Как да акцентирам на трапеца с тягата

Моята тренировка се състой от 5 упражнения 90кг съм чувствам се супер след тренировката
Въпроса ми е:
Как да акцентирам на трапеца от тягата като вкарам много краката не усещам трапеца, като се навеждам по напред го усещам но нз дали е добре за кръста? 180см съм висок правя тяга с обикновенн лост не олимпийски (но съм подложил по 4-5 книги от едната и 4-5 книги от другата страна да стане точно 24см висок лоста както е олимпийския
Ден 1 тяга5х5/кофички
ден 3 спринтове лицеви/
ден 5 Пълен клек 5х5

Няма как да акцентираш на трапеца с мъртва тяга. Той участва в движението, но за да акцентираш върху него означава, че трябва да изпълнява повече собствената си функция, която е основно да повдига раменете нагоре, което пък не е част от правилното изпълнение на тяга.

Прави си тягата както си му е редът, а ако искаш да стимулираш растежа на трапеца допълнително, прави отделно упражнения и за него, например общоизвестните раменни повдигания.

При високо изтласкване участва ли?

Мнението беше редактирано от Христомир Ивайлов на 26.10.17 12:58.

Да, участва.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1