Силови тренировки при тийнейджъри

04.01.17
02:04

Здравейте, момче съм на почти 15 години и тренирам по-сериозно от има няма една година. За това време постигнах що-годе добри резултати. Много от батките в залата ме съветваха да се откажа, че ще си прецакам растежа, казваха ми да не правя клек, тяга, раменна преса и подобни. Обаче наскоро реших да сменя програмата, по която тренирам и за новата програма няма как да избегна тези упражнения.  Та въпроса ми е дали наистина биха ми оказали някакво влияние, защото не искам на 25 години едвам да се навеждам заради тягата. Висок съм 1,75см и тежа 70кг (малко съм омазнен в момента).

04.01.17
09:21

Ако правиш правилно тягата, клека и раменната преса, т.е базовите, ще си се навеждаш без проблем :D Мита, че тягата ти прецаква кръста, е на 50% верен. Ако я правиш грешно, ще се контузиш. Ако я правиш правилно, ще станеш много силен. Имаш ли въпроси по техниката?

04.01.17
11:08

И ако правиш тягата правилно намаляваш риска за контузия в кръста при други упражнения ;)

На навеждането най-много му пречи седенето и работата на бюро. Знам от опит.

05.01.17
09:41

казано от Веселин Блажев на 04.01.17, 23:56:

На навеждането най-много му пречи седенето и работата на бюро. Знам от опит.

Да, задното бедро ти е постоянно свито като седиш, гадно е...

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1