От всяко дърво джедай не става

Прескочи до:

15.11.20
23:10

Днес- клек в рак позиция- по 15, 12, 9, 6, 3*45 кг на страна, тяга на един крак- по 20, 16, 12, 8, 4*45 кг на страна, “супермен”- 5*20, изписване на цифрите от 0 до 9 с крака- 6 пъти.

16.11.20
22:53

Днес- раменна преса с дъмбел- по 3, 2, 1, 1*45 кг на ръка- с лявата повечето бяха тласкане, лег- по 15, 12, 9, 6, 6*45 кг на ръка, гребане- по 25, 20, 15, 10, 10*45 кг на ръка, раменна преса с ластик- 5*15, високо изтегляне с ластик- 5*15.

17.11.20
23:14

Днес- скок колене към гърди- 5*10, американски подскоци- 5*15, “супермен”- 5*20, изписване на цифрите от 0 до 9 с крака- 6 пъти, клек с ластик- 5*20, тяга с ластик- 5*20.

18.11.20
23:46

Днес- раменна преса- по 3, 2, 2, 1*45 кг на ръка, с лявата някои бяха тласкане.

21.11.20
23:43

Днес- раменна преса с дъмбел- по 3, 3, 2, 1*45 кг на ръка- с лявата повечето бяха тласкане, лег- по 15, 12, 9, 9, 6*45 кг на ръка, гребане- по 25, 20, 15, 15, 10*45 кг на ръка, раменни преси с ластик- 5*15, високо изтегляне с ластик- 5*15.

23.11.20
14:44

Вчера- клек в рак позиция- по 15, 12*45 кг на страна, скокове колене към гърди- 3*10.

24.11.20
13:21

Вчера- раменни преси с дъмбел- по 4, 3, 2, 1*45 кг на ръка- повечето с лявата и 2 повторения с дясната ръка бяха тласкане, лег- по 15, по 12*45 кг на ръка. Нямам никакво време и “тренирам” колкото успея да вмъкна, а то не е много. Естествено точно сега реших да се правя на културист и да тренирам в по 25 серии, за които ми трябват по 2 часа :D :D

24.11.20
23:54

Днес- 10 скока колене към гърди + 15 американски подскока- 3 пъти, “супермен”- 3*20, изписване на цифрите от 0 до 9 с крака- 6 пъти. Напоследък изяждам по 0,5-1 кг скир на ден, стомахът го понася много по-добре от извара и протеин на прах, на вкус също е несравнимо по-добро, това по темата на Боян за чистия вегетариански бълк :D :D

26.11.20
13:56

Вчера- раменни преси- по 4, 3, 2, 1*45 кг на ръка, повечето с лявата и 2 с дясната бяха тласкане.

27.11.20
12:30

Вчера- клек в рак позиция- по 15, 12, 9, 6, 6*45 кг на страна, скок колене към гърди- 5*10, американски подскоци- 5*15.

27.11.20
23:05

Днес- раменна преса с дъмбел- по 4, 3, 2, 1, 1*45 кг на ръка- с лявата повечето бяха тласкания, лег- по 15, 12, 12, 9, 6*45 кг на ръка, гребане- по 25, 20, 20, 15, 10*45 кг на ръка, раменни преси с ластик- 5*15, високо изтегляне- 5*15.

Мнението беше редактирано от Любомир на 27.11.20 23:07.

30.11.20
12:33

Вчера- клек в рак позиция- по 15, по 12*45 кг на страна, скок колене към гърди- 10 + американски подскоци- 15- 3 пъти, “супермен”- 5*20, изписване на цифрите от 0 до 9 с крака- 6 пъти.

01.12.20
13:47

Вчера- раменни преси с дъмбел- по 2*4*45 кг на ръка- едно повторение с дясната и всички с лявата бяха тласкане, лицеви опори- 5*40. Лявото рамо става все по-зле и по-слабо, дясното е ок и нищо чудно с малко тренировки с него да бутна стриктно 50 кг. Взех си и втори ластик със същото съпротивление/30-55 кг/, ще видя как ще са натоварванията с двата.

01.12.20
23:02

Днес- клек с двата ластика- няколко серии до 30 повторения, тяга с двата ластика сдвоени- няколко серии до 15 повторения, раменна преса с двата ластика- няколко серии до 15 повторения, високо изтегляне с двата ластика- няколко серии до 15 повторения, пендлей гребане с двата ластика сдвоени- няколко серии до 15 повторения.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1