Тренировка за цяло тяло за маса?

05.12.18
16:48

Здравейте, бих искал да ми кажете мненията си относно как е по-добре да тренирам за маса?
В момента тренирам по сплит гърди/трицепс, гръб/бицепс,крака/корем,рамо/трапец. В седмицата всяка група я тренирам по един път. Качил съм силата и малко килограми, но мисля, че не е достатъчно и искам да изпробвам тренировките за цяло тяло 3 пъти седмично. Бихте ли ми казали, кое е по-добре и ако евентуално започна с цяло тяло, то как да редувам мускулните групи и по колко упражнения да правя за
Гърдите, гърба, ръцете, раменете, трапец, крака също и прасец и корем и съответно по колко упражнения и то каква да са? Четох, че трябва по 1 базово за мускулна група да избера. А как да редувам примерно това едно упражнение? В момента примерно за гърду правя 3 упражнения. Първо Горна лежанка, след това хоризонтална с дъмбели и след това кофички. Тези 3 упр. Да ги разпределя по различните дни ли и да ги редувам или да правя примернп само хор. Лежанка всеки път. Ще съм много благодарен, ако изкажете мнението си и ми помогнете. Благодаря предварително.

П.с.На 16 години съм, 181см и съм ~65кг. Тренирам от близо 3-4 месеца.

Темата беше редактирана от armani666 на 05.12.18 16:54.

1 ден - Клек, лег, гребане, набиране
почивка
3 ден - тяга, военна преса, кофи, коремни преси
почивка

и въртиш

3 серии по 5 повторения и така

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1