Потъване нагоре

Прескочи до:

16.07.19
15:19

казано от Иван Марков на 16.07.19, 15:16:

казано от Alexander Krastev на 16.07.19, 15:15:

казано от Любомир на 16.07.19, 15:11:

две сладки, точно 91 кг.

Бах тия сладки 😄

Е ся , отделил ги е със запетая.

Следващият път явно точка и запетая трябва да слагам 😄 Акцента е, че ям сладко и свалям килограми, сигурно ако пиех щях да съм 80 вече 😄

казано от Любомир на 16.07.19, 15:19:

казано от Иван Марков на 16.07.19, 15:16:

казано от Alexander Krastev на 16.07.19, 15:15:

казано от Любомир на 16.07.19, 15:11:

две сладки, точно 91 кг.

Бах тия сладки 😄

Е ся , отделил ги е със запетая.

Следващият път явно точка и запетая трябва да слагам 😄 Акцента е, че ям сладко и свалям килограми, сигурно ако пиех щях да съм 80 вече 😄

Ако питаш мен две сладки не са сладко, освен ако наистина няма запетая 🙂

18.07.19
15:28

Тренировката днес:
Изхвърляне- до 2*70, военна преса- до 2, 2+0*80, лег- до 7*110, набирания- 16*/+20/, кофички- 20*/+30/, пендлей гребане- 9*90.
Храната засега- 200 гр пилешка пържола, 200 гр кашкавал пане, 100 гр ядки микс, няколко бонбона, 500 мл сок, 91.2 кг.

19.07.19
16:08

Тренировката днес:
Клек- до 11*130, 2*150, обръщане от вис- до 5, 4, 3*100, щангистка тяга- 3*3*110, коремни преси с щанга- 3*0*60.
Храната засега- 200 гр домашна баница, 600 гр мешана скара, 50 гр ядки микс, 500 мл кола, 91.6 кг.

20.07.19
21:37

Тренировката днес:
Изхвърляне- до 0, 1*70, военна преса- до 2*2*80, набирания- 14*/+20/, лег- до 5*110, силово гребане с дъмбел- по 12*70 на ръка, кофички- 21*/+30/.
Храната- 200 гр пилешко, 200 гр ориз, 200 гр кашкавалени хапки, 500 гр диня, няколко сладки, точно 91 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 20.07.19 21:37.

21.07.19
22:01

Тренировката днес:
Клек- до 9*130, 2*150, 1, 1, 0*155, обръщане от вис- до 5*100, 2*0*105, тяга надхват- до 175/с твърдия лост/, обръщане от вис- 4*100, коремни преси с щанга- до 60, 0*65. Втора поред доста плътна тренировка, на места издишам като понапъна..
Храната днес- 700 гр мешана скара, 200 гр огретен, 500 гр плодова салата, една кола, 91.3 кг.

22.07.19
15:19

Тренировката днес:
Лег- до 1*130, 1*135, 1*130, 3*120, набирания- 3*/+50/, пендлей гребане- 5*110, раменна преса с дъмбели- 4*30 кг на ръка- имах още доста сила, но дясното рамо пак се обади.., кофички- до 2*/+75/.
Храната засега- 250 гр свински дроб, 200 гр пилешки шницел, 500 мл кола, 90.8 кг.

23.07.19
16:01

Тренировката днес:
Обръщане- до 105, 0*107.5, 2*1*102.5, клек- до 150, 0*155, до 155, 0*157.5, 2*140, 2*142.5, коремна преса с щанга- до 50, 2*0*60, малко борческо въртене и раменни преси с 15 кг дъмбели.
Храната засега- омлет от 5 яйца, 350 гр пилешки сърца и воденички, 90.8 кг.

25.07.19
15:08

Тренировката днес:
Изхвърляне- до 3*1*62.5, военна преса- до 3*1*77.5, лег- до 3*1*127.5, набирания- 2*2*/+45/, кофички- 2*2*/+65/, гребане с дъмбел- по 13*70 на ръка, коремни преси с щанга- до 60, 2*0*65.
Храната засега- 50 гр ядки микс, 150 гр свинско, 200 гр пилешко, 90.4 кг- 11.6 свалени за 183 дни.

26.07.19
14:55

Тренировката днес:
Клек- до 10*1*150- ЕМОМ, обръщане- до 5*1*100, тяга надхват- до 4*160, коремни преси с щанга- 0, 1*60.
Храната засега- 250 гр свински врат, 200 гр свински шницел, 89.9 кг, 12.1 свалени.
И една снимка на под 90, че може и да е за последно в този живот 😀

27.07.19
21:41

Тренировката днес:
Изхвърляне- до 2*1*65, военна преса- до 6*1*80- ЕМОМ- рамото е поотминало и го нямаше грозното добутване с дясната ръка, набирания- 2*2*/+50/, кофички- 2*2*/+70/, пендлей гребане- до 4*1*120, лег- до 130- на неудобна лежанка реших, че е разумно да спра дотука..
Храната засега- 400 гр кисело мляко, 200 гр пилешко филе, 100 гр фъстъци, 600 мл кола, 89.6- 12.4 кг свалени за 185 дни.

29.07.19
16:18

Тренировката днес:
Клек- до 6*1*152.5, бедрено разгъване- 2*15, лег преса- 2*15.
Храната засега- омлет от 5 яйца, 300 гр свинска наденица, 90.3 кг.

30.07.19
15:26

Тренировката днес:
Изхвърляне- до 67.5, военна преса- до 3*1*82.5, лег- до 132.5, набирания- 3*1*/+55/, кофички- 2*1*/+75/, гребане с дъмбел- по 14*70 кг на ръка, коремни преси с щанга- до 60, 0*65.
Храната засега- 200 гр свински шницел, 200 гр татарско кюфте, 89.8 кг.

31.07.19
21:29

Тренировката днес:
Клек- до 2*1*155, 3*2*140, обръщане- до 0, 1, 0, 0, 1, 1*102.5, тяга надхват- до 2*170/с твърдия лост/.
Храната засега- омлет от 5 яйца, 200 гр пилешка пържола, 200 гр татарско кюфте, 90.2 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 31.07.19 21:37.

31.07.19
21:37

.

Мнението беше редактирано от Любомир на 01.08.19 15:12.

01.08.19
15:12

Тренировката днес:
Изхвърляне- до 0, 1*70, военна преса- до 3*1*85, лег- до 2*1*130, набирания- до 2*1*/+60/, кофички- до 2*0*/+80/, силово гребане с дъмбел- по 15*70 кг на ръка.
Храната засега- 200 гр свинско, 200 гр свински шницел, 200 гр татарско кюфте, точно 90 кг.

02.08.19
16:15

Тренировката днес:
Клек- до 155, 0*157.5, обръщане- до 102.5, 2*0*105, 3*1*100, коремни преси с щанга- до 3*1*65.
Храната засега- 200 гр луканка, 89.3 кг, 12.7 свалени за 191 дни.

02.08.19
16:22

Като цяло силата е доста надолу,а на коремните с щанга е нагоре ?! Интересно 🙂))

Честно да ти кажа,чудя се защо си го причиняваш цялото това нещо - загуба на сила и ММ ,и глад ?
Аз, с триста зора се мъча да кача 🙂))

02.08.19
16:28

казано от Гюлето на 02.08.19, 16:22:

Като цяло силата е доста надолу,а на коремните с щанга е нагоре ?! Интересно 🙂))

Честно да ти кажа,чудя се защо си го причиняваш цялото това нещо - загуба на сила и ММ ,и глад ?
Аз, с триста зора се мъча да кача 🙂))

Исках да видя как ще изглеждам на по-нормален % телесни мазнини, ако знаех, че ще сваля клека и тягата с по 30 кг- надали щях да почна 😄 😄 Така като гледам най-много още месец да я откарам с този режим, после ще позасиля въглехидратите и се надявам да върна силата на поне малко по-ниско лично тегло от преди..

02.08.19
16:41

Аз да си питам-нали съм аджамийче. Та:
Нали покачването на килограми е въпрос на калориен баланс. Не може ли да си в излишък, който обаче да ти идва от мазнини и протеин, като така хем ще качваш мм по-чисто, хем и силата ще расте с увеличаване на мускулО :-) Или пък ако протеинът е в доста по-голямо количество, няма да се усвоява оптимално и заради това по-лесно е да поемаш повече въглен.

02.08.19
16:52

казано от Деян на 02.08.19, 16:41:

Аз да си питам-нали съм аджамийче. Та:
Нали покачването на килограми е въпрос на калориен баланс. Не може ли да си в излишък, който обаче да ти идва от мазнини и протеин, като така хем ще качваш мм по-чисто, хем и силата ще расте с увеличаване на мускулО :-) Или пък ако протеинът е в доста по-голямо количество, няма да се усвоява оптимално и заради това по-лесно е да поемаш повече въглен.

ММ съвсем не е всичко при силата, да речем аз преди да отслабна съм бил с 80 кг активно тегло, сега съм вероятно 74, значи 7-8% свалена мускулна маса, а срещу това имам клек с 16% спад, това са драстични разлики особено като имаме предвид, че на по-ниско тегло отностителната сила би трябвало да е по-голяма.. Със сигурност има някакви инерционни механизми- когато тялото отслабва продължително време спада на силата е изпреварващ, при продължително наддаване би трябвало също силата да расте изпреварващо..

04.08.19
21:26

Тренировката днес:
Изхвърляне- до 70, 0*72.5, военна преса- до 87.5, лег- до 6*110, 2*2*120, набирания- до /+65/ ... ама почти/до очите, още десетина сантиметра и ще си ги броя../, гребане с дъмбел- по 16*70 кг на ръка, кофички- 2*5*/+60/, коремни преси с щанга- до 60, 2*0*65.
Храната засега- 300 гр свинско, 100 гр кашкавал, 2 кг диня, един монстър, точно 89 кг, 13 свалени за 193 дни.

04.08.19
22:19

казано от Любомир на 02.08.19, 16:28:

Исках да видя как ще изглеждам на по-нормален % телесни мазнини, ако знаех, че ще сваля клека и тягата с по 30 кг- надали щях да почна

А не се ли чувстваш по-добре в кожата си на тези килограми? Не се ли харесваш повече в огледалото? И каква е практическата разлика между 150 и 180 кг клек?

Carbohydrate

04.08.19
22:28

казано от Димо на 04.08.19, 22:19:

казано от Любомир на 02.08.19, 16:28:

Исках да видя как ще изглеждам на по-нормален % телесни мазнини, ако знаех, че ще сваля клека и тягата с по 30 кг- надали щях да почна

А не се ли чувстваш по-добре в кожата си на тези килограми? Не се ли харесваш повече в огледалото? И каква е практическата разлика между 150 и 180 кг клек?

егото, че си силен)))

04.08.19
22:49

казано от Димо на 04.08.19, 22:19:

казано от Любомир на 02.08.19, 16:28:

Исках да видя как ще изглеждам на по-нормален % телесни мазнини, ако знаех, че ще сваля клека и тягата с по 30 кг- надали щях да почна

А не се ли чувстваш по-добре в кожата си на тези килограми? Не се ли харесваш повече в огледалото? И каква е практическата разлика между 150 и 180 кг клек?

Ако бягах сигурно щях да го оценя повече, сега не мога да усетя предимство от отслабването в ежедневието ми, а егото страда ли страда 😂
Чак жената казва, че вече и е тъжно да ме гледа такъв 😀

04.08.19
22:55

казано от Carbohydrate на 04.08.19, 22:28:

егото, че си силен)))

То винаги има по, по, по-силен. Според мен това е чисто психологическо възприятие, което се отчита като сериозно връщане надолу, т.е. баси как пропаднах, а толкова много се трудих. И като туриш чертата, някое и друго по-добро очертание на мускулО, не се приема като кой знае какъв позитив, сравнено със силата, която си имал. Но и зависи-при Любо е така, защото и като по-тежък пак визуално си е бил ок. Но ако за някой брутален шопар, на когото и здравето е застрашено от лойта, за него сигурно ще е приоритетно да отслабне, пък било то и с цената на доста килограми надолу в движенията. Но има и такива, които за нищо на света не биха се разделили с постиженията си до момента, независимо, дали талията им е станала 150 см.
В случая е разбираемо, човек да се ядосва и да си мисли, че не си е заслужавало. Сигурно и аз бих се чувствал така.

Мнението беше редактирано от Деян на 04.08.19 23:09.

04.08.19
23:44

74кг ЛТ си и буташ раменна 90?!
Евала!
Аз съм 90кг..и 74кг не мога да бутна деа.

Мнението беше редактирано от nervak на 04.08.19 23:45.

05.08.19
00:01

казано от nervak на 04.08.19, 23:44:

74кг ЛТ си и буташ раменна 90?!
Евала!
Аз съм 90кг..и 74кг не мога да бутна деа.

89 съм, 74 са предполагаемите без маста..

06.08.19
16:33

Тренировката днес:
Клек- до 5*2*140- ЕМОМ, тяга надхват- до 1*180, обръщане от вис- до 7*2*92.5- ЕМОМ, хиперекстензии- 2*10*/+32 кг/.
Храната засега- омлет от 5 яйца, 200 гр пилешка пържола, 200 гр свински шницел, точно 89 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 06.08.19 16:34.

07.08.19
15:36

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- 12*50, военна преса- до 7*1*77.5- ЕМОМ, лег- до 2*2*120, набирания- 6*/+40/, кофички- 3*/+70/, пендлей гребане- 2*3*110.
Храната засега- 150 гр пилешко, 200 гр свински шницел, 200 гр броколи, 88.9 кг, 13.1 свалени за 196 дни.

Мнението беше редактирано от Любомир на 07.08.19 15:36.

08.08.19
15:24

Тренировката днес:
Клек- до 2*1*147.5, 3*1*150, обръщане- до 7*1*100, коремни преси с щанга- до 2*1*60, 2*0*65.
Храната засега- омлет от 5 яйца, 100 гр пилешко, 150 гр свинско, 89.5 кг.

09.08.19
15:59

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- до 5*60, военна преса- до 5*1*82.5- за 7 мин., лег- до 1*130, 2*120, набирания- 2*3*/+50/, кофички- до 1*/+80/, силово гребане с дъмбел- по 10*70кг на ръка.
Храната засега- омлет от 5 яйца, 200 гр свински шницел, 200 гр татарско кюфте, 89.2 кг.

11.08.19
19:59

Тренировката днес:
Клек- до 162.5, обръщане- до 102.5, 2*0*105, тяга надхват- до 2*170/с твърдия лост/.
Храната засега- 700 гр пица, около 1 кг плодове/праскови и грозде/, около литър фанта, точно 91 кг.

11.08.19
22:02

Извинявай,може да си писал някъде по-назад и да съм пропуснал,до колко смяташ да сваляш?

11.08.19
22:15

казано от nervak на 11.08.19, 22:02:

Извинявай,може да си писал някъде по-назад и да съм пропуснал,до колко смяташ да сваляш?

Мислех до 85, но вече взе да ми писва и каквото сваля август- това ще е.. Предполагам ще успея до 87-88, после идва по-трудното- да успея да кача повече сила, отколкото изгубих при свалянето, ето днес с едно по-здраво ядене клекът дръпна 7.5 кг 😄

12.08.19
19:25

Тренировката днес:
Военна преса- до 85, 2*0*87.5, лег- до 4*1*125, набирания- до 1*/+60/, 12*/+20/, 8*/+30/, пендлей гребане- 6*100, кофички- 2*20/+30/, коремни преси с щанга- 0, 1, 0*60.
Храната засега- 770 гр свински врат, една ябълка, една праскова, точно 91 кг. 150 гр протеин на едно ядене ми идват в повече, понапънах се..

15.08.19
14:00

Леко раздвижване в хотелския “фитнес”- лег- до 110, изхвйрляне- до 60, военна- до 60, обръщане- до 90, пендлей гребане- 90.

16.08.19
14:50

Днес няколко единици лег на 110 и 120; обръщане от вис- 5, 6, 7*90.

17.08.19
20:58

Днес:
Изхвърляне от вис- до 3, 4, 5*60, обръщане от вис- 3, 3, 3, 4, 5, 6*90, лег- до 4*3*110.

19.08.19
19:37

Тренировката днес:
Клек- до 5, 5, 3, 3, 3*130- ЕМОМ, обръщане от вис- до 3, 4, 5, 6, 5*90, тяга надхват- до 3*160. Като за след почивка бая пот хвърлих..
Храната засега- 50 гр бадеми, 400 гр сметана, 220 гр кашкавал, 90.9 кг.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1