Потъване нагоре

Прескочи до:

30.05.19
20:03

Тренировката днес:
Военна преса- до 5*2*82.5- на всеки 2 мин, обръщане от вис- до 5*2*102.5- ЕМОМ, тяга с една ръка- до 100 на ръка, 0*105, коремни преси с щанга- до 60, 0*62.5.
Храната засега- 300 гр пилешко, един сладолед, 94.1 кг- 7.9 кг свалени за 127 дни.

Мнението беше редактирано от Любомир на 03.06.19 15:24.

01.06.19
18:57

Тренировката днес:
Лег- до 6*3*120- на 1:30 мин, изхвърляне от вис- до 2*65, бедрено разгъване- 3*10, клек- 5*3*142.5- ЕМОМ, коремни преси с щанга- до 0, 1, 1*60. Наложи се да обърна местата на клека и лега- голям к.., но изкарах с 300 зора, все пак са 15 на 83% за 4:20 мин..
Храната засега- 350 гр паламуд, 94.1 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 01.06.19 19:00.

03.06.19
15:23

Тренировката днес:
Военна преса- до 80, 82.5, 85, 3*1*87.5- на 2 мин, обръщане- до 100, 102.5, 0, 1, 0*105, 5*1*100- ЕМОМ, силово гребане с едностранно натоварена щанга- до 5*65 с дясна, 3*65 с лява ръка.
Храната засега- 150 гр кашкавал, 200 гр тахан, 93.8 кг, 8.2 свалени за 131 дни.

04.06.19
15:29

Тренировката днес:
Клек- до 6*2*152.5- ЕМОМ, широка тяга- 5*140, тяга надхват- 170, 0*190, лег- 4*2+3*1*127.5- на 1:30 мин, коремна преса с щанга- до 65.
Храната засега- 200 гр пилешка пържола, 200 гр татарско кюфте, точно 94 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 04.06.19 15:30.

05.06.19
15:32

Тренировката днес:
Военна преса- 7*3*70- ЕМОМ, обръщане от вис- 7*3*85- ЕМОМ, силово гребане с едностранно натоварена щанга- до 4*70 с дясна и 2*70 с лява ръка, набирания- 2*3*/+50/, коремна преса с щанга- до 1, 0*65.
Храната засега- омлет от 5 яйца, 200 гр пилешка пържола, 94.1 кг.
Предният път беше пределна тренировка на военната и обръщането, така че стартирам ново завъртане- 3ки на 80%, 2ки на 85%, 1ци на 90% и качване с 2.5 кг докато е възможно, това засега не качва сила, но позволява запазването и.. Иначе карам на под 2500 ккал и почти не свалям, или трябва да орежа още храната, или да се запиша и на аеробика 😄 😄

05.06.19
15:46

силово гребане с едностранно натоварена щанга- до 4*70 с дясна и 2*70 с лява ръка

Това защо така се получава ? Дясната е по-слаба и гледаш да навакса или лявата ,и не можеш с нея четворка ?

п.п. И да си обяснявал,съм пропуснал.

05.06.19
15:51

казано от Гюлето на 05.06.19, 15:46:

силово гребане с едностранно натоварена щанга- до 4*70 с дясна и 2*70 с лява ръка

Това защо така се получава ? Дясната е по-слаба и гледаш да навакса или лявата ,и не можеш с нея четворка ?

п.п. И да си обяснявал,съм пропуснал.

Хватът изпуска, аз хващам външната част на лоста, а тя е доста по-дебела.

05.06.19
15:56

И последвалият въпрос е : защо тогава не правиш първо с лявата и след това с дясната същите бройки? Защото така,дисбаланса между двете  ще става по-голям.

05.06.19
16:01

казано от Гюлето на 05.06.19, 15:56:

И последвалият въпрос е : защо тогава не правиш първо с лявата и след това с дясната същите бройки? Защото така,дисбаланса между двете  ще става по-голям.

Няма да има разлика, тук изцяло си ме лимитира хвата, а не умора, даже предполагам ще е по-трудно, защото в началото ми е неудобно да си наглася разкрача и баланса и ако се хвърля на лява като нищо ще нулирам.

06.06.19
15:36

Тренировката днес:
Лег- до 6*1*135- на 2 мин, клек- до 1, 1, 0*162.5 + зерчер- 4*1*130- ЕМОМ, коремни преси с щанга- 0, 1, 0*60.
Храната засега- 3 яйца по панагюрски, 200 гр свинско, 94.5 кг.

07.06.19
16:00

Тренировката днес:
Военна преса- до 6*2*75- ЕМОМ, набирания- 4*2*/+50/, обръщане от вис- до 6*2+9*90- ЕМОМ.
Храната засега- 100 гр орехи, 100 гр фастъци, омлет от 5 яйца, 94.1 кг.

08.06.19
21:30

Тренировката днес:
Бедрени разгъвания- 2*10, лег- до 3, 3, 2, 2*122.5- на 2 мин, широка тяга- до 2*150, надхват- до 180, коремни преси с щанга- 1*60, 0*65, кофички- 10*5- през 5 сек.
Храната засега- 50 гр бадеми, банан, 200 гр пилешки хапки, една бира, 93.3 кг, 8.7 кг свалени за 136 дни.

10.06.19
16:08

Тренировката днес:
Военна преса- до 9*1+3*80- ЕМОМ, обръщане от вис- до 9*1+7*95- ЕМОМ, силово гребане с едностранно натоварена щанга- до 6*70 кг с дясна ръка, 3*70 с лява.
Храната засега- 300 гр свинско, 150 гр кашкавал, 93.6 кг.

11.06.19
15:11

Тренировката днес:
Лег- до 2, 2, 1, 1, 1, 2*130- на 2 мин, бедрени разгъвания- 2*10, клек- до 7*3*135- ЕМОМ.
Храната засега- омлет от 5 яйца, 150 гр пилешко, 200 гр броколи, 40 гр БЦАА, 93.7 кг. Мисля да заменя обяда с 50-100 гр БЦАА, дано засили малко темпа на сваляне..

Мнението беше редактирано от Любомир на 11.06.19 15:38.

12.06.19
15:11

Тренировката днес:
Военна преса- до 6*3*72.5- ЕМОМ, обръщане от вис- 4*3+9*87.5- ЕМОМ, силово гребане с едностранно натоварена щанга- до 5*75 кг с дясна ръка, почти 3*75 с лява, набирания- 3*1*/+55/, коремни преси с щанга- 1*60, 2*0*65.
Храната засега- 100 гр орехи, 80 гр БЦАА, 93.7 кг.

13.06.19
15:50

Тренировката днес:
Лег- до 1*130, 1*135, 4*1*137.5- на 2 мин, клек- до 7*2*145- ЕМОМ, широка тяга- до 150, тяга надхват- 2*170. Умишлено скатах клека, че като обърна подреждането там се размазвам..
Храната засега- 4 яйца с лук, 2 кюфтета/160 гр/, 60 гр БЦАА, протеинова бисквита/60 гр/, точно 93 кг, 9 свалени за 141 дни.

14.06.19
15:59

Тренировката днес:
Военна преса- до 8*2*77.5- първите 4 ЕМОМ, вторите- на 1:30, обръщане от вис- 6*2+6*92.5- ЕМОМ, силово гребане с едностранно натоварена щанга- до 5*80 кг с дясна ръка, 2*0*80+5*70 кг с лява, трицепс на скрипец- 2*10.
Храната засега- пилешка пържола/200 гр/, татарско кюфте/200 гр/, 80 гр БЦАА, 93.2 кг.

16.06.19
15:21

Тренировката днес:
Клек- до 9*1+3*155- ЕМОМ, набирания- 2*10*/+25/, лег- до 6*3*112.5- първите 3 ЕМОМ, вторите на 1:30 мин.
Храната засега- 150 гр пилешко, 150 гр свинско, 5 яйца, домат, една кола, 93.6 кг.

17.06.19
14:53

Тренировката днес:
Военна преса- до 10*1*82.5- ЕМОМ, обръщане- до 10*1*97.5- ЕМОМ, силово гребане с едностранно натоварена щанга- до 4*80 с дясна ръка, 0*80, 2*75- с лява.
Храната засега- 200 гр пилешка пържола, 200 гр свински шницел, 60 гр БЦАА, 92.4 кг- 9.6 кг свалени за 145 дни.
Днес силна тренировка, килограмите и те се топят, другия месец май ще опитам военна с тежест 1*СТ и лег 1.6*СТ 😄

18.06.19
16:14

Тренировката днес:
Клек- 10*3*140, тесен лег- 2*3*100, лег- 3*120, 2*130, 4*120, тяга надхват- 4*160. Нямаше как да ги правя ЕМОМ, но за 30 мин. бях готов, само двойката лег на 130 беше пределна.
Храната засега- омлет от 5 яйца, 200 гр кашкавал пане, 70 гр БЦАА, 92.7 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 18.06.19 16:14.

19.06.19
15:38

Тренировката днес:
Военна преса- до 7*3*75- първите 4 ЕМОМ, останалите на 1:30, обръщане от вис- 4*3+6*90- ЕМОМ. Военната беше добре, но ми изпи силите за обръщането..
Храната засега- 300 гр пилешко филе, 200 гр свински шницел, 93.1 кг.

20.06.19
15:31

Тренировката днес:
Клек- до 6*2*150- ЕМОМ, лег - до 8*1*127.5- първите 4 ЕМОМ, останалите на 1:30, коремни преси с щанга- до 1*67.5.
Храната засега- 200 гр пилешка пържола, 200 гр татарско кюфте, 200 гр кашкавал пане, 92.6 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 20.06.19 15:38.

21.06.19
16:58

Тренировката днес:
Военна преса- 2, 2, 2, 2, 2, 1, 2*80- първите 3 ЕМОМ, останалите на 1:30, обръщане от вис- 7*2+5*95- ЕМОМ, коремни преси с щанга- до 60. Втора поред скапана тренировка, нещо много нежен съм станал и като понапъна някъде след това се отразява веднага..
Храната засега- 200 гр свински шницел, 200 гр татарско кюфте, 92.1 кг, 9.9 свалени за 149 дни.

22.06.19
21:28

Тренировката днес:
Клек- до 7*1+0*160- ЕМОМ, лег- до 7*1*130- на 1:30 мин, коремни преси с щанга- до 3*1*65. Клекът тежеше, лега беше лек..
Храната засега- 500 гр свинско, 500 гр шопска салата, една бира, 92.7 кг.

23.06.19
21:24

Тренировката днес:
Военна преса- до 7*1*85- на 1:30 мин., обръщане- 10*1*100- ЕМОМ, силово гребане с едностранно натоварена щанга- до 4*80 с дясна ръка, 1*80+3*70 с лява.
Храната засега- 200 гр свинско, 200 гр салата/зеле и моркови/, една бира, 91.2 кг, 10.8 свалени за 151 дни.

24.06.19
14:58

Тренировката днес:
Клек- 12*1*140- през 10 сек, лег- до 7*1*132.5- на 1:30 мин, набирания- 2*10*/+25/.
Храната засега- омлет от 5 яйца, 200 гр пилешка пържола, 200 гр татарско кюфте, 91.8 кг.

25.06.19
20:58

Днес не смогнах за тренировка, но поне храната засега е добре- 1.1 кг месо, 500 гр салата, един банан, а като гледам спокойно мога да ги направя 1.5 кг, преди рядко минавах 500-600 гр месо, сега ги минавам ежедневно, а като се адаптирам ще се опитам да не падам под килограм..

26.06.19
19:15

Тренировката днес:
Военна преса- до 1, 0, 0*87.5,  обръщане- до 107.5, 0*110, силово гребане с едностранно натоварена щанга- до 3*80 с дясна, 0*80+3*70 с лява ръка, набирания- 2*6*/+40/- последното беше половинка..
Храната засега- 100 гр бадеми, 100 гр фастъци, 91.7 кг.

06.07.19
09:45

Седмица без щанги, правих само малко лицеви опори и американски подскоци, докарах ги първите до 100 в серия, а вторите- до 50. Не съм се теглил, но май не съм качил килограми.

Мнението беше редактирано от Любомир на 06.07.19 09:46.

Екстра е формата, а ми се видиш и бая висок.

П.п.- снимките са от Созопол нали?

Мнението беше редактирано от Иван Марков на 06.07.19 10:45.

06.07.19
11:46

казано от Иван Марков на 06.07.19, 10:44:

Екстра е формата, а ми се видиш и бая висок.

П.п.- снимките са от Созопол нали?

Созопол, да, направо не мога да повярвам колко е празно.. иначе съм 183, значи само още 5-6 кг имам за сваляне, при повече ще съм като глист 😄

08.07.19
19:19

Тренировката днес:
Обръщане от вис- до 7, 7, 6*90, клек- до 3*3*140, тяга надхват- до 3*160, коремни преси с щанга- до 55. Срам, не срам- тройките на клека бяха пределни..
Храната засега- банан, 100 гр кашкавал, 400 гр кисело мляко, един сладолед, 91.8 кг. Отпуската свърши и от утре влизам пак в режим.

09.07.19
19:21

Тренировката днес:
Лег- до 4*115, набирания- до 5*/+40/, изхвърляне от вис- до 2*60, военна преса- до 4*72.5, силово гребане с дъмбел- по 10*70 на ръка, кофички- до 4*/+60/, коремни преси с щанга- до 60, 2*0*62.5.
Храната засега- 200 гр пилешка пържола, 200 гр шницели, 91.9 кг.

12.07.19
17:28

Тренировката днес:
Обръщане- до 12*1*95- за 5 мин, клек- до 8*1*145- за 5 мин, тяга надхват- до 7*1*165- за 5 мин, бедрено разгъване- 2*10, коремни преси с щанга- 10*40, 2*1*60.
Храната засега- 150 гр пилешко, 200 гр броколи, 200 гр свински шницел, 90.5 кг, 11.5 кг свалени за 170 дни.

13.07.19
21:48

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- 6*60, военна преса- до 2*2*80, набирания- 15*/+15/, лег- до 5*110, силово гребане с дъмбел- по 11*70 на ръка, кофички- 20*/+20/, коремни преси с щанга- до 60, 2*0*62.5.
Храната засега- 200 гр луканка, 200 гр сирене, 100 гр кашкавал, 100 гр майонеза, 300 гр мусака, 91.1 кг.

14.07.19
20:42

Тренировката днес:
Клек- до 10*130, 2*150, обръщане от вис- до 2, 3*100, тяга надхват- до 10*140, 2*1*170, коремни преси с щанга- до 2*1*60.
Храната засега- 100 гр луканка, 150 гр свинско, 50 гр майонеза, 500 гр шопска салата, една сладка, 91.5 кг.

15.07.19
15:29

Тренировката днес:
Изхвърляне- до 2*1*70, военна преса- до 1, 2*80, лег- до 6*110, набирания- 15*/+20/, пендлей гребане- 8*80, кофички- 25*/+25/.
Храната засега- омлет от 7 яйца, 200 гр свински шницел, 200 гр татарско кюфте, 91.6 кг.

16.07.19
15:11

Тренировката днес:
Обръщане от вис- до 3*2*100, клек- до 8*130, 2*150/на умиране/, широка тяга- 6*130, тяга надхват- 8*140.
Храната засега- 350 гр пилешко, 200 гр броколи, две сладки, точно 91 кг.

казано от Любомир на 16.07.19, 15:11:

две сладки, точно 91 кг.

Бах тия сладки 😄

казано от Alexander Krastev на 16.07.19, 15:15:

казано от Любомир на 16.07.19, 15:11:

две сладки, точно 91 кг.

Бах тия сладки 😄

Е ся , отделил ги е със запетая.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1