Диетата на доктор Байкова

13.11.17
10:46

Здравейте имам въпрос. Момче на 17 години съм висок съм 1.66 и тежа 106 килограма. Искам да направя диетата на доктор Байкова. За 1 месец ще успея ли да сваля 10 килограма ако карам и колело 30 минути на ден.

Благодаря предварително

Дали и колко ще свалиш зависи от ужасно много фактори. 10 килограма за 1 месец не са нещо невъзможно, особено при твоето телосложение, но са твърде много ако питаш мен.

От друга страна ми се струва редно да спомена, че тази диета е меко казано безумна. И да има резултат, ще е краткосрочен.

Да следваш подобни, тип гладуващи диети, не е решение. Може да прочетеш защо в статията Защо гладуването не е решение?

Моят съвет е да започнеш от Хранене за начинаещи.

МД

03.12.17
04:43

А така най-накрая някой да нареди тая кокошка Байкова дето я разнасят по всички медии като някаква крайна инстанция по въпросите на отслабването.

Carbohydrate

03.12.17
07:47

Ако за да растеш работиш и развиваш  ти трябват на ден 3000 ккал, да речем и няма да ги приемаш (няма да се храниш, чист глад), то 3000/ 9 = 333 гр мазнина ще гориш на ден. За 30 дни, ще изгориш 10 кг мазнина. Но това е чисто теоретически и при 30 дена глад), което не е възможно))...Да не казваме, че при отслабване се горят не само мазнини, но и тъкани, а в някои случаи и мускули....Сега, ако искаме да не гладуваме (ядем си ги тези 3000 ккал) и да отслабнем с 10 кг, то тогава уравнението ще трябва да е същото, но да горим по 6000 ккал на ден)), което е още по трудно и пак толкова опасно за здравето. Това са все крайности).....
Има определен минимум от хранителни вещества, които трябва да употребяваме всеки ден, ако искаме да отслабваме и да не гладува организма, да работи правилно и да не го повредим. Това са определено количество мазнини, белтъчини и въглехидрати. Количеството им зависи от възрастта на организма!!!
Още, трябва да се пие витаминно минерален комплекс, вода, фибри...
На 16 г организма расте и се развива и за това диетата трябва да е направена така, че организма да не получи срив в развитието си. Определено количество храна, при всички възрасти, приблизително 1250 - 1500 ккал е задължитилин ежедневен минимум.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1