Въглехидратна ротация

22.01.19
20:26

Здравейте.
Искам да попитам как точно се прави въглехидратната ротация?
Има ли правило за точна последователнот на дните с ники,средни и високи въглехидрати?

22.01.19
20:47
#1

ЦЪК
и ЦЪК

Мнението беше редактирано от Деян на 22.01.19 20:52.

22.01.19
21:20
#2

Благодаря за линковете чела съм ги 🙂
Моята идея е че не мога да ги съчетая с тренировките ако ги разменям през седмицата дали ще е проблм всмисъл не както е традиционната схема 1-2-3.. а аз я правя така:
Понеделник- НВД, ВТ-БВД, СР-НВД,
ЧТ-БВД, ПТ-НВД, СБ-БВД и Неделя-нулев(не тренирам в този ден)
Но може във времето да с промни и дали това ще е проблем,аз ги правя спрямо тренировките.Объркано ми е..

22.01.19
21:32
#3

В статията от първия линк си пише, как се нагаждат тренировките, ама много сложно ми се вижда и не мога да дам мнение 😎

27.01.19
22:35
#4

Давай по твоята схема и виж как ще ти се отрази, гледай на седмична база да си в дефицит, за да може да сваляш. Може да сложиш и 1 ден с ВВД като зареждащ.

27.01.19
23:26
#5

Добре ще пробвам
А да попитам също по 2,5г грама протеин не е много нали защото даже ми идва малко на мен.. обичам си месце аз 😁

27.01.19
23:43
#6

казано от Gergana Pavlova на 27.01.19, 23:26:

Добре ще пробвам
А да попитам също по 2,5г грама протеин не е много нали защото даже ми идва малко на мен.. обичам си месце аз 😁

Зависи от целите. Но нали знаеш, че 100 гр. пържола не ти е 100 гр. протеин, а приблизително 4 пъти по-малко. И ако тежиш 50 кг. и искаш по 2.5 гр. на килограм тегло, ти трябват 125 гр. дневно, т.е. трябва да изядеш за деня половин кило месо.
Е, може да се набавя и от млечни, яйца и т.н., само упоменавам. Отделно зависи активното ти тегло колко е, да не говорим, че и напоследък това количество се отхвърля. Някои казват макс 1.6-1.8, други дори отиват на 1 гр. Но при сваляне на мазнини и трениране протеина трябва да е малко повече. Поне такава е тенденцията. Щото гледам, че има хора в дефицит, не приемат много протеин, тренират и мускулите им не спадат.
....и още доста съждения по въпроса. Но с 2.5 няма да се плашиш. Поне няма да си в недостиг в никакъв случай.

Мнението беше редактирано от Деян на 27.01.19 23:49.

28.01.19
08:48
#7

Да знам че в 100г няма 100г 😄
Около 30г е но си набавям и от др източници..
Толкова информация на всякъде..всеки следва различна теория и вярва в нея че се обърквам на моменти..
Бях прочела че при НВД мазнините трабва да са най-много после протеина и накрая въглехидратите..
А при мен най-много е протеина и се притесних че пак не правя нещо както трябва.. Не знам и аз вече..😀

28.01.19
10:13
#8

казано от Gergana Pavlova на 28.01.19, 08:48:

Бях прочела че при НВД мазнините трабва да са най-много после протеина и накрая въглехидратите..

Няма такова нещо, при НВД се смятат грамове - по 2 - 2,5 грама белтъчини на килограм от личното ти тегло на ден, по 1 грам въглехидрат и останалото до желаните от теб дневни калории се слага на мазнините.

28.01.19
11:42
#9

казано от Димо на 28.01.19, 10:13:

казано от Gergana Pavlova на 28.01.19, 08:48:

Бях прочела че при НВД мазнините трабва да са най-много после протеина и накрая въглехидратите..

Няма такова нещо, при НВД се смятат грамове - по 2 - 2,5 грама белтъчини на килограм от личното ти тегло на ден, по 1 грам въглехидрат и останалото до желаните от теб дневни калории се слага на мазнините.

Да и аз така правя.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1