Потъване нагоре

Прескочи до:

27.01.19
17:18
#801

Аз имам бинтове за клякане и си ги навивам на китките, вместо на коленете. Помага!)))

28.01.19
16:50
#802

Тренировката днес:
Обръщане- до 100, широка тяга- до 150, тяга- 7*1*200- през 1:30 мин., коремни преси с щанга- 7*50, 5*50, хиперекстензии- 2*10*/+35/.

28.01.19
21:30
#803

Може да пробваш да вдигнеш още лактите и да видиш дали подобрява позицията на китките.

28.01.19
21:35
#804

Аз прибутвам щангата буквално с два пръста на всяка ръка...дали 60 или 130 няма значение за мен,ако не ме накланят много.Но ако ме наведат ,китките го отнасят и при мен мощно.

28.01.19
22:02
#805

казано от Brown Bomber на 28.01.19, 21:30:

Може да пробваш да вдигнеш още лактите и да видиш дали подобрява позицията на китките.

Не мога да ги вдигна повече, наистина съм си дървен..
И както спомена Нервака оставам на два пръста. Интересно е, че болката е най-силна при умерени тежести, над 130 щангата мачкайки някак подобрява положението.

29.01.19
11:51
#806

Пробвай да промениш малко ширината на хвата. Има една позиция, при която го отнасят лактите, но напрежението върху китките намалява.

29.01.19
12:55
#807

Аз пък да питам какъв е тоя зор за преден клек? Който е щангист- ОК, но в останалите случаи е излишен.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 29.01.19 12:55.

29.01.19
12:58
#808

казано от James Hinks на 29.01.19, 12:55:

Аз пък да питам какъв е тоя зор за преден клек? Който е щангист- ОК, но в останалите случаи е излишен.

И който е кьопав и не може да прави заден. 🙂

Мнението беше редактирано от Boby_ на 29.01.19 12:58.

29.01.19
19:30
#809

казано от James Hinks на 29.01.19, 12:55:

Аз пък да питам какъв е тоя зор за преден клек? Който е щангист- ОК, но в останалите случаи е излишен.

Аз хубаво го бях спрял преди 3 години, но сега реших да понапъна тягата и временно спрях задния.. Ама като гледам как върви тягата- по-добре нея да спра 😄

29.01.19
20:12
#810

Тренировката днес:
Лег- до 3*5*120, набирания- 3*8*/+25/.

30.01.19
12:56
#811

казано от Boby_ на 29.01.19, 12:58:

казано от James Hinks на 29.01.19, 12:55:

Аз пък да питам какъв е тоя зор за преден клек? Който е щангист- ОК, но в останалите случаи е излишен.

И който е кьопав и не може да прави заден. 🙂

За такива има сейфти скуот бар, има зерчер клек...

31.01.19
15:25
#812

Тренировката днес:
Тяга- 3, 4, 3*190, коремни преси с щанга- 7*50, 6*50, хиперекстензии- 2*10*/+40/.

31.01.19
15:43
#813

Как правиш хиперекстензиите? Къде и как държиш тежестта?

31.01.19
15:48
#814

казано от Димо на 31.01.19, 15:43:

Как правиш хиперекстензиите? Къде и как държиш тежестта?

На уред, който си е за тях и ми фиксира краката, тежестта е 2 диска, които вземам от земята и държа плътно под гърдите, не носи голямо утежнение засега, но ще я качвам постепенно.

31.01.19
15:50
#815

Аха, и аз така на уред за хиперекстензии и експериментирам с дъмбел 40 кила или щангичка с къс лост, дискове по няколко не е много удобно да ги взимам всеки път и оставям.

01.02.19
20:46
#816

Тренировката днес:
Лег- до 3, 3, 2, 2*130, набирания- 4*2*/+50/. Девет дни вече с под 100 гр въглехидрати, даже някои дни с почти 0, паднах от 102 на 99.5 кг, силата естествено също пада..

01.02.19
21:10
#817

казано от Любомир на 01.02.19, 20:46:

Тренировката днес:
Лег- до 3, 3, 2, 2*130, набирания- 4*2*/+50/. Девет дни вече с под 100 гр въглехидрати, даже някои дни с почти 0, паднах от 102 на 99.5 кг, силата естествено също пада..

Увеличи мазнините

02.02.19
07:52
#818

казано от МаринаN на 01.02.19, 21:10:

казано от Любомир на 01.02.19, 20:46:

Тренировката днес:
Лег- до 3, 3, 2, 2*130, набирания- 4*2*/+50/. Девет дни вече с под 100 гр въглехидрати, даже някои дни с почти 0, паднах от 102 на 99.5 кг, силата естествено също пада..

Увеличи мазнините

това е съвет за други спортове

03.02.19
21:17
#819

Тренироката днес:
Широка тяга- до 140, 0*160, тяга надхат- до 180, смесен- 2*1*200, 0*200, обръщане от вис- 3*90, 3*92.5, 3*95, 3*97.5, 3*100, 2*102.5, хиперекстензии- 2*10/+50/. Тягата 15 кг надолу за 2 седмици, 98.5 кг съм вече, този път съм решил да падна под 90, майната и на силата, като спра да свалям ще си я върна..

казано от Любомир на 03.02.19, 21:17:

Тренироката днес:
Широка тяга- до 140, 0*160, тяга надхат- до 180, смесен- 2*1*200, 0*200, обръщане от вис- 3*90, 3*92.5, 3*95, 3*97.5, 3*100, 2*102.5, хиперекстензии- 2*10/+50/. Тягата 15 кг надолу за 2 седмици, 98.5 кг съм вече, този път съм решил да падна под 90, майната и на силата, като спра да свалям ще си я върна..

Падал ли си до сега под 90, след като си бил над 100? Аз няколко пъти опитвам, ама не става, Като падна под 95 и много трудно вървят килограмите надолу. Особено като ударя 93-94 и става една напред , две назад.

03.02.19
21:31
#821

2015 паднах от 100 на 87 за 4-5 месеца, но миналата година бях вдигнал до 104, така че сега мисля ще е по-трудно. Подходът ми обаче е различен, тогава бях на едно хранене дневно, сега за пръв път ще пробвам стриктно и продължително нвд.

03.02.19
21:37
#822

Добре де, чудя се нещо друго. Не знам така ли е, не е ли. Ама в много спортове все се стремят да са в по-ниска категория, като и в доста случаи  държат някакви категории, свалят кила, обаче завишават силовите постижения, говоря конкретно за щангите. Или пък ги вдигат и си държат категорията, т.е. не ядат повече, за да растат на сила и маса, обаче постиженията растат. Ок, ще ми кажете, че там играят препаратите и затова е така. Ама пък не са постоянно в цикли. Иначе е ясно, че профи спорта е друго измерение и там има безброй допълнителни фактори.

казано от Любомир на 03.02.19, 21:31:

2015 паднах от 100 на 87 за 4-5 месеца, но миналата година бях вдигнал до 104, така че сега мисля ще е по-трудно. Подходът ми обаче е различен, тогава бях на едно хранене дневно, сега за пръв път ще пробвам стриктно и продължително нвд.

Аз сега е карам с едно хранене дневно на база 23-24 фаст с 1 час прозорец за хранене и за сега ми се отразаява доста добре. Изминалите години бях с 20 фаст и четиричасов прозорец с едно основно и едно по-леко хранене.Също свалях добре. Пробвал съм и НВД, но при мен не работи в дългосрочен план. Просто не мога да карам на нисък въглехидрат по-продължителен период от време. Рано е да се каже още, но за сега ми се отразява добре  ОМАД-ът и  ще пробвам да си остана постоянно на него.

03.02.19
21:53
#824

Деяне, много са факторите, препаратите са само част от тях, суплиментацията и цялостното възстановяване са друга, методиките на тренировка- трета. Аз просто обичам да тренирам до отказ, а това при сваляне на килограми е най-лошият вариант, ако спирам на едно-две повторения преди отказа силата ще се запазва доста по-добре..

03.02.19
22:22
#825

Ясно, Любо. Явно колкото и да има общопризнати принципи, всяко тяло реагира различно. Ето ти играеш в ниски повторения с откази, нещо което не се препоръчва, когато се тренира за сила...... до колкото съм чел. Но това например за теб работи, ако не си на дефицит. А де! Авторът на Мах От плюе яко тренирането в пирамида и неговият метод обаче работи. Рипетоу и Бил Стар пък имат доста програми точно в пирамиди, но и техните работят.
Обобщено: трЕбе да се тренира и все ще има някъде и някакъв прогрес. По-трудното е май, да откриеш кое най-оптимално работи за теб, в зависимост от съответните цели.

03.02.19
22:41
#826

казано от Любомир на 03.02.19, 21:31:

2015 паднах от 100 на 87 за 4-5 месеца, но миналата година бях вдигнал до 104, така че сега мисля ще е по-трудно. Подходът ми обаче е различен, тогава бях на едно хранене дневно, сега за пръв път ще пробвам стриктно и продължително нвд.

Веднъж свалих килограми толкова бързо, че целият ми кръст е в стрии, никога повече...

Любо, доколкото се сещам в една дискусия за отказа, James обясняваше за видовете откази и как трябва да СЕ тренира до отказ, въпросът е, че ти не спираш на позитивен отказ, или по-скоро предполагам, че не преценяваш правилно и опитваш още едно повторение, което е неуспешно и те изпържва. Изключително рядко стигам до неуспешно повторение на клек или тяга, тоест повторение, което не мога да изпълня докрай. Виж на лег и военна ми се случва често.

Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 03.02.19 22:44.

03.02.19
23:37
#827

казано от Brown Bomber на 03.02.19, 22:41:

казано от Любомир на 03.02.19, 21:31:

2015 паднах от 100 на 87 за 4-5 месеца, но миналата година бях вдигнал до 104, така че сега мисля ще е по-трудно. Подходът ми обаче е различен, тогава бях на едно хранене дневно, сега за пръв път ще пробвам стриктно и продължително нвд.

Веднъж свалих килограми толкова бързо, че целият ми кръст е в стрии, никога повече...

Любо, доколкото се сещам в една дискусия за отказа, James обясняваше за видовете откази и как трябва да СЕ тренира до отказ, въпросът е, че ти не спираш на позитивен отказ, или по-скоро предполагам, че не преценяваш правилно и опитваш още едно повторение, което е неуспешно и те изпържва. Изключително рядко стигам до неуспешно повторение на клек или тяга, тоест повторение, което не мога да изпълня докрай. Виж на лег и военна ми се случва често.

Принципно е така, но ето сега например на тягата направих 7 тренировки без нула и пак се смазах, значи дори с позитивен отказ прекаляването ме събаря. От друга страна съм пробвал и схеми с резерв- тройки на 80% и двойки на 90%, около месец вървя добре и след това прогреса спира. Отдавна вдигам сила единствено при много точна преценка колко да натисна, а аз не съм способен на такава, просто уцелвам понякога за кратко някое от движенията и след това доста бързо прогреса изчезва. От друга страна хубавото при мен е, че когато падна доста бързо успявам да възстановя до максималните си постижения, така че няма драма..

04.02.19
16:01
#828

Тренировката днес:
Военна преса- 2*70, 2*75, 2*80, 2*85, набирания- 3*2*/+50/, лег- до 2*130, 2*132.5, 2*132.5, пендлей гребане- до 2*2*110, коремни преси с щанга- 4*50, 5*50.

05.02.19
12:39
#829

казано от Любомир на 03.02.19, 21:17:

Тягата 15 кг надолу за 2 седмици, 98.5 кг съм вече, този път съм решил да падна под 90, майната и на силата, като спра да свалям ще си я върна..

Съвсем не е задължително да губиш сила, докато сваляш килограми.

казано от Любомир на 03.02.19, 23:37:

Принципно е така, но ето сега например на тягата направих 7 тренировки без нула и пак се смазах, значи дори с позитивен отказ прекаляването ме събаря.

Прекаляването с обем и откази винаги действа така. Или едното, или другото и в в достатъчния минимум.

казано от Любомир на 03.02.19, 23:37:

От друга страна съм пробвал и схеми с резерв- тройки на 80% и двойки на 90%, около месец вървя добре и след това прогреса спира.

Прогреса никога не е линеен. Точно в такива моменти идва мястото на отказа, но съвсем за кратко.

казано от Любомир на 03.02.19, 23:37:

Отдавна вдигам сила единствено при много точна преценка колко да натисна, а аз не съм способен на такава, просто уцелвам понякога за кратко някое от движенията и след това доста бързо прогреса изчезва.


Или не съобразяваш, че си хванал пиков момент на силата и после продължаваш да натискаш максимално. А специално ти и не периодизираш нищо, така че е съвсем в реда на нещата да става точно така.

казано от Любомир на 03.02.19, 23:37:

От друга страна хубавото при мен е, че когато падна доста бързо успявам да възстановя до максималните си постижения, така че няма драма..

Това винаги е така.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 05.02.19 12:40.

05.02.19
22:14
#830

Тренировката днес:
Клек- до 2*160, 2*165, 2*165, изхвърляне от вис- до 2*60, 2*62.5, 2*65, обръщане от вис- до 2*100, 2*100, 2*102.5.

07.02.19
20:36
#831

Тренировката днес:
Кофички- до 3*5*/+50/, набирания- 3*2*/+50/, военна преса- до 2*82.5, 2*85, пуш преса- 2*87.5, пендлей гребане- до 2*110, 2*112.5, 2*115, тяга с една ръка- до по 1*100 на ръка.
Храната засега- 100 гр бадеми, 500 гр свинско, 100 гр кашкавал, 50 гр масло, 50 гр лютеница, 2 банана.

Мнението беше редактирано от Любомир на 08.02.19 00:08.

08.02.19
20:13
#832

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- до 2*62.5, 2*65, 1+0*67.5, обръщане от вис- до 2*100, 1+0*102.5, 1+0*102.5, тяга- до 2*180, коремни преси с щанга- 3*50, 6*50.
Храната засега- 400 гр сметана, 200 гр свинско, 200 гр пилешки шницел, 6яйца, 100 гр сирене, 100 гр лютеница, 150 гр телешка саздарма, 20-30 гр въглехидрати от сок.

Мнението беше редактирано от Любомир на 08.02.19 21:53.

09.02.19
19:58
#833

Днес само раздвижване- бедрени разгъвания- 3*10, трапец на машина- 3*10, набирания- 10*5- през 15-20 сек.

10.02.19
19:50
#834

Тренировката днес:
Клек- 2*160+лег- 2*130, клек- 2*165+лег- 2*132.5, клек- 2*167.5+лег- 2*132.5, клек- 2*160+набирания- 2*/+50/, военна преса- 2*80+набирания- 2*/+50/, военна преса- 2*82.5+набирания- 2*/+50/, военна преса- 1*85+гребане на машина-*10, коремна преса с щанга- 5*40+гребане на машина-*5, коремна преса с щанга- 5*50+гребане на машина-*5, коремна преса с щанга- 0,1*60. Днес за първи път от 18 дни хапнах повече въглехидрат- голяма палачинка със сладко и две чинии ориз, стига ми за този месец, от утре пак на диета.

11.02.19
15:26
#835

Тренировката днес:
Клек- 3*140, 3*145, 3*150, 3*155, изхвърляне от вис- 3*50, 3*55, 3*60, клек- 2*150, обръщане от вис- 3*90, 3*100, 2*100, тяга- до 2*182.5.
Храната засега- 100 гр бадеми, 200 гр свинско, 200 гр шопска салата.

12.02.19
15:26
#836

Тренировката днес:
Клек-скок- 3*6*90, изхвърляне от вис- 3*6*40, лег- 3*6*80, набирания- 3*6, военна преса- 3*6*50, обръщане от вис- 3*6*60, кофички- 3*6*/+20/, лег преса- 3*10, хиперекстензии- 2*10-  всичко на двусети, максимално експлозивно.
Храната засега- 100 гр бадеми, омлет от 5 яйца, 200 гр пилешко.

13.02.19
19:20
#837

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- 2*60, 2*62.5, 2*65, клек- 2*160, 2*165, 2*165, военна преса- 2*80, 2*82.5, 2*85, набирания- 3*2*/+50/, обръщане от вис- 2*100, 2*102.5, 2*102.5, тяга- до 2*185.
Храната засега- 100 гр бадеми, 200 гр пилешко, 200 гр кашкавал пане.

Мнението беше редактирано от Любомир на 13.02.19 19:21.

15.02.19
16:08
#838

Тренировката днес:
Клек- до 2*2*165, лег- до 2*132.5, 2*135, набирания- 2*2*/+50/, изхвърляне от вис- до 2*65, 2*67.5, гребане на машина- 2*10, военна преса- до 1*85, 2*82.5, обръщане от вис- 2*2*102.5, тяга- до 2*187.5, коремни преси с щанга- до 0, 1*60.
Храната засега- 400 гр сметана, 300 гр пилешко, 80 гр слънчоглед.

16.02.19
19:20
#839

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- 5*5*50- ЕМОМ, клек- 5*5*120- ЕМОМ, обръщане от вис- 5*5*80- ЕМОМ, коремни преси с щанга- до 2*1*60.
Храната засега- 250 гр скумрия, 250 гр свинско, един грейпфрут.

17.02.19
19:26
#840

Тренировката днес:
Лег- до 145/с аванс от 2.5 кг/, 5*2*110- ЕМОМ, набирания успореден хват- до /+60/, надхват- 5*2*/+40/- ЕМОМ/имаше и половинки/, военна преса- 5*2*70- ЕМОМ, пендлей гребане- 2*100, 2*110, 2*120, кофички- 5*2*/+60/- ЕМОМ, коремни преси с щанга- 0, 0, 1*60.
Храната засега- 150 гр свинско, 370 гр сметана, 300 гр луканка, продължавам плавно да падам- 98.2 съм в момента.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1