Релеф от малко повторения със по тежки кг

22.06.16
10:14

Интересно ми е как стана това, защото на всякъде чета че диета + над 10 повторения е за релеф, аз преди правех в моите тренировки на всички упражнения 3х12, сега смених от 2 месеца на 4х6 макс повторения с малко по тежки килограми, и забелязвам как започнаха да ми изпъкват мускулите , а се води че 6 повторения са за сила, но при мен в момента се получава маса и лек релеф, а съм и ендоморф

казано от Filip Filipov на 22.06.16, 10:14:

...на всякъде чета че диета + над 10 повторения е за релеф...

Най-добре избягвай тези източници на информация.
Случващото се при теб е нормално, ако храната ти е адекватно нагласена.

22.06.16
10:25

казано от Кольо Пияндето на 22.06.16, 10:19:

казано от Filip Filipov на 22.06.16, 10:14:

...на всякъде чета че диета + над 10 повторения е за релеф...

Най-добре избягвай тези източници на информация.
Случващото се при теб е нормално, ако храната ти е адекватно нагласена.


Аз като цяло намалих повторенията защото започнах да имам леки проблеми със сърцето, но в момента от както правя 6 ци и то по тежки и по бавно ги изпълнявам, се възстановявам по добре и нямам проблеми със сърцето и някак си се усещам по твърд, преди ми бяха малко по меки мускулите..

22.06.16
11:52

Просто тези схващания “6 повторения за сила, 12 повторения за релеф” са тотално грешни.
Релефа какво е... Изградена мускулна маса с минимално количество подкожни мазнини. Как се свалят подкожните мазнини- чрез диета/ хранителен режим.
Тоест това дали ще си релефен или не, не зависи пряко от тренировъчната методика, а от хранителния план който спазваш.
Можеш да работиш с тежест позволяваща и 2-3 повторения, и пак да си релефен. Дори по време на “оралефяване” е препоръчително да наблягаш над големите тежести, за да се стремиш да запазиш колкото се може повече от силовите си постижения.
А за тези “проблеми със сърцето” не знам какво искаш да кажеш, но по- добре се обърни към лекар.

22.06.16
11:55

казано от avitohol на 22.06.16, 11:52:

Можеш да работиш с тежест позволяваща и 2-3 повторения, и пак да си релефен. Дори по време на “оралефяване” е препоръчително да наблягаш над големите тежести, за да се стремиш да запазиш колкото се може повече от силовите си постижения.

И не само силовите постижения , а мускулите като цяло :)

22.06.16
12:51

Ами при 3-4 серии по 12 повторения със средна тежест някак си сърцето ми започва да бие адски силно и вечерно време не мога да спя добре, събуждам се от сърцебиене и на другия ден съм скапан, а от както започнах да правя упражненията с по 6 повторения нямам този проблем, и се концентрирам по добре при самото упражнение дори и да ми е адски трудно 6 тото повторение на другия ден съм като нов, отделно си правя здраво кардио + спринтове и нямам проблем с сърцето.


Става дума за упражнения като:
Мъртва тяга
Военна преса
Пълен клек с щанга
Бицепсово сгъване с дъмбели

Програмата ми е доста проста, но съм предоволен, ръцете много ми вървят явно от рамената преса трицепса се пръсва защото хващам по тясно и от тежките сгъваня с дъмбел.

1.Понеделник
-Бицепсово сгване с дъмбели 4х6 на ръка - тежко.
-Мъртва тяга с щанга 5х6 - тежко

2.Вторник
-Кардио 30минути бягане в планината

3.Сряда
-Пълен клек 10х6 - тежко

4.Четвъртък
-Спринтове 5х100м

5.Петък
-Военна преса 6х6 тежко

Мнението беше редактирано от Filip Filipov на 22.06.16 12:58.

22.06.16
19:43

казано от Filip Filipov на 22.06.16, 12:51:

Ами при 3-4 серии по 12 повторения със средна тежест някак си сърцето ми започва да бие адски силно и вечерно време не мога да спя добре, събуждам се от сърцебиене и на другия ден съм скапан, а от както започнах да правя упражненията с по 6 повторения нямам този проблем, и се концентрирам по добре при самото упражнение дори и да ми е адски трудно 6 тото повторение на другия ден съм като нов, отделно си правя здраво кардио + спринтове и нямам проблем с сърцето.


Става дума за упражнения като:
Мъртва тяга
Военна преса
Пълен клек с щанга
Бицепсово сгъване с дъмбели

Програмата ми е доста проста, но съм предоволен, ръцете много ми вървят явно от рамената преса трицепса се пръсва защото хващам по тясно и от тежките сгъваня с дъмбел.

1.Понеделник
-Бицепсово сгване с дъмбели 4х6 на ръка - тежко.
-Мъртва тяга с щанга 5х6 - тежко

2.Вторник
-Кардио 30минути бягане в планината

3.Сряда
-Пълен клек 10х6 - тежко

4.Четвъртък
-Спринтове 5х100м

5.Петък
-Военна преса 6х6 тежко

Честито ,колега намерил си формулата ,която действа за теб! И при мене е така леките тежести не ми помагат и сърцето ми претропва!!!Тренирам силово и кратко, никога не правя повече от 2-3 повторения.Действа ми ободряващо и ми дава брутална сила а релефа е на високо ниво! Tова е истината!

22.06.16
20:56

казано от shtangata на 22.06.16, 19:43:

казано от Filip Filipov на 22.06.16, 12:51:

Ами при 3-4 серии по 12 повторения със средна тежест някак си сърцето ми започва да бие адски силно и вечерно време не мога да спя добре, събуждам се от сърцебиене и на другия ден съм скапан, а от както започнах да правя упражненията с по 6 повторения нямам този проблем, и се концентрирам по добре при самото упражнение дори и да ми е адски трудно 6 тото повторение на другия ден съм като нов, отделно си правя здраво кардио + спринтове и нямам проблем с сърцето.


Става дума за упражнения като:
Мъртва тяга
Военна преса
Пълен клек с щанга
Бицепсово сгъване с дъмбели

Програмата ми е доста проста, но съм предоволен, ръцете много ми вървят явно от рамената преса трицепса се пръсва защото хващам по тясно и от тежките сгъваня с дъмбел.

1.Понеделник
-Бицепсово сгване с дъмбели 4х6 на ръка - тежко.
-Мъртва тяга с щанга 5х6 - тежко

2.Вторник
-Кардио 30минути бягане в планината

3.Сряда
-Пълен клек 10х6 - тежко

4.Четвъртък
-Спринтове 5х100м

5.Петък
-Военна преса 6х6 тежко

Честито ,колега намерил си формулата ,която действа за теб! И при мене е така леките тежести не ми помагат и сърцето ми претропва!!!Тренирам силово и кратко, никога не правя повече от 2-3 повторения.Действа ми ободряващо и ми дава брутална сила а релефа е на високо ниво! Tова е истината!

Сигурно ще прозвучи глупаво но за пръв път от много време се чувствам добре след трен и на другия ден съм като прероден, а преди когато правех 12 ки с по леки тежести се чувствах отпаднал, сигурно си е до организъм не знам и аз.... Относно релефа, той си идва от храната, няма нищо общо с повторенията до този извод стигнах аз.
Моите тренировки са свързани само с 1 щанга 2 дъмбела и стойки за клек, не съм тренирал на машини никога, може би на машини ако се тренира може и много повторения, но не съм фен.

Мнението беше редактирано от Filip Filipov на 22.06.16 21:03.

Май без да искаш си открил топлата вода :D

22.06.16
22:29

казано от Filip Filipov на 22.06.16, 20:56:

Сигурно ще прозвучи глупаво но за пръв път от много време се чувствам добре след трен и на другия ден съм като прероден, а преди когато правех 12 ки с по леки тежести се чувствах отпаднал, сигурно си е до организъм не знам и аз.... Относно релефа, той си идва от храната, няма нищо общо с повторенията до този извод стигнах аз.
Моите тренировки са свързани само с 1 щанга 2 дъмбела и стойки за клек, не съм тренирал на машини никога, може би на машини ако се тренира може и много повторения, но не съм фен.

Ако не си свежарка след трен. значи нещо не е наред.! За релефа е ясно ,че ако ядеш пилешко мускулите изглеждат по един начин,а като консумираш телешко по друг начин.Пробвай 3 х 2 и 3 х 3 тежко и ще разбереш за какво говоря.Тежко ,свежо и често - това е истината!!!

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 23.06.16 10:54.

казано от Filip Filipov на 22.06.16, 12:51:

Ами при 3-4 серии по 12 повторения със средна тежест някак си сърцето ми започва да бие адски силно и вечерно време не мога да спя добре, събуждам се от сърцебиене и на другия ден съм скапан, а от както започнах да правя упражненията с по 6 повторения нямам този проблем, и се концентрирам по добре при самото упражнение дори и да ми е адски трудно 6 тото повторение на другия ден съм като нов, отделно си правя здраво кардио + спринтове и нямам проблем с сърцето.


Става дума за упражнения като:
Мъртва тяга
Военна преса
Пълен клек с щанга
Бицепсово сгъване с дъмбели

Програмата ми е доста проста, но съм предоволен, ръцете много ми вървят явно от рамената преса трицепса се пръсва защото хващам по тясно и от тежките сгъваня с дъмбел.

1.Понеделник
-Бицепсово сгване с дъмбели 4х6 на ръка - тежко.
-Мъртва тяга с щанга 5х6 - тежко

2.Вторник
-Кардио 30минути бягане в планината

3.Сряда
-Пълен клек 10х6 - тежко

4.Четвъртък
-Спринтове 5х100м

5.Петък
-Военна преса 6х6 тежко

Горе долу изглежда добре. Само тягата премести преди бицепса.

22.06.16
23:21

казано от Filip Filipov на 22.06.16, 12:51:

Ако не си свежарка след трен. значи нещо не е наред.! За релефа е ясно ,че ако ядеш пилешко мускулите изглеждат по един начин,а като консумираш телешко по друг начин.Пробвай 3 х 2 и 3 х 3 тежко и ще разбереш за какво говоря.Тежко ,свежо и често - това е истината!!!

Праф си, аз се чуда защо мОсколите ми започват да наподобяват тези на Лазар Ангелов, а не на чичо Арни. Тайната е че заместих телешкото със свинско !!111!!11!

Мнението беше редактирано от Deads&OHP на 22.06.16 23:21.

23.06.16
00:17

Това е май единствената тема в която съм подкрепил всяко едно мнение ... съжалявам за оффтопика - нищо не съм казал :)

Мнението беше редактирано от Dymag на 23.06.16 00:17.

23.06.16
08:25

казано от shtangata на 22.06.16, 22:29:

Ако не си свежарка след трен. значи нещо не е наред.! За релефа е ясно ,че ако ядеш пилешко мускулите изглеждат по един начин,а като консумираш телешко по друг начин.Пробвай 3 х 2 и 3 х 3 тежко и ще разбереш за какво говоря.Тежко ,свежо и често - това е истината!!!

Вижда ми се твърде минимално 3х2 3х3, а относно пилешкото и телешкото, не съм типичен Билдер които мисли само за храна, храня се на често по малко без хляб и сладко, нямам пари за меса само.

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 23.06.16 10:53.

казано от shtangata на 22.06.16, 22:29:

За релефа е ясно ,че ако ядеш пилешко мускулите изглеждат по един начин,а като консумираш телешко по друг начин.

Щом казваш... :)

23.06.16
20:34

казано от Светослав Тодоров на 23.06.16, 18:34:

казано от shtangata на 22.06.16, 22:29:

За релефа е ясно ,че ако ядеш пилешко мускулите изглеждат по един начин,а като консумираш телешко по друг начин.

Щом казваш... :)

По принцип го казва този професионален спортист,а аз го потвърждавам.Ще се убедите сами! А МОСКОЛЕСТИЯ специалист Любомир Найденов ,се изказа крайно неподготвен,но това си е негова работа.

https://www.youtube.com/watch?v=TYjGvDT1ZQk

23.06.16
21:03

Братле, на Добри всички му пожелаваме само успехи, ама сериозно ли по неговото мнение се ръководиш ?

24.06.16
23:59

И самият Добри казва, че за нормалния трениращ това не е нещо важно.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1