тласкане- до 90, обръщане от вис- 3*100, клек- до 2, 1, 1, 1, 2*150- EMOM, обръщане от вис- 4*100, широка тяга- до 150, тяга надхват- 6*150, 92.1 кг. Май на клека и тягата ще вдигна обема за сметка на интензивността, че така не вървят нещата..

Мнението беше редактирано от Любомир на 04.09.19 16:20.

А защо не ги въртиш - единия път по-тежко и в по-малко обем, другия път по-леко и в повечко обем ?

04.09.19
15:01

казано от Alexander Krastev на 04.09.19, 14:52:

А защо не ги въртиш - единия път по-тежко и в по-малко обем, другия път по-леко и в повечко обем ?

То сигурно ще е нещо такова, аз без тежко надали ще издържа 😄

05.09.19
14:57

Тренировката днес:
Лег- до 5, 4, 3, 2, 2*110- ЕМОМ, кофички- до 5, 4, 3, 2, 3*/+55/- ЕМОМ, гребане с дъмбел- по 2*12*70 кг на ръка, коремни преси с щанга- до 0, 0, 1*65, 92.8 кг.

07.09.19
16:47

Тренировката днес:
Клек- до 5*5*120- ЕМОМ, изхвърляне от вис- до 3*70, обръщане от вис- до 2, 2, 1, 2, 1*102.5- ЕМОМ, бедрени разгъвания- 3*15, 92.4 кг.

09.09.19
15:44

Тренировката днес:
Военна преса- до 4, 1, 1, 1, 2*77.5- ЕМОМ, набирания- 5, 4, 3, 2, 3*/+40/- ЕМОМ, имаше и половинки.., раменна преса с дъмбели- 3, 1*37.5 кг на ръка, силово гребане с дъмбел- по 15*70 кг на ръка, 92.7 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 09.09.19 15:44.

11.09.19
19:10

Тренировката днес:
Клек- до 5*5*130- ЕМОМ, обръщане от вис- до 3, 3, 2, 2, 2*102.5- ЕМОМ, широка тяга- 10*110, 94.4 кг, доста се раздадох, но като се храни човек нещата се получават 😀

13.09.19
15:38

Тренировката днес:
Лег- до 5, 3, 2, 2, 2*115- ЕМОМ, кофички- 4, 3, 3, 2, 3*/+60/- ЕМОМ, гребане с дъмбел- по 2*15*70 кг на ръка, коремни преси с щанга- до 65, 2*0*67.5, 93.1 кг.

15.09.19
19:42

Тренировката днес:
Клек- до 5, 5, 5, 3, 3*140- ЕМОМ, изхвърляне от вис- до 3*70, обръщане от вис- до 2, 2, 1, 0, 1*105- ЕМОМ, коремни преси с щанга- до 65, 0*67.5, 93.6 кг, доволен съм, силата се покачва без много да тикам килограмите нагоре.

16.09.19
15:30

Тренировката днес:
Военна преса- до 5, 1, 2, 2, 2*77.5- ЕМОМ, набирания- 4, 3, 2, 2, 2*/+45/- ЕМОМ, раменна преса с дъмбели- 2, 1*37.5 кг на ръка, гребане с дъмбел- по 20*70 кг на ръка, коремни преси с щанга- до 60, 0*65, 93.8 кг, доволен съм от военната и гребането, засилвам се 😄

казано от Любомир на 31.08.19, 22:59:

казано от Brown Bomber на 31.08.19, 22:32:

казано от Любомир на 31.08.19, 17:30:

лег преса- 3*10

Нарочно си я скатал между другите упражнения. Ерес!

След като работещите упражнения при мен не работят залагам, че и неработещите няма да работят или както казват мъдрите и мързеливите “то всичко е до ген” 😄


работните упражнения или работни тежести ? 😁

17.09.19
15:52

Тренировката днес:
Бедрени разгъвания- 2*10, клек- до 5, 1, 1 , 2, 2*150- ЕМОМ, обръщане от вис- до 2, 2, 1, 0, 1*105- ЕМОМ, широка тяга- 8*120, коремни преси с щанга- до 0, 1*65, 93.5 кг.

19.09.19
19:24

Тренировката днес:
Лег- до 5, 2, 1, 2, 2*120- ЕМОМ, кофички- до 4, 3, 2, 3, 3*/+60/- ЕМОМ, силово гребане с дъмбел - по 2*10*70 кг на ръка, коремни преси с щанга- до 60, 3*0*65, точно 93 кг. В момента на лега май съм над 1.5*СТ и върви добре, та дано догодина ги докарам до 1.6.

20.09.19
15:51

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- до 1, 2*70, клек/152.5/+обръщане от вис/105/- 3/+0/+2, 4+1, 3+1, обръщане- 1*105, коремни преси с щанга- до 2*1*60, 2*0*65, 93.5 кг. Клековете след нулата не ми харесаха като дълбочина, кръстът също е доста натегнат, така че за другия път ще разтоваря тежестите..

21.09.19
20:58

Тренировката днес:
Военна преса- до 3, 1, 1, 2, 1*80- ЕМОМ, набирания- 4, 3, 3, 2, 3*/+45/- ЕМОМ, раменна преса с дъмбели- 12*30 кг на ръка, гребане с дъмбел- по 2*10*70 кг на ръка, коремни преси с щанга-  до 1*60 след няколко нули, 92.7 кг. Кръстът е толкова натегнат, че не мога да правя коремни преси, а разтягането прилича на физзарядката на Буратино.. 😂

21.09.19
21:00

Апликатор за кръста....))))

21.09.19
21:03

казано от nervak на 21.09.19, 21:00:

Апликатор за кръста....))))

На мен повече за мозъка ми трябва, но ги няма по магазините..

24.09.19
16:19

Тренировката днес:
Клек- до 5*5*130- ЕМОМ, обръщане от вис- 5*3*90- ЕМОМ, широка тяга- 6*130, 92.3 кг. След клека бях доста прегазен, някакъв вирус съм докопал тези дни, но си направих нещата, въпреки че в началото не вярвах, че ще успея.

25.09.19
15:22

Тренировката днес:
Лег- до 4, 1, 2, 1, 2*122.5- ЕМОМ, кофички- 5, 2, 3, 3, 3*/+60/- ЕМОМ, пендлей гребане- 3*5*100- ЕМОМ, гребане с дъмбел- по 2*10*70 кг на ръка, 92.7 кг.

26.09.19
16:34

Тренировката днес:
Клек- до 5, 5, 3, 2, 3*140- ЕМОМ, изхвърляне от вис- до 10*60, обръщане от вис- до 3, 3, 2, 0, 2*100- ЕМОМ, 93.4 кг.

27.09.19
16:26

Тренировката днес:
Военна преса- до 5, 0, 1, 1, 1*80- ЕМОМ, набирания- 5, 3, 3, 3, 3*/+45/- ЕМОМ, имаше и половинки, раменни преси с дъмбели- 10*32.5 кг на ръка, гребане с дъмбел -по 2*10*70 кг на ръка, 93.7 кг. Доволно, въпреки че военната беше на смърт..

29.09.19
20:24

Тренировката днес:
Клек- до 5, 3, 2, 2, 3*150- ЕМОМ, обръщане от вис- до 5*2*105- ЕМОМ, широка тяга- до 5*140, 94.6 кг. И днес добре, не помня да съм правил подобен обем на 150 клек и 105 обръщане за толкова кратко време, т.е. почти  изцяло съм върнал силата при 7-8 кг по-ниско тегло.

30.09.19
19:04

Тренировката днес:
Лег- до 4, 2, 2, 2, 1*122.5- ЕМОМ, кофички- до 4, 3, 3, 2, 2*/+65/- ЕМОМ, гребане с дъмбел- по 21*70 кг на ръка, 94.6 кг.

01.10.19
19:37

Тренировката днес:
Клек- до 5, 1, 1, 2, 1*152.5- ЕМОМ, изхвърляне от вис- до 6*65, обръщане от вис- до 2*2*105, 95.6 кг.

02.10.19
19:11

Тренировката днес:
Военна преса- до 4, 1, 1, 1, 2*82.5- ЕМОМ, набирания- 4, 2, 2, 2, 2*/+50/- ЕМОМ, имаше и половинки, раменни преси с дъмбели- 10*35 кг на ръка, силово гребане с дъмбел- по 2*12*70 кг на ръка, 95.1 кг.

03.10.19
19:28

Тренировката днес:
Клек- до 5, 1, 2, 2, 2*155- ЕМОМ, обръщане от вис- до 2, 2, 1, 2, 2*105- ЕМОМ, високо изтегляне/широко/- до 3*110, 95.6 кг.

казано от Любомир на 02.10.19, 19:11:

95.1 кг.

Сега като лека- полека връщаш килограмите пазиш ли горе-долу долу същия процент мазнини като на 89-90 кила или връщаш старата форма?
Иначе на 90 кила формата ти беше доста добре.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1