Проблем с бицепса

Здравейте. Тренирам от 2 месеца, като преди съм тренирал по няколко пъти за 3-4 месеца. Тоя път съм решил да не спирам изобщо, стига да съм здрав разбира се. В момента целта ми е релеф и се стремя към преса, като в същото време ми се иска да кача и малко маса и сила. Сметнал съм си калориите, като ОКБ ми е 3200 и следователно, за да съм в дефицит, приемам по около 2700 в тренировъчен ден и 2300 в нетренировъчни горе долу. Знам че е трудно хем да качваш сила хем да сваляш, но засега мисля, че се справям добре. За 2 месеца съм свалил 6 килограма, като подобрих силата си в същото време и на всички упражнения си покачих драстично работните тежести. Като почнах бях 1.90 и тежах 91 кг, сега съм 1.90 и тежа 85 кг. Чувствам се супер, имам енергия през целия ден, хранителният режим ми е добър, сметнал съм си калории всичко, но имам сериозен проблем с бицепса.

Тренировъчната ми програма е
ден 1: гърди + предно рамо + трицепс
ден 2: кардио сутрин
ден 3: крака+прасци+корем
ден 4: кардио сутринт
ден 5: гръб+трапец+задно рамо+бицепс
ден 6: кардио сутрин
ден 7: почивка

всичко е супер, само като стигна до ден 5 и след като направя гърба и стигна до бицепса, самият бицепс е тотално изтощен и схванат. Не знам как да ви го обясня, аз се чувствам много добре и имам енергия за него, но самия мускул е изтощен и схванат и няма сили за серии. Правя 3 упражнения за бицепса, някъде след първото упражнение и малко от второто се стига до този етап мускула да е тотално изтощен, а аз самия съм пълен с енергия дори в края на тренировката. На края третото упражнение за бицепс....конценрираното сгъване нямам никакви сили в мускула за него. Искам да попитам каква може да е причината за това, с другите мускулни групи нямам проблем и вървя добре,  но това с бицепса ме тревожи. Какви може да са причините, казаха ми липса на магнезий, друг ми каза, че претренирам бицепса, но аз правя само 7 серии седмично.....храня се добре, дали е възможно като правя гърба много да натоварвам бицепса и после със задното рамо и затова е толкова изтощен ? Понеже имам леко изкривяване и не мога да правя мъртва тяга и гребане с щанга, а все още не мога да се набирам.... следователно за гръб правя горен скрипец с нормален хват, после чуково дърпане на машина, после горен скрипец с тесен обратен хват, после долен скрипец и накрая хиперекстензии. След това по 1 упражнение за трапец и задно рамо и накрая 3 упражнения за бицепса Претренирам ли го как мислите? Благодаря ви.

Темата беше редактирана от Силви Георгиев на 24.10.18 02:49.

Всяко едно от упражненията за гръб, които правиш, натоварва бицепса. Нормално е като преди това си направил 4 упражнения по (предполагам) 10-тина повторения всяко, да имаш по-малко сили да натоварваш още бицепса.

В една програма не се гледат само упражненията, които пряко натоварват даден мускул, а е добре да се взимат под внимание всички, при които той играе роля. При някои ще участва повече, при някои по-малко, но всичко това оказва влияние в определена степен.

Ако държиш да продължаваш да тренираш по такова разпределение на мускулните групи и да тренираш всеки мускул веднъж седмично, или ревизирай натоварването, което имаш при упражненията за гръб, или измести бицепса в отделен ден, в някой от кардио дните например. Ден 6 изглежда разумен.

Препоръката ми обаче е да обмислиш самата схема на трениране. Да тренираш трапец, предно и задно рамо и то по класически бодибилдърски сплит с натоварване на мускулна група веднъж седмично, при едва 2-3 месеца стаж в залата, не е добре според мен.

3 дни седмично цялото тяло, само основните мускулни групи, е далеч по-добър и подходящ за теб вариант.

Също може да огледаш и 5х5.

Мнението беше редактирано от Тихомир Велев на 24.10.18 08:58.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1