* Предизвикателство Бийчбоди Лято 2019 *

Прескочи до:

Моят напредък от 4ти януари 😊

01.02.19
09:04

Така мина точно 1 месец

Тегло - 72 кг.
Обиколка през пъпа отпуснато -85 см.
талия отпуснато -82,5 см.

Общо взето няма промяна освен 1 кг надолу. Но относно тази цел и това което бяг писал, започнах по сериозно да го правя от 1 седмица. Не пия твърд алкохол и не ям бонбони и разни шоколади. Също така увеличих за тази седмица заниманията още. Снимки по натам когато се появи няякаква разлика

01.02.19
09:52

Някой да не си помисли, че съм се отказала. Вървя си някак, но просто бавно и осъзнавам, че няма смисъл да бързам от сега, понеже времето е много.

Последно, когато се мерих на килограми си варирам между 61-62, но стойностите не очаквам да са твърде показателни, щом се меря от време на време.

Имам си една по-краткосрочна цел да се позагладя тук за 2 седмици, нещо не много драстично, затова смятам да увелича активността и да намаля малко храната (по усет)

След като се върна в Бълграия ще започна да се меря поне с метър, за да мога да остойностя малко отчетите за предизвикателството.

МаринаN

01.02.19
14:41

казано от Крисия Иванова на 31.01.19, 18:50:

Моят напредък от 4ти януари 😊

Браво много добре

МаринаN

01.02.19
14:54

Здравейте включвам се и аз
Години 37
Тегло 53 кг цел 49
Височина 156
Мерки
Талия 67 през пъпа 73
Ханш 89
Бедро д 51 л 51
Прасец д 34 л 33
Гръдна 82

12 ден кетонна диета съчетана с фастинг след 15ч , дотук съм свалила 1.5 след изчистване на водна задръжка

Тренирам 5 пъти в седмицата кросфит и функционални , отделно кардио на пътека в къщи

Добавки: изолат, магнезий, бца, омега3 , йохимбин , зелен чай таблетки

Вода минимум 3 л

Мнението беше редактирано от МаринаN на 01.02.19 14:58.

02.02.19
08:27

И при мен нещата вървят, макар и вече по-бавно. За януари имам свалени ок. 1.5 кг, а от началото, т.е. от 1 ноември 2018 г. до сега - 9.5 кг.
Има дни, в които е по-трудно, има и дни, в които е по-лесно да си спазвам калорийните ограничения и да тренирам, но вървя напред.
Най-трудно е да поддържаш мотивацията в началото на процеса, когато още не виждаш резултати. След това самите резултати действат мотивиращо.
Избрала съм да спазвам малък до умерен калориен дефицит и постепенно да увеличавам натоварването с упражнения, като в момента правя 2 до 3 тренировки на седмица - организирани йога и пилатес в малка група (ок. 2.5 ч общо) и понякога базови упражнения със собствено тегло вкъщи.
Чувствам се отлично.

02.02.19
11:01

Браво, Ели, това си е доста за няколко месеца. Продължавай да се мотивираш, виждаш, че има смисъл! 🙂

Искам да питам, вече изчетох не знам колко маТриал и колко клипове гледах - при мен мазнините по корема изобщо не мърдат. Наясно съм, че няма точково изгаряне на мазнини и организма сам си определя откъде да изгаря и пр. Числата са фрапиращи на фона на останалото тяло!!! Да, имам да свалям още, но на другите места се махат мерки/мазнини, а по корема си стои. Ето и числа от Ноември и сега(3 месеца):
Ханш от 98 на 94-95 см
Обиколка бедро от 59 на 54-55
Талия най-широка част 90 см, през пъпа 80 см. ??!!!
И така си стои поне от Септември 2018 г. Толкова се мерих, не мога да повярвам на метъра, даже с 3 различни се мерих.,,,,,,
To какво се оказва - от гърди, корем и дупе ще е една линия. Просто съм много възмутена. И не е да не тренирам или да съм в кал.излишък.

02.02.19
11:18

казано от Radost на 02.02.19, 11:01:

Браво, Ели, това си е доста за няколко месеца. Продължавай да се мотивираш, виждаш, че има смисъл! 🙂

Талия най-широка част 90 см, през пъпа 80 см. ??!!!

Благодаря, Радост!

Интересно, на мен през пъпа ми е най-голяма обиколката в коремната част.
Сигурна съм, че не мериш правилно, просто нещо не е както трябва.
Не се ядосвай. Дай си още време.

02.02.19
12:00

казано от Radost на 02.02.19, 11:01:

Браво, Ели, това си е доста за няколко месеца. Продължавай да се мотивираш, виждаш, че има смисъл! 🙂

Искам да питам, вече изчетох не знам колко маТриал и колко клипове гледах - при мен мазнините по корема изобщо не мърдат. Наясно съм, че няма точково изгаряне на мазнини и организма сам си определя откъде да изгаря и пр. Числата са фрапиращи на фона на останалото тяло!!! Да, имам да свалям още, но на другите места се махат мерки/мазнини, а по корема си стои. Ето и числа от Ноември и сега(3 месеца):
Ханш от 98 на 94-95 см
Обиколка бедро от 59 на 54-55
Талия най-широка част 90 см, през пъпа 80 см. ??!!!
И така си стои поне от Септември 2018 г. Толкова се мерих, не мога да повярвам на метъра, даже с 3 различни се мерих.,,,,,,
To какво се оказва - от гърди, корем и дупе ще е една линия. Просто съм много възмутена. И не е да не тренирам или да съм в кал.излишък.

Няма да се отчайваш Радост.При мен какво се случва?Талията ми пада , а обиколката в бедрата не.Заковани са на 55см. и немърдат (уж)Обаче самата структура се променя.Не са така “пухкави” и меки.
И във връзка с това което последно време много се коментира ако не си определила правилно баланса , или ако дефицита е много малък или близък до баланса сметни за колко време ще събереш дефицит от 7.7к калории за да загубиш 1кг.

02.02.19
12:30

Благодаря ви, момичета, аз пиша с надеждата за морална подкрепа, а пък си бутам нещата, знам, че се иска време, постоянство...
Последните месеци калориите са или около баланса, или с малък дефицит(-100-200 на ден). Може да трябва още да се стресирва тоя организъм. Наистина ще пробвам със системата - 7700 калории на 2 седмици(уж по -1 кило на 2 седмици).
Иначе е много вярно, че някои мерки не мърдат на фона на други. Аз не искам повече да ми намаляват бедра, дупе, квадрицепс. Тая пуста рекомпозиция е трудна работа.

02.02.19
16:52

Малко упдейт от мен.
Завършвам 1вият месец с следните мерки:
Тегло: 58.800
Талия:62.5
През пъпа:69
Л/Дбедро: 55
Ръка: 26
Пръсец: 36

Мнението беше редактирано от Maria Kenen на 02.02.19 16:54.

Аз сега проверих и съм 93кг.
Днес вече ще се измеря с метър и от следващата седмица ще започна да споделям има ли, няма ли промени в обиколките.

Продължава да е безпроблемно всичко, като изключим факта, че нещата са в другата крайност и апетитът ми буквално клони към нула.

Виктория

03.02.19
12:31

Здравейте, дано да не е късно, реших да се включвам и аз.
Цел: да сваля малко кг да мога да нося хубави рокли,  не само клин и туники за бабички, че в моя град, за съжаление, хубавите роклии са, само до размер L :( “Големите майки”  носят само туники и спортно облекло, навсякъде 🙂
Всеки две седмици, ще се снимам и ще пиша какво успях да постигна!

Ръст : 167
Кг : 80
Гърди : 107
Талия : 95
Корем : 112
Ханш : 109

04.02.19
11:32

Месец по-късно разлиак в твглото нямам , а и целта не е да свалям цифри на кантара, а да обработя наличното. Намаляването на дневните калории до 2500 дневно за 2 седмици, в сравнение с 2700 ккал предходните месеци доведе до едно видимо свиване и намаляване на подпухналостта.  Все така тренирам цялото тяло 4 пъти седмично.
Планирам следващите седмици храната да падне до 2400 или 2300 среднодневно, ако успея. Ако не , поне да я задържа до 2500.

Приоритети:
- задни бедра, глутеус
- по-изразени странични рамене и задно рамо
- прасци
- тренировката с тежести за корема

09.02.19
13:00

Нещо като месечен ъп:
Теглото е спаднало от 109,4 кг. на 13.01., до 107,1 кг. на 29.01., като среднодневните калории за периода са  2248.
Днес се теглих 105,4 кг., среден прием на калории от 30.01. до сега- 2232.

Въпреки че нямам хранене което не съм отчел, допускам грешка в изчисленията +- 10 %, тъй като по обективни причини не съм теглил всяка приета храна, пък и инфото в Myfitnesspal e доста противоречиво понякога. С подобно хранене определено не съм гладен, чувствам се добре, но вероятно леко ще завиша приема, тъй като ми се ще да свалям по-бавно.
Не съм взимал мерки на обиколки или % мазнини, но ще гледам да се поправя тия дни.
Поздрави!

10.02.19
09:48

Да се отчета. То няма какво толкова, ама.
Та, месец и 8 дни по-късно, мерките са си почти същите:
       
02.01.2019 г.    10.02.2019 г.

Тегло-106 кг. / 104.5
Обиколка през пъпа с издишан въздух и стегнат корем, но без хлътване-102 см. / 102 см.
Обиколка талия с хлътнал корем-100 см. / 98 см.
Ръце-42 см. лява и 41 см. дясна./ 41, съответно 40 см.
Бедра-63 см./62 см.
Гръдна през зърната отпуснат-117 см./116 см.
Раменна отпуснат-135 см./135 см.
Врат под адамовата ябълка-45 см./45 см.

Видно от горното, спадовете са най-вече при талията, гръдната, краката и ръцете.
От снимки за сега няма нужда, тъй като визуална промяна също няма.

Мнението беше редактирано от Деян на 10.02.19 10:14.

11.02.19
10:44

Тъй като имам различни цели от повечето участници, по-точно не държа на сваляне на кг. Евентуално 1, максимум 2 кг надолу, да се поизчисти коремната област.
Тази седмица съм килограм и малко нагоре, около овулация задържам вода. Това са 67+ кг живо тегло 🙂

Мнението беше редактирано от Queen Cobra на 11.02.19 10:48.

12.02.19
13:50

Отчитам се и аз 5 седмици от началото на бийчбоди чалънджа, свалени 6 кг, мерките падат, даже вече има разлика и визуално. Всеки ден фитнес, бягане, колело, глад, бой, еб@не, стригане и първа смяна. До тук се движа отлично, дано мотивацията не ме напуска.

12.02.19
14:42

Димо, определено има и визуална разлика! Браво!

Нещата при мен: значи, 5 седмици след като се включих, съм с 4.3 кг надолу (от 110.8 на 106.5). Общо съм свалила 11.5 кг (от края на октомври). Бавничко ми се случват нещата, но както е казал английският народ: “Slow and steady wins the race”, а както е казал нашият народ: “Бързай бавно” и “Бързата работа - срам за майстора”. 🙂
Качвам един колаж, в който втората снимка е отпреди 4-5 дни, а първата е от края на ноември.

п.п. В сравнение със скорострелния прогрес на Димо, аз се движа като костенурка, нo се движа все пак. 😄 😄
10-те килограма, дето казах, че ще ги сваля от януари до юни, мисля да ги сваля до края на април. Да си направя предизвикателството малко по-голямо предизвикателство, мисля аз. 🙂

Мнението беше редактирано от Елена на 12.02.19 16:32.

Не се отчитам много, но не съм се отказала от каквото съм обещала. 🙂

Покрай серията вируси не съм постигнала много (то с лежане какво ли да стане), но не съм се върнала назад, даже имам минус още едно цяло кило. 🙂

25.02.19
11:59

Боди чек - същото тегло 67 кг, леко прибран корем, но светлината е по- гадна тук в кухнята и самоснимачката не върши нищо полезно.
И снимка с глътнат корем - ребрата стърчат.

Мнението беше редактирано от Queen Cobra на 25.02.19 12:01.

25.02.19
14:32

Твоите снимки, май трябват да отидав в друг раздел, 18+ 🙂 иначе спор няма много са хубави.

Продължавам да следвам пътя. Още кило надолу. 🙂
Засега не ми трябва дневник.
Всичко е тип-топ.
🙂

26.02.19
11:59

Добре се движа, кило мазно за 2 седмици някъде съм свалил. И по 1 см от обиколки на корема и на бедрата. И милиметри ПМ основно на корема.

Позабавям темповете, което си е нормално предполагам. Имам още десетина кила мазно до лятото. Ще трябва да вкарам малко повече кардио, че напоследък с тея лежерни с нисък обем тренировки нещо май не е добре работата. Студеното време ми беше оправданието тези дни да не бягам.

04.03.19
10:27

Да отбележим “”“промяната”“” 😃
За жалост трябваше да си копна  снимката от мението от 02.01, че съм я затрил някъде. Общо взето не съм бил кой знае колко стриктен, но мисля има известна промяна, макар само да съм с около 3.5 кг. надолу.

Мнението беше редактирано от Деян на 04.03.19 10:28.

04.03.19
12:54

Айде и аз се включвам. Тегло - 67-68кг
Режим - вегетарианец пиянка
Тренировки - кондиционни + 2 пъти тежка щанга

Години активен спорт - 10, години тежки щанги - 7…

Цел : 61кг до Юни месец, без драма, без гладуване, и да не стане до юни, все някога ще стане.

13.5 свалени килограма от 1 ноември и - 6 от началото на предизвикателството. Започнах и фитнес, освен йога и Пилатес. Да подплатя със снимки. 🙃

Само още 25-30 кг и раОтата заспива. 😂

Мнението беше редактирано от Елена Биларева на 05.03.19 16:31.

08.03.19
19:25

Боди чек 2 месеца от началото - теглото спадна до 65 кг, (беше 67 + 2седмици) но след МЦ водната задръжка се регулира и виждам  още по-прибран корем.

Калориите са в дефицит ок. 300-350 на ден или средно 2300 +/-. Последната седмица бях болна и нямах апетит и виждам, че това ще окаже резултат.

Мнението беше редактирано от Queen Cobra на 10.03.19 17:49.

10.03.19
17:58

Седмица: 9

11.03.19
07:13

Към днешна дата съм 61.9кг, но интересното е, че се чувствам и изглеждам малко по-чиста. Започнах малко по-сериозно, че наближава юни 😀

12.03.19
09:43

Като гледам при мен почти няма промяна, но усещам талията по добре.

Тегло - 72,6 кг.
Обиколка през пъпа отпуснато -84,5 см.
талия отпуснато -83 см

Нещо май не съм по режимите 🙂 Сигурно на края на предизвикателството ще пусна общи мерки и сники, тъй като засега съм абсолютно плато 🙂 не че и правя нещо по въпроса ..

Общо 7кг надолу от началото.

Щяха да са и повече, ако не бяха обстоятелствата, но продължаваме напред и ще станат работите. 🙂

Здравейте,  все по рядко правя упражнения.  Може би, защото се харесвам и така. 2 месеца правих по 4 дни в седмицата и резултата е много добър според мен

Мнението беше редактирано от Крисия Иванова на 14.03.19 14:45.

21.03.19
15:02

Не мисля, че визуално имам прогрес, но пътят е само един 🙂
Качвам ъпдейт от около 1.5 м.разлика. Теглото е леко надолу, но мерките мисля, че са подобни, а и аз разчитам на огледалото най-вече.

ПП: Коремът в седнало положение не стои така хахах Имам да махам тея проклети паласки, но съм упорит оптимист и многооооо бавно знам, че ще стане!

Мнението беше редактирано от Radost на 21.03.19 15:04.

22.03.19
15:40

Един малко закъснял ъпдейт, но нещата ми харесват на този етап, килограмите не ме вълнуват, но мога да си позволя още 1кг надолу след месец -два.
Червената зала 😱😱😂

23.03.19
08:23

Направих малко сравнение и има минимален прогрес, визуално според мен е по-забележим. Малко или много и в залата си го забелязвам, както споменах в дневника си релефа ми започна да личи повече.
Мерки:
09.02 / 04.03 / 23.03

Талия: 69 / 69 / 68
Корем: 78.5 / 77 / 76.5
Ханш: 97 / 97 / 97
Бедро л/д: 57;56.5 / 57;56.5 / 56.5; 56.5
Ръце: 29;29 / 29;29 / 28.5;28.5
Тегло: 62.1 / 62.6 / 61.5

Две колажчета по ред на същите дати. Ан фас не е нак-доброто сравнение, но в профил си личи намаляване на корема 😅

Мнението беше редактирано от Sanya на 23.03.19 08:23.

Саня, определено изглеждаш по-изчистена сега!

При мен: - 14.5 кг от 1 ноември насам и - 7 кг от началото на предизвикателството.
Трябваше да се снимам в самото начало, но не можех да се гледам на снимки. 
Качвам два колажа:

Колаж 1: 8.02.2019 - 22.03.2019
Колаж 2: 13.11.2018 - 22.03.2019

Мнението беше редактирано от Елена Биларева на 23.03.19 08:53.

При мен нещата вървят... сравнително бавно. 🙂 Горе-долу 16 кг от 1 ноември насам. Най-забележителното е, че съм свалила почти 20 см от обиколката на корема, ама там положението беше страх и ужас. 😇
Искам още 20-25 кг да сваля.

Мнението беше редактирано от Елена Биларева на 08.04.19 12:03.

30.04.19
09:29

Все още не съм се отказала от предизвикателството. Всяко подобрение е в моя полза, ако съм постоянна с това, което в момента правя ще остана доволна в края на предизвикателството.

Тегло от тази сутрин 60.8кг

След великденските празници се връщам по-чиста от преди това 😀

П. С. В суматохата покрай местенето не мога да намеря метъра, за да видя обиколки 🙄

Мнението беше редактирано от Sanya на 30.04.19 09:30.

30.04.19
11:28

Аз мога ли да се включа така по никое време? 😀

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1