Какво ще кажете за модифицирания вариант на Бил Стар

22.12.18
23:06

Искам да попитам дали някой е тренирал по тази програма. И какво му е мнението за нея.

1 ден:

Клек 5x5;
Лег 5x5;
Гребане 5x5.
2 ден:

Тяга 5x5;
Раменни преси 5x5;
Набирания подхват 5x5.
3 ден:

Клек 5x5;
Лег 5x5;
Гребане 5x5.

23.12.18
09:10
#1

Екстра е, аз бих сменил гребането с обръщане от земя или гребане с трап-бар или със силово гребане с тежък дъмбел.

23.12.18
23:26
#2

А да сменя ли и набиранията подхват със широк хват ?.

Мнението беше редактирано от Joro21 на 23.12.18 23:26.

24.12.18
08:17
#3

Не

24.12.18
09:11
#4

Не че вярвам много в програми, а и не съм я чел тази - само тук написаното, но защо ден 1 и ден 3 са същите? Означава ли че в рамките на 6 дни ще тренираш 4 пъти гърди и клек и само 2 пъти тяга и рамо?

24.12.18
09:25
#5

Да, това означава, съдейки по някои от вариантите, тъй като третият ден е по-лек от първия и следващата седмица вдигаш кг. на движенията. Просто така е разписана, защото са заложени определени цели-покачване на силата, но не пречи и да редуваш тренировките.
ПС....даже има варианти, където клека е и в трите дни.
5х5

Мнението беше редактирано от Деян на 24.12.18 09:42.

11.01.19
00:37
#6

А какво мислите за сплита по време на кът кой ще бъде по подходящ?

Горна
долна част

почивка

горна
долна част

почивка
почивка

Мнението беше редактирано от Joro21 на 11.01.19 00:38.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1