Ново начало

Прескочи до:

15.03.19
16:23
#161

Изказвам се последно по темата за анаболите и повече няма да коментирам...
Нищо не правя на моя си глава,имам човек който се занимава с мен(културист и то голям в БГ ) ,а и също д-р Камен Генов (ако сте гледали BodyConstructor ще знаете кой е) се занимава с мен.

Мнението беше редактирано от Hustle на 15.03.19 16:23.

15.03.19
17:12
#162

казано от Queen Cobra на 15.03.19, 11:35:

Човек, кво е това плетено каренце на масата? С баба си ли живееш? 🙂 🙂

Кобрето рЕзко загуби интерес. На тая възраст очакваше да си минимум тийм лийдър в някоя западна компания и да изплащаш тризонет в южните квартали на София.(ама да си на 4-5 вноски от края на кредита)

15.03.19
17:56
#163

казано от Joe Musashi на 15.03.19, 17:12:

казано от Queen Cobra на 15.03.19, 11:35:

Човек, кво е това плетено каренце на масата? С баба си ли живееш? 🙂 🙂

Кобрето рЕзко загуби интерес. На тая възраст очакваше да си минимум тийм лийдър в някоя западна компания и да изплащаш тризонет в южните квартали на София.(ама да си на 4-5 вноски от края на кредита)

Хаха не знам какво значение има с кого живея...нито пък какво каренце имам на масата...

15.03.19
18:22
#164

Най- лошото за мен е че в тази възраст ако не продаваш наркОтици( което, вярвам не е твоето нещо) няма как да имаш средствата за всичко това.
За жалост средатвата идват от някой адулт, я родител, я настойник, който е сляп за всичко това.
За мен тук се корени главния птоблем.
Защото ако аз давам на сина ми на 16 ,пари колкото си му трябват (за неговите си неща) без да му държа сметка за какво ги ползва и го виждам, че расте като гъба и нищо не сторя......това ще не направи лош родител/настойник.

15.03.19
18:31
#165

казано от Bart Simpson на 15.03.19, 18:22:

Най- лошото за мен е че в тази възраст ако не продаваш наркОтици( което, вярвам не е твоето нещо) няма как да имаш средствата за всичко това.
За жалост средатвата идват от някой адулт, я родител, я настойник, който е сляп за всичко това.
За мен тук се корени главния птоблем.
Защото ако аз давам на сина ми на 16 ,пари колкото си му трябват (за неговите си неща) без да му държа сметка за какво ги ползва и го виждам, че расте като гъба и нищо не сторя......това ще не направи лош родител/настойник.

Не пия,не пуша,а за наркотици дума да не става! Ами не съм на 16год,а на 19год.
Баща ми на времето и той е бил културист. Мисля,че знае за всичко и няма какво да крия от него

15.03.19
18:34
#166

Хаха, на работа бях, все пак 🙂
Дерзай, малкия 🙂

15.03.19
18:38
#167

Е хубу, щом баща ти е ок, значи всичко е ок.
Кво беше. ...за лудия и баницата?

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 15.03.19 18:45.

15.03.19
20:23
#168

Имам някакви подозрения кой може да си, ако искаш ми пиши на лично имената, просто не съм на 100 процента сигурен че баща ти знае какво точно правиш. А не искам да го питам, за да не стане някоя грешка, ако си някой друг.

15.03.19
21:42
#169

.

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 15.03.19 21:42.

15.03.19
22:47
#170

казано от Bart Simpson на 15.03.19, 13:16:

Дидоооооо, събуди се.
На девети февруари 2017 пича е 53 килограма, знаеш ли, че това е колкото единия крак на Херцога?????
Днес-Хълк, ай стига майна.

Това мнение не е много коректно. Или не е добре обмислено. Просто на девети февруари 2017 пича е бил на 15 или започнал 16 години. Колко кила да бъде на 15-16 г? Гледах тогава негови теми и снимки в профила му. И съм го запомнил. Беше малко слабичък, но имаше доста оформени бицепси на снимката си със стегнати ръце. Още тогава си помислих, че ще има голям успех във фитнеса през следващите години и ще направи доста атлетично тяло. Просто някои хора наистина имат ген. Дори когато са слаби в началото, имат доста очертани, оформени мускули. От пръв поглед се познава, че са спортен тип. И доста бързо натрупват мускули когато започнат редовно да спортуват. Няма как да сравниш като физика момче на 15-16 и един мъж на 19 години
Така че, момчето може би взема нещо, но и без химията пак щеше да стане доста нацепен и корав пич. 🙂

15.03.19
22:52
#171

Айде пак се почна “ген”, “2019-2017=19-15” и т.н. Той момчето си каза по милиграми и дни какво взима, ти “може би взима нещо”... Иначе добре расте - за 2 години 40 кила мускул, браво.

15.03.19
22:53
#172

Мъж на 19 години......
Прав си,  аз грешно съм разбрал, да то като стане на 19 един мъж, всичко е различно.

16.03.19
04:22
#173

Баба ти да не е и тя фитнес модел, че тия каренца са ми много подозрителни, едни такива анаболни.
Виждам, че си се филмирал и чак си вярваш, та се посмяхме добре.

16.03.19
12:30
#174

Днес се събудих с мускулна треска и тренировката не мина по най-добрия начин.

Сутрешна-
Рамене

Повдигане на щанга зад врата – 6 х 12
Повдигане на дъмбели напред с редуване на ръцете – 6 х 12
Вертолет – 6 х 12
Повдигане настрани на скрипец – 6 х 12


Довечер ще видим как ще е тренировката.

Храната си е същата.

ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ-
Креатин,азот,глутамин,л-аргинин.

Междодругото са запасих с малко протеин

16.03.19
22:11
#175

Втората тренировка за днес (19:00)

Ръце

Бицепсово сгъване с щанга в суперсерия с разгъване на горен скрипец за трицепс – 8 х 12
Бицепсово сгъване с дъмбели в суперсерия с трицепсови кофички – 8 х 12
Прасец

Повдигане на пръсти от стоеж – 8 х 12
Повдигане на пръсти от седеж – 8 х 12

17.03.19
11:21
#176

Днес 20мин кардио и 2000коремни(разделени на серии)

Храната-500грама месо,300гр риба,овесени ядки с мляко и малко ориз. По-късно ще  напиша нещо интересно докато бях на диета само на белтъчини ,плодове и зеленчуци.

Добавки-креатин,глутамин

17.03.19
12:35
#177

Направих диета от 4седмици  като се хранех само с 1кг месо,салати и 1/2кг грейпфрут.
Витамини приемах-Б комплекс,Б12, Е и А.

Ниското количество захар в кръвта почувствах след 10дни , когато усетих слабост,виене на свят и голяма нужда да ям сладки неща. При изследвания с доктор  стигнахме до заключението че такава диета може да се прилага най-много 4/6 седмици, при което трябва да се вземат 3/4гр глукоза дневно. Неприятните усещания от тази диета отстраних с 2–3 лъжици мед на ден и витамин B12 чрез инжекции,който влияе най-добре в/у нервната система,а и подобрява метаболизма на захарта.

18.03.19
08:54
#178

Днешната сутрешна тренировка:
Предни бедра

Клек – 8 серии х 12 повторения
Лег преса – 6 х 12
Бедрено разгъване – 6 х 12

18.03.19
20:42
#179

Ето и вечерната тренировка от преди час.
Гърди

Повдигане от лег – 8 х 12
Флайс с дъмбели от хоризонтална лежанка – 6 х 12
Повдигане с щанга от полулег – 8 х 12
Флайс с дъмбели от полулег – 6 х 12
Пулоувър с дъмбел – 6 х 12

ХРАНА:100гр мюсли с кофичка кисело мляко. 500гр пилешко месо,5яйца и 200гр риба. 100гр варен картоф,зелена салата и 100гр ориз.

ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ:
Азотен буустер,л-аргинин,креатин,глутамин

И почивка от химията!
Следва колкото мога да покача килограмите. Гоним 100кг!

19.03.19
07:55
#180

Току що свърших със сутрешната тренировка.
Добре мина.

Гръб

Набиране – 6 х 12
Придърпване на скрипец зад врат – 8 х 12
Придърпване на скрипец отпред – 6 х 12
Гребане с щанга от наклон – 6 х 12


ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ-Креатин,гейнър,азот,л-аргинин и глутамин.

ХРАНА: 500грама пилешко филе,300гр месо,100гр овес с кисело мляко,100гр ориз,100гр спагети и доза гейнър.

Време е и за възстановяване

19.03.19
10:58
#181

казано от Hustle на 15.03.19, 16:23:

а и също д-р Камен Генов (ако сте гледали BodyConstructor ще знаете кой е) се занимава с мен.

И без да сме гледали бодиконструктор знаем кой е д-р Камен Генов, ама надали той ти пише циклите.

19.03.19
11:11
#182

казано от James Hinks на 19.03.19, 10:58:

казано от Hustle на 15.03.19, 16:23:

а и също д-р Камен Генов (ако сте гледали BodyConstructor ще знаете кой е) се занимава с мен.

И без да сме гледали бодиконструктор знаем кой е д-р Камен Генов, ама надали той ти пише циклите.

Къде съм казал че той ми пише циклите??? Казах че ме наблюдава.

20.03.19
00:28
#183

Втората тренировка:

Задни бедра

Сгъване на краката на уред – 8 х 15
Сгъване на краката на уред от стоеж – 8 х 15
Прасец

Повдигане на пръсти от стоеж – 8 х 12
Повдигане на пръсти от седеж – 8 х 12

Умората е голяма. Възстановяването е лошо и като цяло втората тренировка беше мъчителна. Утре ще видим как ще е. Време е за сън,макар,че е късно

20.03.19
23:05
#184

Днешните две тренировки:

Рамене

Повдигане на щанга зад врата – 6 х 12
Повдигане на дъмбели напред с редуване на ръцете – 6 х 12
Вертолет – 6 х 12
Повдигане настрани на скрипец – 6 х 12
Ръце

Бицепсово сгъване с щанга в суперсерия с разгъване на горен скрипец за трицепс – 8 х 12
Бицепсово сгъване с дъмбели в суперсерия с трицепсови кофички – 8 х 12
Прасец

Повдигане на пръсти от стоеж – 8 х 12
Повдигане на пръсти от седеж – 8 х 12

ХРАНА-100гр овес с кисело мляко. 1кг банани,500гр пилешко месо,300гр риба,100гр ориз,100/150гр макарони и доза гейнър.

ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ-д-аспартанова киселина,трибулус ,ЗМА,витамин Ц,глутамин и л-аргинин преди лягане.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1