Нова програма

09.07.18
21:56

Здравейте!Решил съм скоро да сменя своята програма която в момента е за цяло тяло.Та ето я новата която си измислих сам като все още не съм подбрал всичките упражнения а само мускулните групи.
1-ви ден
Бицепс,Рамо,Корем
2-ри ден
Крака(под крака имам предвид ВСИЧКО)
3-ти ден
ПОЧИВКА(под почивка малко бягане рано сутрин и следобед баскетбол)
4-ти ден
Гръб,трицепс,гърди
5-ти ден
Крака,корем
А в събота и неделя само баскетбол (без бягане рано сутрин)
Надявам се да съм подбрал добре.Надявам се с малко повече ядене,разбира се на полезна и качествена храна и следене да изградя мускулна маса и да повиша силата(имам базови упражнения).

09.07.18
22:58
#1

Гръб и гърди в една тренировка? Колко стаж имаш в залата?

09.07.18
23:09
#2

казано от Petya на 09.07.18, 22:58:

Гръб и гърди в една тренировка? Колко стаж имаш в залата?

Достатъчно за да знам,че не е добре да се смесват в тренировка.Но не виждам къде мога да разместя за това ми трябва помощ.

Това не е програма.
Това е в кой ден какво тренираш...

10.07.18
00:10
#4

казано от Petya на 09.07.18, 22:58:

Гръб и гърди в една тренировка? Колко стаж имаш в залата?

И какъв е проблема в това да са в една тренировка??? Пък и каква връзка има със стажа в залата???

10.07.18
00:29
#5

казано от Светослав Захариев на 09.07.18, 23:45:

Това не е програма.
Това е в кой ден какво тренираш...

Да така е съвсем не съм се съсредоточил като съм писал.Ти все пак как мислиш?Много ли има къде да се разменя?

Гърди и гръб в една тренировка е Ок. Перфектно би било дори да са в суперсеии, тъй като са антагонисти и тренировката може да стане много плътна.

Мнението беше редактирано от Стойко Колев на 10.07.18 00:47.

10.07.18
00:48
#7

казано от Nekav si Tam на 10.07.18, 00:29:

казано от Светослав Захариев на 09.07.18, 23:45:

Това не е програма.
Това е в кой ден какво тренираш...

Да така е съвсем не съм се съсредоточил като съм писал.Ти все пак как мислиш?Много ли има къде да се разменя?

Ако държиш на подобно разпределение като начало размени ден 2 и ден 1, стартирай с крака, явно акцентираш на тях след като присъстват два дни седмично, за да намалиш обема в деня за гръб и гърди, премести трицепса при рамото и прави рамо, ръце и корем в един ден. От голямо значение обаче са упражнията които ще включиш, каква ти е целта и на какво искаш да акцентираш. Обема също е важен за да можеш да се възстановиш адекватно. Ако не държиш главно на покачване на сила гръб+гърди в супер серии е супер за хипертрофия, допълнителен бонус е стречинга (разтягането), който се получава между двете серии. След като се адаптираш към натоварването ще забележиш разликата.  Но да, така разпределени дните и без никакви уточнения не можеш да ти дадем конкретни съвети.

10.07.18
01:23
#8

казано от Дени на 10.07.18, 00:48:

казано от Nekav si Tam на 10.07.18, 00:29:

казано от Светослав Захариев на 09.07.18, 23:45:

Това не е програма.
Това е в кой ден какво тренираш...

Да така е съвсем не съм се съсредоточил като съм писал.Ти все пак как мислиш?Много ли има къде да се разменя?

Ако държиш на подобно разпределение като начало размени ден 2 и ден 1, стартирай с крака, явно акцентираш на тях след като присъстват два дни седмично, за да намалиш обема в деня за гръб и гърди, премести трицепса при рамото и прави рамо, ръце и корем в един ден. От голямо значение обаче са упражнията които ще включиш, каква ти е целта и на какво искаш да акцентираш. Обема също е важен за да можеш да се възстановиш адекватно. Ако не държиш главно на покачване на сила гръб+гърди в супер серии е супер за хипертрофия, допълнителен бонус е стречинга (разтягането), който се получава между двете серии. След като се адаптираш към натоварването ще забележиш разликата.  Но да, така разпределени дните и без никакви уточнения не можеш да ти дадем конкретни съвети.


Ами целта е повишаване на мускулната маса.Упражненията почти съм ги направил ще ги довърша утре и ще ги напиша тук.Всеки който помогне ще съм му много благодарен защото в момента не мога да си помогна сам.

Мнението беше редактирано от Nekav si Tam на 10.07.18 01:29.

11.07.18
03:55
#9

Много съжалявам трябваше да кача упражненията още вчера но ми се отвори много работа.Та ето упражненията(гледах да ги подредя така спрямо смяната на дните за което говорехме вчера).
1-ви ден Крака
1.Клек (преди това една подгряваща)4 серии 10 повторения
2.Бедрено сгъване 4 серии 12 повторения
3.Бедрено разгъване 3 серии 12 повторения
4.Повдигане на пръсти на калф машина 4 серии 12 повторения
5.Лег преса 4 серии 12 повторения

2-ри ден Ръце(рамо,бицепс,трицепс),корем
1.Военна преса (преди това една подгряваща) 3 серии 12 повторения
2.Арнолд преси 4 серии 10 повторения
3.Бицепсово сгъване с щанга 4 серии 10 повторения
4.Концентрирано сгъване на дъмбели 4 серии 10 повторения
5.Трицепсово разгъване на малък скрипец 4 серии 12 повторения
6.Кик бек 4 серии 12 повторения
7.Коремни преси 4 серии 25 повторения
8.Руско извиване 4 серии 20 повторения

3-ти ден ПОЧИВКА

4-ти ден Гръб,Гърди
1.Гребане с щанга (преди това една подгряваща) 3 серии 10 повторения
2.Придърпване на вертикален скрипец 4 серии 12 повторения
3.Придърпване на хоризонтален скрипец 4 серии 10 повторения
4.Бутане на дъмбели от лег 4 серии 12 повторения
5.Пек дек 3 серии 12 повторения
6.Кросоувър 4 серии 12 повторения
(Тук малко си противореча с бутащи-дърпащи)

5-ти ден Крака,Корем
1.Клек(преди това една подгряваща) 3 серии 12 повторения
2.Бедрено сгъване 4 серии 12 повторения
3.Бедрено разгъване 3 серии 12 повторения
4.Повдигане на пръсти на калф машина 4 серии 12 повторения
5.Лег преса 4 серии 12 повторения
6.Коремни преси 4 серии 25 повторения
7.Руско извиване 4 серии 20 повторения

Имам само 3 въпроса
Пример е деня за ръце започвам със военната преса и после минавам бицепсово сгъване с щанга после на трицепсовото разгъване и така след като ги завърша започвам 2те упражнения по същия начин.
Въпрос 1:Това добре ли би било?
Въпрос 2:Прекалил съм със сериите и повторенията?
Върпос 3: Добър ли е набора от упражнения?

Мнението беше редактирано от Nekav si Tam на 12.07.18 01:26.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1