Дневника на ГЦП

Прескочи до:

Храна за днес;
Закуска;Кафе 2 бр
Обяд;250 гр заешко,150 гр зелена салата,50 гр кашкавал
Следобяд;50 гр орехи
Вечеря;230 гр свински наденички,150 гр салата домати,400 мл айрян

Тренировка;няма

Трябваше да ида да тичам,но от работа доста се изморих и честно казано ме домързя. Орехите бяха непредвидени,видях един колега хапваше и ми се преядоха и слязох да си взема 😂

Храна за днес;
Закуска;кафе 2 бр
Обяд; 200 гр свински наденички,150 гр салата домати,500 мл айрян
Вечеря;Гювече “80 гр свинско,100 гр свински наденички,50 гр сирене,50 гр кашкавал,1 яйце и зеленчуци”

Тренировка;
1. Тяга с трап бар - 3х5х60; 5х5х90
2. Военна преса - 2х5х20; 5х5х37,5
3. Вертикален скрипец - 5х10х55
4. Бутане на шейна 10х1х60 през 30 секунди

Днес отново се наложи,ползването на фитили зареди болката в ръката.

Мнението беше редактирано от Георги Петков на 25.07.18 21:35.

Храна за днес;
Закуска;кафе
Обяд; 210 гр свински наденички,80 гр татарско кюфте,100 гр зелена салата,500 мл айрян
Следобяд; 30 гр бадеми,кафе
Вечеря;250 гр риба,150 гр зелена салата,сос с печен чесън

Тренировка; Няма

Днес лявата капачка яко ме боли,вчера в залата едно момче по невнимание с лоста ме удари... Ръката почна се оправя с мазилата които ползвам

Храна за днес;
Обяд;210 гр свински кюфтета,180 гр салата шопска,една кофичка кисело мляко
Вечеря;200 гр свински кюфтета,200 гр зелена салата,500 мл айрян

Тренировка;
1. Зерчер клек - 2х5х15; 5х5х40
2. Лег - 1х5х20; 5х5х50
3. Хоризонтален скрипец - 5х10х50
4. Хип тръст на един крак - 3х8

Днес добра тренировка се получи,на лега на 2рата серия ръката пак ме заболя,но после отпусна и си направих сериите,на скрипеца марти ми даде отново фитилите. На хип тръст-а днес по-добре се представих от предния път,чак след 6то повторение почнаха ми се схващат краката,въпреки приема на магнезий.

Мнението беше редактирано от Георги Петков на 27.07.18 14:41.

Храна за днес;
Закуска;кафе,7 days max
Обяд;150 гр свински кюфтета,150 гр зелена салата
Вечеря;160 гр свински бъбреци с лук,150 гр шопска салата,3 чаени бисквити

Тренировка;
Бягане 8х100 метра за 30-31 сек на отсечка

Днес се отклоних от режима,но за сметка на това имах сили за бягането,преди това излязох от работа за да си кача мебелите,там хвърлих сигурно около 500 калории😂😂

Храна за днес;
Закуска;Кафе 2 бр
Обяд;150 гр дроб с лук,100 гр млечна салата с кисели краставички
Вечеря;100 гр шунка,100 гр кашкавал,яйце 2 бр,100 гр млечна салата с кисели краставички

Тренировка;няма

Днес деня ми беше много приятен,трябваше да съм на работа ама се смених с колега. Сглобихме си всички мебели,вече остана само да пренеса багажа. Разкарах се до Александруполис,просто през последните два дни се заредих с енергия.

Мнението беше редактирано от Георги Петков на 29.07.18 16:37.

Храна за днес;
Закуска;Кафе
Обяд;150 гр св.бъбреци,150 гр шопска салата,500 мл айрян,един банан
Следобяд;Кафе
Вечеря;150 гр свинско,100 гр салата краставици

Тренировка; няма
Днес трябваше да тренирам,но при Марти беше някаква лудница и се разбрахме да я оставим за утре.

Храна за днес;
Закуска;Кафе
Обяд;240 гр пилешко,130 гр шопска салата,500 мл айрян
Следобяд;Кафе
Вечеря;222 гр свински карначета,180 гр шопска салата

Тренировка;
Тяга с трап бар - 1х5х60; 1х5х90; 1х5х95; 1х5х100
Военна преса - 2х5х20; 5х5х40
Вертикален скрипец - 5х10х60
Бутане на шейна - 2х1х40 през 30 сек

Днеа тренировката пълна скръб,нямах сила на пресата и скрипеца,на скрипеца едвам си довърших повторенията с голяма мъка. На шейната ми се схвана ръката и спрях,но и в залата беше много влажно и шейната едвам се буташе... Сутринта трябваше да се измеря,но се успах за работа и забравих за тях. Вече утре сабален,трябва да взимам нещо за повече сила,че нещо ми става напоследък

Храна за днес;
Закуска;Кафе
Обяд;235 гр пушена наденица,140 гр зелена салата,500 мл айрян
Вечеря;210 гр свинско,200 гр зелена салата,4 люти чушлета

Тренировка;няма
Трябваше да тичам на стадиона,ама на работа доста ме измориха и нямах никаква сила. Днес се измерих,в размерите няма разлика за момента,всичко си е в същите см. Но в килограмите има малко разлика,явно зареди кроасана не съм свалил повече 😂😂

Мнението беше редактирано от Георги Петков на 01.08.18 20:30.

01.08.18
20:35

Не съм убеден, че бягането е най-добрият вариант за кардио при 120 килограмов мъж.
Да го кажа по друг начин - убеден съм, че не е. 🙂

казано от Boby_ на 01.08.18, 20:35:

Не съм убеден, че бягането е най-добрият вариант за кардио при 120 килограмов мъж.
Да го кажа по друг начин - убеден съм, че не е. 🙂

Ами тъй като след 2-3-4 месеца,ще влизам в академията на МВР Марти иска да започна да тичам, за да мога си взема изпита

01.08.18
20:45

казано от Георги Петков на 01.08.18, 20:41:

казано от Boby_ на 01.08.18, 20:35:

Не съм убеден, че бягането е най-добрият вариант за кардио при 120 килограмов мъж.
Да го кажа по друг начин - убеден съм, че не е. 🙂

Ами тъй като след 2-3-4 месеца,ще влизам в академията на МВР Марти иска да започна да тичам, за да мога си взема изпита

Тогава ти остава да продължаваш да сваляш тегло и да се надяваш, че заради възрастта на коленете ти ще им се размине. 🙂

01.08.18
20:48

Или да натисне хубаво колоезденето и плуването, което е по-умният вариант.

Един познат е в същото положение,като моето ама той иска в пожарната,сега го болят коленете хем е с 7 кг по-лек от мен. Мислих да кажа на Марти,да почна да тичам поне като стана на 105-110 кг ама каквото каже той

01.08.18
20:50

Е щом Марти ще казва, нека ти купува после противовъзпалителните и добавките за стави и сухожилия.
Башка, че се обазлагам за това, че техниката ти на бягане е трагична.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 01.08.18 20:51.

01.08.18
21:15

Слушай хората тук, заеби тва бягане и наблегни на велосипед + гребен тренажор. Бягането го остави за малко по късен етап. Има и един друг тип кондиционни тренировки скачане на въжета, клек отскоци и други динамични, но там пак е голямо натоварване.

Мнението беше редактирано от kaloyan на 01.08.18 21:16.

Ами ще спра бягането,докато не падна под 105 кг пък после каквото сабя покаже. Нямам време за плуване,но за велоергометър имам,сутрин да ходя до работа,после да се прибирам това са г/д 4 км само трябва да намеря на далавера да купя едно колело

01.08.18
23:30

Така нареченото “бягане”, се случва максимум 2-3 пъти за 2 седмици. Представлява 2 отсечки от по 400 м с темпо от 30 сек за 100 метра (не по -бързо).  Между 2те обиколки има една с ходене. В следващите 2 месеца ще му се съберат има няма 10тина бягания. Ясно е че има риск за коленете - предупреден е. Има и някакви силови тренировки, които трябва да стабилизират малко положението, но те трябва да са съчетани и с работата на хамал, ремонта който правеше до скоро и мъкнеше боклуци по цял ден. 2К калории и желание да свали едни 20 кила за 2 месеца, като и се подготви за изпита за АМВР през това време. Стават доста дини под мишниците и е в сферата на висшия пилотаж. Дали като кара колело ще му се подобри бягането - няма как да кажа. Ако някой се наеми да поеме отговорност ще пробваме.

02.08.18
09:43

Няма да го подобри. Не разбрах че има специфични цели които са толкова важни.

02.08.18
13:30

Колелото е удачен вариант в неговия случай,обаче да кара не да се вози.
Свалят се лесно килограми, а беговите да са свързани с правилната техника единствено като за начало,която е от изключителна важност.
Примерно аз как използвам колелото...обличам си шушляците в жегата и катеря около 10-15 км баир асфалт,като карам на 3 та-големия зъбак и 5-6 та на малкия за около 40 мин.Това стандартно,ако имам време тогава повече.Ако е равно,същото време 40 мин с максимално висока скорост на последните зъбаци.Това е.
Колелото не е шосейка ,а някакво планинско с 27,5 гуми за уточнение...поздрави

Храна за днес;
Закуска;Кафе 2 бр
Обяд;3 цели яйца,100 гр свински наденички
Вечеря;150 гр свинско,200 гр шопска салата,100 гр кашкавал

Тренировка;
1. Зерчер клек - 2х5х15; 5х5х45
2. Лег - 2х5х20; 5х5х50
3. Хоризонтален скрипец - 1х5х35; 5х10х50
4. Бутане на шейна - 10х1х40 през 30 сек

Днес се получи добра тренировка,въпреки грешките които правя,че не мога хубаво да изпъча гърдите. 2/3 упражнение бяха супер серии, на лега почнах с 55 кг ама не можах да ги избутам,наложи се намесата на Марти.

Благодаря на всички,които дадоха насоки как да продължа,най-вече на Сашо.

Мнението беше редактирано от Георги Петков на 02.08.18 23:39.

Храна за днес;
Закуска;Кафе
Обяд;6 кюфтета,100 гр млечна салата
Следобяд; 2 зелени ябълки
Вечеря;4 кюфтета,100 гр шопска салата,100 гр млечна

Тренировка;няма

Мнението беше редактирано от Георги Петков на 03.08.18 20:09.

Храна за вчера;
Обяд;5 кюфтета,150 гр зелена салата
Вечеря;230 гр риба,100 гр зелена салата,2 парчета кекс

Тренировка;няма
Вчера трябваше тренирам,но бях отпаднал нямах сили за нищо и не отидох.

Храна за днес;
Закуска;300 мл айрян,3 кафета
Обяд;2 кренвирша,300 мл айрян
Следобяд;150 гр телешко,100 гр “ориз,грях,царевица,чушки”
Вечеря;240 гр телешко,200 гр зелена салата,500 мл айрян

Днес мислих,да си почивам от снощния махмурлук,но не ми се получи. Сън имам около 5 часа,бабата на село реши да вземе дърва,та цепене на 4 куб дърва,носене и редене явно компенсирах за вчерашната загубена тренировка. Днес си поставих мой си личен рекорд, да изпия за 7 часа малко над 9 литра вода сега съм като балон 😂😂

Мнението беше редактирано от Георги Петков на 05.08.18 18:09.

Храна за вчера;
Закуска;Кафе 2 бр
Обяд;5 кюфтета,150 гр зелена салата,500 мл айрян
Вечеря;240 гр телешко,170 гр баварска салата,500 мл айрян

Тренировка;
Клек - 2х5х20; 1х5х35; 5х5х50
Военна преса - 2х5х20; 3х5х40
Тяга - 1х5х60; 1х3х90
Планк - 3х30 сек

На тягата доста се изложих така стана,че останах без кола и в най-голямата жега се прибрах пеша,слънцето яко ме напече и ми причерня и спрях.

Храна за днес;
Закуска;кафе 2 бр
Обяд;230 гр риба,200 гр зелена салата,1 литър айрян
Вечеря;250 гр бабекова наденица,180 гр шопска салата,500 мл айрян

Тренировка;няма

Храна за днес;
Закуска;Кафе
Обяд; 200 гр бабекова наденица,100 гр зелена салата,1 кафе
Вечеря;250 гр риба,150 гр зелена салата

Тренировка;
Тяга - 1х5х60; 1х5х90; 1х5х110; 1х3х130
Лег - 2х5х20; 1х5х40; 5х5х50
Планк - 3х30 сек

Днес тягата беше добре,но на 130 кг усетих как ме сгъва и не успях да направя 5ца,трябваше да направя и хоризонтален скрипец,ама се заговорихме с момчетата от залата и забравих.

Храна за днес;
Закуска;кафе
Обяд;1 свинска пържола,30 гр варени картофи,2 бонбона
Вечеря;250 гр риба,200 гр шопска салата,1 литър айрян

Тренировка;няма
Днес шефчето имаше рдд,почерпи бонбони и нямаше как да му откажа

Храна за днес;
Закуска;кафе
Обяд; 220 гр ловджийска наденица,200 гр шопска салата
Вечеря; 240 гр свинско,200 гр шопска салата,500 мл айрян

Тренировка;
Клек - 2х5х20; 1х5х30; 1х3х40; 1х2х50; 3х5х55
Военна преса - 2х5х20; 1х5х30; 5х5х42
Тяга с трап бар - 1х5х60; 1х5х90; 1х5х110
Планк - 3х30 сек

Не бях добре здравословно,затова в петък нямаше тренировка и нямаше много смисъл да пиша, само за храната. Почуствах се по-добре и бегон в залата.

Мнението беше редактирано от Георги Петков на 13.08.18 20:43.

13.08.18
15:40

Клек - 2х5х20; 1х5х30; 1х3х40; 1х2х50; 3х5х55
Пресата трябваше да е 3х5

Мнението беше редактирано от Мартин на 13.08.18 15:41.

Мерси Марти, акъла ми беше другаде и забравих сериите и повторенията как бяха. Пресата съм свикнал я правя 5х5 и така си знам. За петък ще знам вече 🙂

Храна за днес;
Закуска;кафе
Обяд; 120 гр свинско,1 литър айрян
Следобяд;кафе
Вечеря;230 гр заешко,100 гр зелена салата,200 гр таратор

Тренировка;няма

Днес обяда беше пълна скръб,тъй като започнах нова работа и почти не ми остана време да хапна от шофиране.

14.08.18
17:12

С т`ва свинско в Турция си много смел 🙂

Храна за днес;
Закуска;кафе 2 бр
Обяд; 210 гр свинско,150 гр шопска салата
Вечеря;260 гр сом на скара,200 гр зелена салата, Corona extra 1 бр

Тренировка;
Клек - 2х5х20; 1х5х30; 1х3х40; 1х2х50; 3х5х57,5
Лег - 2х5х20; 1х5х40; 4х5х52,5
Тяга с тесен хват - 1х5х60; 1х3х90
Планк - 3х30 сек

На лега трябваше,направя 3 серии ама имам малко проблеми с приятелката ми и всеки път бъркам.... На тягата се изложих адски мноого,ударих си коляното като спусках лоста надолу и се отказах.

Мнението беше редактирано от Георги Петков на 15.08.18 18:04.

Храна за днес;
Закуска; кафе 2 бр
Обяд;200 гр телешки шницел,120 гр шопска салата,1л айрян
Следобяд;кафе
Вечеря;250 гр свински кюфтета,160 гр зелена салата,70 гр кашкавал,50 гр сирене

Тренировка;няма

Храна за днес;
Закуска;кафе 2 бр
Обяд; 250 гр свински кюфтета,130 гр шопска салата
Вечеря;230 гр свински карначета,200 гр шопска салата,500 мл айрян

Тренировка;
Клек- 2х5х20; 1х5х30; 1х3х50; 3х5х60
Воена преса - 2х5х20; 1х5х30; 1х4х45; 2х5х45
Тяга с тесен хват - 1х5х50; 1х1х80
Планк - 3х30 сек

Днес пак се изложих, на пресата не аи направих достатъчно почивка и на 5тото повторение свърши силата. На тягата пак като спусках лоста,ударих коляното най-трудно до сега май,ще ми е да науча тягата без да удрям коленете....

Храна за днес;
Закуска;кафе
Обяд;ориз с телешко 250 гр,1,2 л айрян
Вечеря;Пъстърва 240 гр,зелена салата,Корона 2 бр,филе елена 150 гр

Тренировка;няма

Храна за вчера;
Закуска;кафе
Обяд; 100 гр телешко,100 гр кашкавал
Вечеря;250 гр сом на скара,100 гр зелена салата

Тренировка;няма

Днес много слабо,бяхме на плаж и хич не ми се ядеше,само течности и лежане на плажа.

Храна за днес;
Обяд;250 гр сом на скара,170 гр зелена салата
Вечеря;100 гр копърка от буркан,150 гр наденица с кашкавал,150 гр шопска салата

Тренировка;
Клек - 2х5х20; 1х5х30; 1х3х40; 1х2х55; 3х5х62,5
Лег - 2х5х20; 1х5х30; 1х5х45; 3х5х55
Тяга с тесен хват - 1х5х50; 1х2х80
Планк - 3х30 сек

С тази тяга няма се разберем,пак ударих коляното хем давам дупето назад ама не ми се получава...

Мнението беше редактирано от Георги Петков на 20.08.18 19:37.

Храна за днес;
Обяд; 100 гр пататник,1 мекица,100 гр луканка
Вечеря;200 гр пилешко,100 гр зелена салата,1 парче баклава

Тренировка;няма

Храна за днес;
Закуска;кафе
Обяд;210 гр свински наденички,120 гр шопска салата
Вечеря;250 гр свински кюфтета,200 гр шопска салата

Тренировка;
Клек - 2х5х20; 1х5х30; 1х3х45; 1х2х55; 3х5х65
Военна преса - 2х5х20; 1х5х30; 3х5х40
Планк - 3х30 сек

Не съм писал няколко дни,че бях извън България купувах на жената кола,та режима не съм го спазвал,щот нямаше как днес сутринта се върнах,айде шефа явно ма е следял с дрон,та бях на бачкане и след това в залата. Нямах никаква сила,но си стана хубава тренировка. Качих почти 3 кила отново,сега ще се трудя в залата повече.

Храна за днес;
Закуска;кафе
Обяд; 210 гр свински наденички,100 гр салата зеле/моркови
Вечеря; 150 гр луканка,50 гр кашкавал,2 цели яйца

Тренировка;няма

Храна за днес;
Закуска;кафе
Обяд;180 гр луканка,100 гр домати
Вечеря;270 гр сом на скара,150 гр зелена салата

Тренировка;
Клек - 2х5х20; 1х5х35; 1х3х45; 1х2х55; 3х5х60
Лег - 2х5х20; 1х5х30; 1х5х45; 3х5х50
Планк - 3х30 сек

Днес сменях 12 гуми на колата,доста се изморих и на клечка последната серия доста добре ме сгънаха килата.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1