Добра ли ми е програмата

03.04.18
17:20

Здравейте , на 17 години съм 183см висок около 67-68кг.Тренирам от около 5 месеца.Първите две седмици правих full body workout , после правих bro split , но гледах доста клипове за хипертрофия и разбрах ,че бутащи-дърпащи-крака ще ми е по-полезен.Та програмата ми е следната:
Понеделник,четвъртак(бутащи):
1.лежанка 4х6-10
2.горен лег с дъмбели 4х6-10
3.войнишка преса - 4х8-10
4.разгъване на дъмбели за странично рамо - 4х8-10
5.дърпане на въжета за трицепс ( rope pulldown ) -3x8-10
6.дъмбел зад глава пак за трицепс 3х8-10
7.корем ( не винаги го правя в залата)
Вторник,петък(дърпащи):
1.гребане с дъмбели 4х8-10
2.скрипец 4х8-10
3.гребане от седеж на кабел 3х8-10
4.пеперуда 3х8-10
5.incline dumbbel curl 3x8-10
6.concentration curl 3x8-10
7.корем ( не винаги )
Сряда , събота - крака :
1.клекове 4х7-10
2.Сгъване от лег на машина 4х8-10
3.Сгъване от лег на машина за задно бедро 4х8-10
4. трапец
5.корем
Тренировката я видех в интернет и не съм я мислил сам , и затова искам да споделите дали според вас тренировката е добра за мен .Почивам в неделя (понякога и в сряда)

Не, не мисля.

03.04.18
21:37
#2

Какво да променя според теб 🙂

Тренираш едва от 5 месеца и минаваш директно на сплит с толкова много обем, като за кУлторист?
Мое мнение:
Като начинаещ, ти трябва мускулна масичка е на такива упражнения за детайли...
Залагаш на базови, докато научиш движенията както трябва.
виж 5 х 5, ще ти свърши работа 🙂

04.04.18
19:00
#4

Аха , stronglifts 5x5 workout-а ли да правя , или някаква по различна 5х5 , защото видях ,че в някои има добавени и изолиращи упражнения и набирания , а в stronglifts няма .

ден1
-клек / лег / набиране
ден2
-тяга / кофи / венна преса

05.04.18
21:21
#6

По-добре прави това което ти е написал колегата. Няма да сбъркаш.
Също така можеш да вкараш и преден клек от време на време.
Примерно преден клек,лек,тяга.

05.04.18
23:28
#7

Окей мерси почнах я от днес надявам се ще ми помогне да кача и мускулна маса и сила.
А да попитам добре ли ще е в ден2 да правя вместо кофи , пак клек , защото кофите са ми по тегави или да не правя клек всяка тренировка ?

Мнението беше редактирано от Ivan Petrov на 05.04.18 23:29.

Лег с тесен хват ще ти свърши работа.

09.04.18
23:14
#9

Благодаря братле дано свърши работа

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1