Абсолютно начинаещ в фитнес сферата - нужда от насоки за покачване на мускулна маса и издръжливост.

13.08.16
19:07

Здравейте, от днес съм член на BB-Team и се надявам във бъдеще да помагам на нуждаещите се с опита който тепърва ще натрупам и естествено сега да разчитам на същото от по-опитните тук. На 17 съм с височина 1.85 и тегло 72 кг. Както казах съм абсолютно начинаещ и мотивация не ми липсва. Проблемът е там, че разполагам само с два броя гири по 5 кг. което е крайно недостатъчно, лостове и нищо повече. Най-вероятно ще залагам на стандартни упражнения като лицеви опори, набирания, кофи и т.н. Не разполагам с нужния дори минимален бюджет за хранителен режим, но не употребявам и вредни храни като дюнери, банички и тем подобни, нито пък и много мазни храни. На трапезата главно присъстват постни храни и месни продукти, по-рядко млечни. Другата година съм абитуриент и искам да наблегна на тренировки с които да подобря видът си, физическата сила и издръжливост и това доколкото е възможно за около 8 месеца през които на седмица имам максимално 5-6 свободни дни за “форсиране” на мускулатурата. Моля да ми препоръчате някоя програмка съобразена с описаните ми по-горе възможности, включително и колко часа сън трябва да имам, по какъв начин да се храня от типа - по рядко и обилно или по често и по мъничко. За водата е ясно, че трябва да си ги имам средно по 3л. дневно. Да, може и да кажете, че с описаното по-горе не бива да имам големи очаквания, но съм пределно мотивиран и очаквам вашите предложения тук. Благодаря ви предварително за отделеното внимание !!!
П.с. Ако имам допусната някаква грешка относно пускането на темата, моля да ме извините.

13.08.16
19:13

казано от 1948Sofia на 13.08.16, 19:07:

Здравейте, от днес съм член на BB-Team и се надявам във бъдеще да помагам на нуждаещите се с опита който тепърва ще натрупам и естествено сега да разчитам на същото от по-опитните тук. На 17 съм с височина 1.85 и тегло 72 кг. Както казах съм абсолютно начинаещ и мотивация не ми липсва. Проблемът е там, че разполагам само с два броя гири по 5 кг. което е крайно недостатъчно, лостове и нищо повече. Най-вероятно ще залагам на стандартни упражнения като лицеви опори, набирания, кофи и т.н. Не разполагам с нужния дори минимален бюджет за хранителен режим, но не употребявам и вредни храни като дюнери, банички и тем подобни, нито пък и много мазни храни. На трапезата главно присъстват постни храни и месни продукти, по-рядко млечни. Другата година съм абитуриент и искам да наблегна на тренировки с които да подобря видът си, физическата сила и издръжливост и това доколкото е възможно за около 8 месеца през които на седмица имам максимално 5-6 свободни дни за “форсиране” на мускулатурата. Моля да ми препоръчате някоя програмка съобразена с описаните ми по-горе възможности, включително и колко часа сън трябва да имам, по какъв начин да се храня от типа - по рядко и обилно или по често и по мъничко. За водата е ясно, че трябва да си ги имам средно по 3л. дневно. Да, може и да кажете, че с описаното по-горе не бива да имам големи очаквания, но съм пределно мотивиран и очаквам вашите предложения тук. Благодаря ви предварително за отделеното внимание !!!
П.с. Ако имам допусната някаква грешка относно пускането на темата или каквото и да е, моля да ме извините.

14.08.16
13:03

Наистина, за да покачиш маса и издръжливост трябва да имаш принципен хранителен режим. Трябва да видиш какви калории гориш и да ги надхвърляш малко. За човек с твоите килограми и ръст се падат към 3000, от които имаш към 150 протеин, 370 въглехидрати и 80 мазнини. Това са цифрите към които се стремиш долу-горе. По-добре е да се храниш повече пъти на ден, с по-малки интервали. За тренировките мисля, че тези гирички по 5 кг са недостатъчни, затова търси клипове в интернет от сорта на: bodyweight exercises или calisthenics for beginners. Има хубави примерни сплитове за цялата седмица. Най -важното е че имаш мотивацията. Аз лично ходя в зала, но мои приятели направиха доста добри тела и физики,като цяло, само по лостовете и с хранителен режим.
Късмет ;)

Carbohydrate

14.08.16
13:08

Така, както си го написал, ако вземе да се храни)...ще стане прасе, в смисъл свиня (много сланини)...;)

14.08.16
13:12

казано от Carbohydrate на 14.08.16, 13:08:

Така, както си го написал, ако вземе да се храни)...ще стане прасе, в смисъл свиня (много сланини)...;)

Хайде де, откога чакаме материали за покачването на ММ ;)

14.08.16
17:43

казано от Carbohydrate на 14.08.16, 13:08:

Така, както си го написал, ако вземе да се храни)...ще стане прасе, в смисъл свиня (много сланини)...;)

Ми аз вече 2-ри месец карам с приблизително такива макроси и качих над 10 кг а не забелязвам омазнявания където и да било (запазих релефа на целия корем) :D и затова казвам, че поне е изпробвано. Иначе да,като се замисля всеки е различен и тялото му работи различно. Но трябва да се опитват различни неща с хранене и тренировки, за да видиш кое действа за теб. Това разбрах засега в моя скромен стаж в зала :D

14.08.16
17:49

Благодаря ви за бързите и точни отговори колеги :D Залата най вероятно ще ми е вариант след някоя друга годинка докато закрепна малко да не се стига до ситуации от неопитност да убия някой с тежест :D Това в кръга на шегата естествено, дотук разбрах, че трябва малко или много да си променя начина на хранене без да се стига до свинщини естествено хаха. С отворени обятия съм и за нови предложения и мнения, препоръки от вас за да си направя съответните изводи. Поздрави и бъдете здрави!

14.08.16
18:52

Също така да забравя за алкохол, пържено, газирано и като цяло по мазни хранителни изделия ?

Carbohydrate

14.08.16
20:30

казано от 1948Sofia на 14.08.16, 18:52:

Също така да забравя за алкохол, пържено, газирано и като цяло по мазни хранителни изделия ?

алкохол може))))
горния ми коментар за прасето: 3000 ккал е добре за някой, който тренира много интензивно 5 дена в седмицата в зала! Ти, с твоите 5 кг гирички, просто няма да ги (3000 ккал) да ги пратиш там, където искаш))))

15.08.16
00:52

казано от Carbohydrate на 14.08.16, 20:30:

казано от 1948Sofia на 14.08.16, 18:52:

Също така да забравя за алкохол, пържено, газирано и като цяло по мазни хранителни изделия ?

алкохол може))))
горния ми коментар за прасето: 3000 ккал е добре за някой, който тренира много интензивно 5 дена в седмицата в зала! Ти, с твоите 5 кг гирички, просто няма да ги (3000 ккал) да ги пратиш там, където искаш))))

Ясно, просто споделих с какво разполагам, то си беше ясно, че 5кг са безполезни. Благодаря за корекцията относно калориите, пък шотчетата си остават в менюто тогава като източник на незаменими витамини и аминокиселини :D Поздрави!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1