Има ли дИбели лели?

Прескочи до:

06.09.22
18:56

Набиране 3,3,3,2,3
Асистирани набирания 5,5,3
Гребане от пейка 4х10х12,5
Едностранен Пулдаун 4х10
Гребане подхват 4х10х27,5
Фейспул 4х14

07.09.22
20:15

Тяга 4х6х75
Отпади 4х20х2х12,5
Лег преса 4х12х40
Румънска тяга 4х15х2х17,5
Бедрено разгъване 4х12х25
Кракомах 3х14

Нямям крака.

07.09.22
23:17

казано от БПН на 07.09.22, 20:15:

Нямям крака.

Покажи да видим 😋

08.09.22
19:24

Лег 4х8х37,5
Горен Лег 4х12х2х10
Раменна седнала 4х10х2х6
Сс Повдигане напред с Разтваряне встрани 4х10х2х3
Сс ротатори 3х10
Пълна чаша 3х10

Краци съм показала на предната страница. От определена гледна точка дори може да се каже, че не само, че не е да нямам, ами имам и малко в излишък. Ама се умарят. Тази седмица пак е борба да си изместя тренировъчните дни. Не знам дали тази година ще сменят часа пак, но направят ли го, ще трябва да тренирам в уикендите основно. И така.

11.09.22
17:01

Клек 4х10х45
Отпади 4х12х2х15
Румънска тяга 4х15х2х17,5
Гоблет 4х16х17,5
Плие с пикова 4х10х24
Кракомах 4х16

Малко беше тегавичко сутрешно, ни сме по план, което е добре. Със застудяване на времето, ми се хапва повече, така че в един момент, като намалеят разходките навън, ще трябва да се прави кардио. Румънската ми май има нужда от корекции, но понеже съм индианец и не се оправям да си кача клиповете в ютюб.

12.09.22
20:30

Набиране 3,3,2,2,2
Вертикален скрипец 3х10
Гребане от пейка 3х12х12,5
Едностранен Пулдаун 4х10х15
Гребане подхват 4х10х27,5
Фейспул 4х10


Голямо ядене ям тия дни. Не е на добре.

14.09.22
19:20

Тяга 4х8х70
Отпади 4х12х2х15
Румънска тяга едностранно 4х15х17,5
Разгъване 4х12х20
Лег преса 4х12х40
Кракомах 2х20


Днес някакъв пич греба с лоста ми докато правих тяга и нещо се заговорихме и ме поздрави, че правя бройки с повече от личното си тегло. Не се бях замисляла досега. Ама е яко, де. Плюс, че е втория тази седмица да ме заговори за да ме поздрави за нещо свързано с тренировките. Следователно или съм добила техника на среден леберкез или съм станала пиче. И двете ме устройват.

15.09.22
19:34

Лег 2х10,2х8х37,5
Горен Лег 2х12,2х10х10
Раменна преса 4х10х2х6
Разтваряне с дъмбели 2х12х2х4
Сс ротатори 3х10
Пълна чаша 3х10

Нещо не ми беше много енергично днес.

18.09.22
21:52

Клек 4х8х47,5
Отпади 4х14х2х15
Гоблет 4х16х17,5
Румънска тяга 4х16х2х17,5
Плие с пикова контракция 4х12х25

В петък си правих няк’ви подобрения и не трябваше да тренирам една седмица, но просто ми се струва невъзможно на този етап.

21.09.22
20:50

Понеделник
Набиране 3,3,3,3,2
Вертикален скрипец 4х10
Едностранен Пулдаун 4х10
Гребане от пейка 4х10х12,5
Гребане подхват 4х10х27,5
Фейспул 4х14

Нещо за отбиване на номера.

Днес:
Тяга 4х6х75
Отпади 4х14х2х15
Гоблет 4х12х20
Румънска тяга 4х12х2х20
Плие 4х12х25
Кракомах 3х20

22.09.22
22:05

Лег 4х6х40
Наклонен Лег 4х8х2х12,5
Раменна преса 4х12х2х6
Разтваряне с дъмбели 2х12х2х4
Сс ротатори 4х10
Пълна чаша 4х10

24.09.22
11:58

Клек 5х5х50
Отпади 4х16х2х15
Гоблет 4х12х20
Румънска тяга 4х12х2х20
Разгъване 4х10
Задно бедро на машина 4х10

Хубаво е да си завърша 6-те седмици с някакво обобщение. Заради мен си. Повечето обем си даде резултата и без да съм на тотално безвъглехидратна диета както беше планувано. Сега ми се иска да мина в зимен режим. Базово то във всяка тренировка 5х5, а другото да си го върна на 3х6-8-10 за сметка на някое кило на лоста/дъмбела. И сега сигурно някой ще каже, че така не се прави. И сигурно ще е прав, защото си ги мисля от гъза си кога какво ще тренирам. Става студено, мързи ме, ям много и поне да ползвам пълен промоциионален пакет “зимна депресия със шкембе” 🤣🤣🤣 И така.

28.09.22
12:18

Вчера:
Набиране 3,3,3,1
Вертикален скрипец 4х8
Едностранен Пулдаун 4х10
Гребане от пейка 4х10х12,5
Гребане подхват 3х8х30
Сс ротатори 3х10
Пълна чаша 3х10

Нещо много бързах вчера, че имах само 45 минути и колкото - толкова.

28.09.22
19:08

Тяга 5х5х75
Гоблет 3х10х25
Оптади с лост 3х12х30
Румънска тяга 3х10х22,5
Лег преса 3х10х40
Разгъване 3х10х25

Още ми е странно по три серии. Все едно не съм тренирала. Поне емоционално ми е такова усещането. Иначе умората като за след трен си я има, поизтръпнаха краците. Да видим кантара какво ще каже след няколко седмици

29.09.22
20:27

Лег 5х5х40
Наклонен Лег 3х8х12,5
Раменна преса 4х6х20
Разтваряне с дъмбели 3х8х2х5
Повдигане напред 3х10х2х5
Обръщане 3х10х20

Напрегнат работен ден. Не, че някой ме напряга, дори напротив. Ама аз и сама си се справям с тази задача. И така.

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1