От всяко дърво джедай не става

Прескочи до:

07.01.21
22:33

Днес- изхвърляне- по 10*1*45 кг на ръка, раменна преса- 5*45 кг с дясна ръка, тласкане- 5*45 кг с лявата, лег- по 12*45 кг на ръка, гребане- по 20*45 кг на ръка. От няколко дни съм обратно в офиса, използвам случая да фаствам, първото ми хранене е вечерята и фастовете ми са 20+ часа, още не съм се адаптирал явно и тренировките ги изкарвам без никаква енергия и желание..

08.01.21
19:50

Днес засега- скок колене към гърди- 3*10, клек в рак позиция- по 16*45 кг на страна, тяга на един крак- по 22*45 кг на страна. После ще правя обичайното за пояса- “супермен” и изписване на цифри с крака.

09.01.21
20:54

Днес- изхвърляне с дъмбел- по 10*1*45 кг на ръка, раменни преси- 6/+0/*45 кг с дясна ръка, тласкания- 6*45 кг с лявата, лег- по 14*45 кг на ръка, ренегадско гребане- по 10*45 кг на ръка, силово гребане- по 25*45 кг на ръка. Раменните с дясната скоро ще направя седмица щом вече ги пробвам, лявата не знам кога/и дали/ ще укрепне и ще почне да догонва.. Ренегадското го права с длан на пода и движението така става твърде късо и вероятно безсмислено/то затова и обикновено не го правя/. Гребането от земя обикновено го правя с добра амплитуда/освен в случаите, когато съм уморен и без енергия/, но го правя без усукване на таза, пробвал съм и този вариант, и знам, че максималните бройки с него ще паднат почти наполовина :D :D

12.01.21
11:56

Вчера- изхрърляния с дъмбел- по 10*1*45 кг на ръка, скокове на един крак- напред, назад, наляво и надясно.

12.01.21
13:01

Не разбирам,защо продължаваш да правиш преси с дясната и то до отказ ,а с лявата не можеш ?! Как ще им изравниш силата по този начин и избегнеш дисбаланса между двете ?
Няма логика или аз, не я виждам ?!

12.01.21
14:23

Логиката/която не е точно логика, а гол оптимизъм/ е, че в момента разликата се дължи на активизиране на хронична травма в лявото рамо и с евентуалното и утихване нещата ще се нормализират. Иначе да, вероятно в момента напъвайки с дясната създавам дисбаланс с идеята да съм поне наполивина силен :D :D Ако усещах болка в лявото рамо бих спрял, но няма такава, забелязва се само известна слабост и нестабилност в сравнение с дясното, но такава имаше и когато правех по 10 повторения с 40те кг. Затова и продължавам с тласкане/което избщо не е тласкане, а пуш преса, но по навик го пиша така/.

12.01.21
14:33

Според мен нарушаваш много важен принцип на безопасното трениране в дългосрочен план - никога да не правиш нещата различно от двете страни. Какъвто и оптимист да си за лявото рамо, това да тренираш дясното засилва дисбаланса. Аз не бих правил нищо с дясната ръка, което не мога да направя с лявата. Дори едно повторение разлика би ме притеснявало.

12.01.21
14:49

Ами така става, когато си имал късмета да не се контузиш наистина сериозно- продължаваш до първата такава :D :D Не е като да не ми е минавало през акъла и насреща изскача грандиозният аргумент- “то аз едно що-годе силно движение имам, дай сега да остана и без него” :D :D Иначе алтернативите, които съм премислял са да започна да правя раменната преса от седеж, където трябва да мога да извадя няколко бройки с лявата, а ако и това не стане- да утежня още дъмбела и да подкарам сериозно флоор пресата..

12.01.21
15:35

Най-разумного решение ще е да върнеш назад и да ревизираш като цяло протокола.

12.01.21
22:01

Днес засега- клек в рак позиция- по 12*45 кг на страна, тяга на един крак- по 24*45 кг на страна, зерчер клек с двоен ластик- 3*10. По-късно предстоят обичайните неща за пояса.

13.01.21
23:28

Днес- изхвърляния с дъмбел- по 6*1*45 кг на ръка, раменна преса с ластик- 10*15, повдигане на ръцете напред/до 90 градуса/ с ластик- 10*15, лицеви опори- 10*15/повечето с малкия на гърба/, пендлей гребане с ластик- 10*15. Повдигането на ръцете ме напомпи зверски, останалото беше много леко, въпреки, че уж гледах почивките да не са големи..

14.01.21
22:32

Днес- плие- 10*5*45 кг- през 10 сек, тяга на един крак- 10*5*45 кг- през 10 сек, редуване на страните на всяка серия, “супермен”- 10*15- през 10 сек, повдигане на краката от лег- 10*7- през 10 сек. Стремежът беше да редувам 10 сек работа с 10 сек почивка и се получи горе-долу.

16.01.21
00:09

Днес- изхрърляне с дъмбел- по 10*1*45 кг на ръка, раменни преси- по 5*1*45 кг на ръка, лег- по 5*8*45 кг на ръка, силово гребане- по 5*8*45 кг на ръка. Лявото рамо се държа добре днес, ако продължава така няма да се наложи да свалям тежестта..

16.01.21
23:53

Днес- скокове колене към гърди- 6*10, американски подскоци- 6*10, клек с ластик- 6*10, тяга с ластик- 6*10.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1