Обратно във Форма

22.02.18
11:41

Здравейте, на 31 години съм, 176 висока и в момента съм 75 кг.
Миналата година по това време бях 65кг., имах някои задравословни проблеми свързани с нервната система и до сега постепенно съм качила вече 10кг.
Като режим на хранен не съм променила нищо, тренировките както и тогава и сега са 3-4 пъти седмично, а понякога и 5-6, зависи от силата след работа. Тренирам предимно вечер.
Тренирам си в къщи. Не съм много навътре в нещата, но ще опитам да опиша как протичат  тренировките ми.
*Бицепс(сгъване с гиричка и сгъване с щанга), трицепс(разгъване на горен скрипец,кик-бек)колело, коремни преси
*рамо(повдигане на ръце в страни и напред, раменна преса зад и пред врат), крака и дупе(клекове,Глутеус ритник,бедрено разгъване,Римска тяга) коремни преси ,колело
*гърди(Гръдна преса с дъмбели от полулег, лицеви упори от коляно) и гръб(дърпане на скрипец пред и зад врат), коремни преси
Като повторения 3 серии по 10-12 повторения
*има дни в които съм по изтощена, тогава само карам колело 10тина км и коремни преси
Правих си и изследване на щитовидната жлеза, всичко ми е в норма.
Намалявам храна, изключвам и намалявам въгехидратите. Храня се ниско въглехидратно, винаги е било така.
Но сега вместо да задържам  или да намалявам аз покачвам тегло, направо се надувам.
Изчислих си калориите с моята физическа активност  2396кал извагих 396кал, за да влезна в калориен дефицит
Разпределих ги в 5 хранения като съответно Въглехидрат 35гр. Протеин 45гр. Мазнини 8,8гр.
Днес ще си взема и кухненска везна и започвам разпределянето на продуктите.
Днес ще се измеря и в см, за да следя
Друго не се сещам, кажете ак опропускам нещо
Как ви се струват  нещата 🙂

Темата беше редактирана от Diana Svilenova на 22.02.18 14:41.

Честит дневник и добре дошла!

Нека да се съберат малко повече отчети, за да стане по-ясно как точно се храниш и тренираш. 🙂
Успех!

23.02.18
10:42

Хубав петъчен ден 🙂
Закуска 7 сутринта, която включва три парчета св.филе, чисто месце и едно парченце хрупкав хляб със сусам и малко краставица
Кафе с мляко
към 10 часа 5-6 бадема
Обяд  Две варени яйца, три парченца филе, салата краставица и морков и 2 блокчета хрупкав хляб
Кафе
150-200 гр. кисело мляко 3,6% и няколко ядки
Бицепс(сгъване с гиричка и сгъване с щанга), трицепс(разгъване на горен скрипец,кик-бек)колело, коремни преси
Вечеря зелена салата и консерва риба тон + 2-3 рибени пръстчета (рибено филе в царевична обвивка) на тефлон
Чаша червено вино 🙂

Мнението беше редактирано от Diana Svilenova на 24.02.18 11:48.

24.02.18
11:53

Съботно 🙂
ЗАкуска св. филе, извара и краставица
кафе и една лъжичка сусамов тахан
Тренировка
рамо(повдигане на ръце в страни и напред, раменна преса зад и пред врат, Обратен флайс с дъмбели) повторения 10-12 от 3 серии. Пропуснах краката и дупето, че нещо се отивам дяа се разболея, ще ги направя утре
коремни преси
колело 20 мин.
След тренировка две парченца св.филе
Обяд
пилешко филе, зеле и моркови и 3-4 гъби на тефлон
вечеря суши и чаша розе

Мнението беше редактирано от Diana Svilenova на 24.02.18 21:54.

26.02.18
09:52

Неделя
Зкуска
Кисело мляко с овесени трици и сушени плодове
Бананова палачинка
Кафе
Обяд Филе от сом
Вечеря пилешки крилца на скара в пикантен сос
Този ден го писах дъждовен за тренировка, пълен релакс

Мнението беше редактирано от Diana Svilenova на 26.02.18 09:54.

26.02.18
14:12

Закуска
кисело мляко с едно малко бананче и няколко ядки със стафиди
кафе
2 бр. оризовки
Обяд
Пилешко филе на скара и шопска салата
кафе
Вечеря почти нямаше, както и тренировка, но за сметка на това страхотно главоболие.

Мнението беше редактирано от Diana Svilenova на 27.02.18 14:48.

Привет! 🙂

Казваш, че си борила здравословни проблеми миналата година. Успя ли да ги пребориш или все още го правиш?

Заедно със здравословния проблем ли започна и покачването на теглото? Пиеше ли и пиеш ли в момента някакви медикаменти в тази връзка?

Извън тренировъчния режим, имало ли е промяна в активността ти през последната година? Например в следствие на здравословния проблем да се е наложило да се движиш по-малко, да излизаш навън по-малко, да ходиш по-рядко на работа?

26.02.18
15:59

Привет, да все още се боря със здравословно проблеми, но вече в по малка степен.
Дори бих казала, че почти съм ги преборила. Около година приемах анти депресанти, в момента съм  в период на спирането им, те доста ме успиваха и може би това доведе до не толкова ефективни тренировки.
След като започнаха проблемите ми не след дълго започнаха и промените в теглото, като се започна с намаляване, а след това с покачване, като имах период в който качвах кг с дни.
Преди да зпочна с лечението приемах и някои добавки, като омега, КлА, алфалиполиева и хром пиколинат. После ги спрях, защото ми се струпаха много неща за пиене 🙂
Сега се чудя, дали отново да не започна да ги приемам 🙂

Мнението беше редактирано от Diana Svilenova на 26.02.18 16:02.

М-да, така и предположих.

Личното ми мнение е, че проблемът с теглото ти е (почти) изцяло свързан с приема на антидепресанти.

Често наблюдаван страничен ефект при прием на антидепресанти е покачването на теглото. Мога да предположа, че ти приемаш тип SSRI, които се отличават с първоначален спад в теглото, последван от покачване. Доколкото знам причините за това все още не са напълно изяснени, но голяма част се държи на намаляване на физическата активност (заради успиването) и увеличаване на приетата храна (глад за въглехидрати най-вече).

Хубаво е, че започваш да действаш отсега, но добър ефект от тренировките и храненето ще видиш след като спреш напълно лекарствата.

На този етап мога само да те посъветвам:
1. Да намалиш количеството на протеина (200+ г/ден са твърде много в твоя случай) и за тяхна сметка да увеличиш мазнините. При теб 130-140 г/протеин/ден са напълно достатъчни.
2. Ако обичаш зърнените закуски, смени овесените трици с ядки. Овесените ядки са далеч по-добър и пълноценен избор.
3. Не е нужно да се храниш 5 пъти, освен ако не ти е кеф да го правиш. 3-4 хранения на ден са предостатъчни.
4. Към зеленчуците, опитай да добавиш повече зеленинка - броколи, спанак, брюкселско зеле, маруля и други подобни.
5. От добавките, омега-3 ще са от изключителна полза, освен ако не ядеш 3-4 пъти седмично мазна риба (скумрия, херинга, тон, сьомга). От останалите, които описа, не мисля че имаш нужда и можеш да извлечеш полза в твоя случай.
6. И като стана дума за риба, на едно място видях, че си хапвала от консерва. Лично аз имам много лошо впечатление от тези консерви. Едно, че рибата е в смешни количества, а самото и качество също е под голям въпрос. На цената на 2-3 консерви можеш да си вземеш 1 кило хубава скумрия, която да ядеш 3-4 дни.

Разгледай и ръководството за начинаещи, ако все още не си попаднала на него. 🙂

Мнението беше редактирано от Тихомир Велев на 26.02.18 16:39.

26.02.18
18:31

Благодаря, ще си преизчисля протеините и взимам казаното под внимание. До две седмици по схема трябва напълно да изключа антидепресантите. Действам по задачата.
Мерси за съветите, захващам се и ще продължа с отчетите 🙂

27.02.18
14:51

Закуска
Кисло мляко, банан няколки ядки
Една лъжица тахан
Кафе
Обяд св. врат със зеленчуци на скара
Кафе
Вечеря зелена салата със телешко стек

Мнението беше редактирано от Diana Svilenova на 28.02.18 16:04.

28.02.18
16:20

Закуска
Няколко парчета ананас, две лъжици тахан
кафе
Обяд
две яйца с извара и едно пълн. блокче хрипкав хляб

кафе и тренировка
Загряване 10мин на колелото
Клякане със собствено тегло 3x15
Тяга с пудовка с прави крака 3х15х10кг
Бедрено разгъване 4х15х13кг
Глутеус мост 3x20x10кг
Ритник нагоре 2х15 1х20
Ритник в страни със сгънат крак 3x15
Леле, ама как го обясних дано да се разбира 🙂
Верилално повдигане на крака
3 серии докато издържа, около 15-20 на серия
и още един вид от същата изходна позиция, но.... сложно е за обяснение ахахаха
Вечеря
Зелена салата и агнешко месце
Финал чаша червено вино

Мнението беше редактирано от Diana Svilenova на 28.02.18 20:21.

01.03.18
18:41

Закуска 2-3 лъжици тахан
кафе
Обяд, докато стане готов схрусках някой друг фъстък в бързината, а обяда спанак с ориз
кафе с него замина и един бонбон Линд 🙂
вечеря зелена салата и кисело мляко

Мнението беше редактирано от Diana Svilenova на 01.03.18 18:42.

02.03.18
15:32

Закуска две лъжици тахан
кафе
Някоя друга ядка
Обяд спанак с ориз и кисело мляко
кафе
Вечерята ще е богата, че ще има женско парти, дано успея да запомня какво ще похапна 🙂

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1