Разширяване на гърба и раменете.

19.09.16
20:05

Здравейте. На 21 години съм и от скоро тренирам на лостовете, като целта ми е да разширя гърба и раменете си. Доколкото знам ширината на раменете се определя генетично и не може да се промени, но ако имаш широк гръб с V-образна форма се създава подобна илюзия. Мога да направя 3 чисти набирания, предпочитам неутрален хват защото се води най-безопасен за китките, лактите и раменете. Програмата ми е следната - след работа, по път към вкъщи има едни хубави лостове, правя серии по 3-2 повторения с по 2 минути почивка между сериите. Цялата тренировка продължава 30-40 минути. Правя само набирания защото мисля, че това е перфектното упражнение за целта ми - да съм слаб и релефен, с широки рамене и малка талия. Ям само яйца, кисело мляко и месо. Висок съм 183 см и тежа 78 кг. Засега ще правя серии по няколко повторения с неутрален хват, а след време като задобрея ще включа различни видове набирания - вариантите са безброй.

20.09.16
00:13

Здравей,

Според мен с по 150 набирания на седмица няма да успееш да направиш завиден гръб в обозримо бъдеще. То верно че всеки е различен, но да споделя личен опит - почти всеки ден правя набирания, в някои дни правя горе- долу по толкова, колкото ти правиш на седмица и така от няколко години, наред с много други упражнения и гърба ми още не е станал като на този японец.

Отделно, не се ли притесняваш че ще се разболееш от скорбут ако ядеш само яйца, мляко и месо?

Carbohydrate

20.09.16
08:25

https://www.youtube.com/watch?v=jAorX83zP-4
ето тези момчета тренират само на лостовете, никога не са взимали протеин, витамини, трибулуси, и още каквото се сетите....и изглеждат така ;)
Що се касае Брус Ли, който е от Китай), той бил много запознат с новите технологии и добавките ;)...

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 20.09.16 08:25.

20.09.16
08:55

казано от Carbohydrate на 20.09.16, 08:25:

...и изглеждат така ;)

Слаботелесни?

Carbohydrate

20.09.16
09:00

казано от Станимир на 20.09.16, 08:55:

казано от Carbohydrate на 20.09.16, 08:25:

...и изглеждат така ;)

Слаботелесни?

Не съм давал епитети....”изглеждат така”...Какво ви става, бе хора? Нали уж сте спортисти, би трябвало да уважавате не само всеки спорт, но и хората. А виждаме съвсем друго: завист, не уважение, подигравки....

20.09.16
09:43

Гледай ти - не го познах Брус.

Всичките ти тренировки включват само набирания и нищо друго?

21.09.16
18:14

казано от Вероника Налбатска на 21.09.16, 11:25:

Всичките ти тренировки включват само набирания и нищо друго?

Да. В началото на тренировката, няколко серии се набирам максимално нагоре и се задържам в тази позиция, после правя нормални набирания (всеки път с различен хват), и накрая вися на лоста. Мислех всичко това да го правя всеки ден, но още съм доста начинаещ и реших, че максимумът ще е 4 пъти в седмицата (през ден). Сигурно звучи странно, но мисля че за моята цел това е точната тренировка.

А останалите части на тялото? Не мислиш ли, че и те се нуждаят от трениране. :)

23.09.16
08:58

казано от Вероника Налбатска на 22.09.16, 09:40:

А останалите части на тялото? Не мислиш ли, че и те се нуждаят от трениране. :)

По принцип се нуждаят, но проблемът ми е, че имам широк таз (като за мъж) и засега единственото което ми е в главата е как да се сдобия с хубав V-taper. Работя в офис и се налага да стоя 8 часа седнал - знаем колко вредно е продължителното седене, затова до скоро правех клекове всеки ден след работа, уж като контра на седенето, и сега като се погледна в огледалото направо си приличам на жена - видимо задника и бедрата са доста по-развити от ръцете, раменете и гърба.

Мнението беше редактирано от P. T. на 23.09.16 08:59.

Знам, че темата си я пуснал за друго, но според мен си се прицелил в грешна стратегия.

Има си начини да наблягаш на слаби звена, но това не означава да спреш да тренираш развитите ти според теб групи, защото след време ще получиш не само визуални дисбаланси, но и такива, които предразполагат към контузии.

И още повече, че седиш по 8 часа дневно - раздвижвай цялото си тяло, а не само да правиш набирания.
Измисли си някакви тренировки, ангажиращи всички големи мускулни групи и наблягай на многоставни движения със собствено тегло, свободни тежести, собствено тегло + добавена тежест и т.н. Съобрази се спрямо това дали ще тренираш в зала или на лостовете след работа.

Моят съвет е, ако имаш възможност, да комбинираш тренировки на лостове (не знам защо, но между редовете чета, че предпочиташ тях), в зала (за по-тежки изпълнения) и добро хранене. От тези неща и гърбът ти ще тръгне, а и цялото тяло ще се чувства добре.

23.09.16
10:01

И други работим в офиси.
Едва ли задника е от клековете, виж дали не е от заседяване и манджа..
При редовни клекове, тяга, пък и добавяйки squat challenge с всекидневни клекове със собствено тегло, стигащи до 250 броя дневно, гъзът ми не изпревари раменете, даже се вталих. :)

Препоръчвам ти да преосмислиш тренировъчните си нагласи.

По твоя въпрос: можеш да правиш по множество серии набирания, лицеви, клекове..
Редувай хватове, ширина, наклон при лицевите, темпо. Поне по 50 повторения на тренировка.
Опитай и набиране с кръстосан хват, доста е интересно.
През ден.

Мнението беше редактирано от 6th на 23.09.16 10:02.

23.09.16
13:19

Набирания, кофички и клекове - това според мен е достатъчно за цялото тяло. И да, предпочитам лостовете пред залата. Гъзът не е само от клекове, аз по принцип съм с широк таз и голям задник. Тялото ми е точно с формата на пясъчен часовник -  малка талия и голям ханш. Раменете ми са широки горе-долу колкото ханша. Това не ме кефи, искам да имам V-образна фигура.

Carbohydrate

23.09.16
13:26

казано от P. T. на 23.09.16, 13:19:

Набирания, кофички и клекове - това според мен е достатъчно за цялото тяло. И да, предпочитам лостовете пред залата. Гъзът не е само от клекове, аз по принцип съм с широк таз и голям задник. Тялото ми е точно с формата на пясъчен часовник -  малка талия и голям ханш. Раменете ми са широки горе-долу колкото ханша. Това не ме кефи, искам да имам V-образна фигура.

по-бързо ще я направиш в зала за фитнес, отколкото на лостовете...пиша, като любител лостаджия

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1