Тренировъчна програма

08.03.18
21:16

Здравейте , нов съм в групата както и с фитнеса.
На 17 години съм  и ще помоля за помощ. Ако може да ми препоръчате режим за мускулна маса . Бях 103 кг. в момента съм 78 кг. Искам да се стегна . Какво ще ми препоръчате ?

Благодаря !

1 ден - клек, лег, гребане - 3 серии по 6 повторения
2 ден почивен
3 ден - преден клек, тяга, военна преса - 3 серии по 6 повторения
4 ден почивен
5 ден кросче - 40-50 мин умерено тичане (навън някаде)

И така въртиш.
Храна - качествена без газирано, сладко, тестено, чипсове, вафли, сладкиши. И нещата ще се напснат лека-полека. По-драстично, няма смисъл?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1