Цяло тяло

Здравей, когато тренираме за цяло тяло 3 пъти седмично, трябва ли да имаме тренировка А и Б или може да е една и сеща всеки път?

Никакъв проблем дори и с 3-4 многоставни упражнения на тренировка пак ще си прогресираш.

Мнението беше редактирано от Светослав Захариев на 18.11.18 09:20.

Значи не е нужно да се променят упражненията така ли?

И другото,което исках да попитам е по принцип по колко упражнения е хубаво да се правят за големите и малките мускулни групи?

За момента недей си губи времето да делиш мускулни групи.
Прави си базови упражнения и така 🙂

18.11.18
18:47
#5

Съветът за базовите си е така, но няма пречка да сменяш упражненията, което според мен ще даде още по-комплексно и оптимално развитие. Например за гърди въртиш един път лег, другата горен лег, третата кофи; за гръб гребане с дъмбел в едната, гребане с щанга в другата, набиране в третата; за рамо военна преса в едната, раменна преса с дъмбели в другата; за долна част един път клек, другия тяга......и по 1-3 серии за ръце. На по-тежките базови /тяга, лег, клек/  2-3 тежки работни серии с по 4-6 повторения, за ръцете 8-10-12 и всичко е точно.

Мнението беше редактирано от Деян на 18.11.18 18:54.

30.11.18
11:37
#6

Зависи какво искаш да правиш тук.

Да речем че искаш да се “изсечеш”.
Лимитирай се до базови упражения, сметни си калориинте нужди най  вече. Вдигни протеина да е поне 50% от получения калориен резултат.
Защото heavy resistance training with high protein intake…


Stronger by science мой човек. Граденето на тяло не е само кърлинг с дъмбелите.

Примерно:

Day A

Deadlift 1 X 6
OHP 3 X 8
някакво бицепс упражнение (опционално)

Day B

Bench Press 3 X 8
Pendley row 3 X 10

някакво трицепс упражнение (опционално)

Day C

Low Bar Squat 3 X 10
Chin ups 2 X 8 (в началото ако не можеш и едно, почни с негавитни набирания <- google it, после само първа серия с тежести, втората без тежест +1 повторение отгоре)
някакво упражнение за прасец (препоръчително да не пропускаш)

Недей да си губиш времето със следенето на малките упражнение, наблегни на фундаменталните. Гледай да имаш поне два дена между клекова и тяга тъй като тягата е таксуваща, за да не си изпечеш ЦНС а.

Да, трудно е. Ама все пак не ходим в залата да цъкаме по телефоните.

Мнението беше редактирано от NotFatJustBalkan на 30.11.18 11:42.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1