One more step, one more lift ... Дневникът на Ели

Темата е заключена.
Прескочи до:

05.08.19
19:37

28.07
30 мин. лежерно на пътечка 9 км/ч, 10 мин гребен тренажор, 2 км

29.07-04.08
Напук на по-предишната хубава седмица, миналата не беше много благодатна откъм успехи в организацията ми - излишни самосъздадени драми и почти нощувки на работа, МЦ и местене на квартира почивните дни. Та, записах 2 доста скромни раздвижвания

31.07
- лег преса +20кг. - 3х15
- скрипец @26 кг. - 3х12
- гребане @18 кг. - 3х12
- раменна преса 2х@ 2х6, 1х2х5кг. - 12
- привеждане на тесен скрипец надолу @?10-12,5кг. - 3х12
май само това беше, доста жалко беше и първи ден от МЦ не помогна

02.08
- лег преса +30кг. - 3х12
- скрипец тесен надхват @33кг. - 3х12
- лег с дъмбели на 45 градуса @2х7,5кг. - 3х12
- вертолет @12кг. 3х10
- въже за трицепс @5 кг. - 3х12
- корем от стойка с гръб босу - 3х15

Храненето беше ок, зле беше само с деня на местенето, който изкарах на едни шоколадови заешки уши, половин протеинов бар, кокосова вода и пица вечерта след цялата дандания.

Имам страхотни условия не само да готвя повече, но и място за съхранение - във и извън хладилник, така че очаквам да се поразвихрям по-честичко!

05.08
- пълн. мюсли, суш. плодове, боровинки (пресни), кокосово мляко
- 1 ф. многозърнест хляб, резен авокадо, 2 сл. кашкавал
- половин протеинов бар
- едит: салата, синьо сирене, орехи, грозде и балсамико-зехтин - кленов сироп дресинг (мой си, имаше капка сладко), 4 крекера с ново за мен френско сирене и 1 слайс ементал

движение:
освен тичане по задачките на един новодомец (да е жива и здрава фирмата ми, която любезно предоставя 1 ден отпуска при такъв повод)
На непознат фитнес:
разгрявка крос трен

- клек +5кг. х12, +10кг. х12, + 15кг. х12 (не зная общите кг-ми, на лоста не пишеше. Категорично по-лек от 20, но 10 или 15 не мога да кажа)
edit: как си забравих бейби тягата! румънска с дъмбели 2х14кг. - 3х12
- асистирани набиране - отново не знам кг-те, машината беше малко неасистираща и не захващаше плочките, някаква тежест отнемаше определено, тъй като съм абсолютно фиде в момента и не бих могла да се издърпам - 3х10

- гребане с дъмбел @8кг. - 3х10/ръка
- лег с дъмбели на 45 градуса @2х7кг. - 3х12
- привеждане на прав скрипец към корем 3х12 @12,5кг
- планк с лакти на швейцарска топка - 3х 1 минута

Мнението беше редактирано от Ellie на 06.08.19 11:51.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1