Без сладко? Как?!?!

31.05.18
23:23

Здравейте! Момиче на 17 съм и тренирам от близо година. Имам много хъс и винаги ходя с желание в залата, тренировките ми вървят, но проблемът е с храненето. Газирано много рядко да се случи да пия, тестено също избягвам, но няма ден дето да не изям нещо сладко или нещо, което знам, че не трябва. Постоянно имам апетит и често мисля за храна. Като спра сладко, направо изпитвам абстиненциална криза, колкото и смешно да звучи 😄 Нямам излишни кила, но искам релеф, хубава преса и още малко да изчистя от дупето и краката. Десет дни издържах на режим и определено имаше ефект, но си беше мъчение и направо ми писна от месо и яйца 😄
Изглежда не мога да се контролирам, става ли дума за храна, /даже повод да пиша е, че тая вечер мама беше направила риване и пак не можах да ѝ откажа парче 😄/ и затова искам да попитам какви добавки е окей да пия, за да потискам апетита си и за да не ми се яде сладко. Обмислях да почна хром пиколинат, защото съм чувала добри отзиви, но ще се радвам да чуя и вашето мнение по въпроса 🙂

Ако търсиш отговора в добавка, то хрома е правилният избор. Другият вариант е да си задоволяваш глада за сладко с банан/стафиди/жилибони по време или след тренировка. Може да си овкусяваш ориза/овеса/кафето/млякото с канела, което също е опция.

Започни да се храниш достатъчно.
В дългосрочен план по-ефективна стратегия няма.

01.06.18
10:20
#3

Моят съвет е да потърсиш рецепти в интернет, за междинни хранения. Има много кремчета с какао. Вкусът далеч не е като на шоколад, но може да те залъже, че си яла нещо сладко при вида на кафявата купичка с плодове отгоре 😀 Има и рецепти, включващи мед или сушени плодове, които също доста подслаждат. Поне при мен тези неща помагат 🙂

01.06.18
13:52
#4

Благодаря за съветите😃 пробвах да се залъгвам с бананов чипс и сушени боровинки, манго, папая, стафиди, фурми, но след няколко дни отново ми се яде шоколад, а междинните хранения или по - обилното ядене не знам също дали ме устройват, тъй като идеята ми е да орежа калориите, за да съм в калориен дефицит поне известно време, докато изчистя мазнините. Затова май ще прибегна до хром и се надявам да подейства без някакви странични ефекти и главоболия 😃

Да си в енергиен дефицит е едно, да гладуваш - нещо различно.

Не знам защо си мислиш, че се залъгваш - изброените от теб неща съдържат доста захар.

Опитай с хром, но аз лично не съм уверен, че проблемът ще се реши качествено с него.

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 01.06.18 13:56.

01.06.18
14:10
#6

Отскоро съм с треньор и ми каза, че за релеф трябва да ям сутрин варено яйце, две макс, на обед- картофи или ориз, пак по мъничко, с пържола и за вечеря - салата и месо пак. Като цяло това ми изглежда недостатъчно, все съм гладна и ако не ям още нещо малко следобяда, за тренировката, която ми е вечерта, ми е отпаднало и нямам сила почти.
Не знам как се предполага едновременно да ям обилно и да съм сита и да съм в дефицит..

Сменяй треньора без колебание.

Идеята е да ядеш достатъчно.
Пак казвам - търсиш дефицит, а не глад.
Огледай сайта тук.

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 01.06.18 14:20.

01.06.18
14:37
#8

Виждам, че всички тук са си бая напреднали, така че има доста полезни неща за изчерпване 🙂
И дневник хич няма да е лошо да почна и аз да си водя

Определено описаното меню е малко и както Кольо е споменал, обяснява защо често имаш глад за сладко.

Дневник наистина би бил полезен, а също така да прочетеш и това + това

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1