Кои групи е най- хубаво да се комбинират ?

20.08.17
16:05

Ако тренирам 4 пъти в седмицата , кои мускулни групи е най- правилно да се комбинират , като искам кардио и корем да е включен ?

-1- гръб, ядро
-2- гърди, бицепс
-3- крака
-4- рамо, трицепс

-1- бутащи
-2- дърпащи
-3- крака

Зависи от много неща, свързани със самия теб, като например опит, цели и т.н.

На така зададен въпрос обаче аз бих отговорила разделяне на горна и долна част:
ден 1 - горна част
ден 2 - долна част
ден 3 - горна част
ден 4 - долна част

между 2 и 3 може да сложиш един почивен ден

Вариант е, ако можеш да си позволиш по 1 почивен ден между всяка тренировка, да тренираш цялото тяло, а не да разделяш на групи. Но, както казах, много е относително и е трудно да се говори за “най-правилен” начин.

20.08.17
17:21

казано от Светослав Захариев на 20.08.17, 16:48:

-1- гръб, ядро
-2- гърди, бицепс
-3- крака
-4- рамо, трицепс

-1- бутащи
-2- дърпащи
-3- крака

Какво имаш предвид под ядро ?

Деян

20.08.17
18:14

За мъртва тяга явно ти казва!

21.08.17
13:40

Аз тренирах по едно време по този начин.
гръб,трапец,бицепс
гърди,трицепс
крака
почивка
ръце
почивка

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1