Сенаториум

08.02.19
23:06

Well-being и още нещо.

Темата беше редактирана от Сенатора на 16.07.19 10:15.

02.07.19
10:39

На 21.04 пак се пуснах на трибой.

Започнах да тренирам на 27-8 март. Bro-то ще потвърди как правех супер несигурни 3ки на 100 клек. След това до състезанието направих около 10 тренировки общо. Седмица преди него на лично тегло 66 имах 3ка на 140.

Пак в посредния момент ми казаха, че едно момче по-подготвено от мене ще се пуска. Но той не си нареди правилно опитите и беше много притеснен. Точно пък преди старта излезе един бая здрав пичага, дето не правел тяга.

Почна състезанието. На клек стартирах с мега сигурни 130. После леко колебливи 140. Накрая се намазах хубаво с магнезий по рамената и сложих 145. Станаха, но 150 едва ли щeше да ги бъде.

На лежанка си знаех, че ще съм назад. Нацепения бутна 110, другото по-сериозно момче щеше да направи 100-110, но много се разконцентрира и накрая на 90 мисля остана. Моите опити бяха 80-85-90, при положение, че 90 не ги бях дигал на тренировка, а 85 много трудно.

По време на тягата сметнах по Уилкс как вървят нещата. Дигнах 165(при 170 на тренировка) във втория опит и ми беше достатъчно.

145-90-165 на 66 лично и втори златен медал, след златния миналата година и сребърния по-миналата. Клекът е 2,2@ЛТ 🙂 .

Подготовката, която миналата година ми отне повече от 2 месеца, тази стана реално за 3 седмици и то с много по-малко тренировки и по-лошо хранене и добавки от предишния път.

Май ми идва мъжката сила 🙂 .

Мнението беше редактирано от Сенатора на 02.07.19 16:53.

02.07.19
11:17

Вика нямам ген за дигане, за 10 тренировки, без сън, храна и с пийени дига 2хbw клек 😂😂

04.07.19
17:45

Понеделник направих тренировка А и вторник Б с мега смешни раздвижващи тежести.

Днес пак доста раздвижващо  А. В залата имаше един бая нацепен пичага, ама си мисля, че ако тренирам до 2-3 години може и да го стигна.

04.07.19
17:46

казано от Bro на 02.07.19, 11:17:

дига 2хbw клек 😂😂

260 КУГАА??

16.07.19
11:55

15.07.2019 г.

Физ. активност: 30мин крос

Храна:
Обяд - 2 пил. пържоли + салата домати и краставици + 1 скир ягода 
Междинно - 4-5 кайсии
След работа  - 2 свински карета + 2 яйца (на бъркани яйца направено) + 2 филии пълнозърнест хляб + котидж чийс отгоре + една кутийка боровинки + 1 нектарина + 1 филия? с котидж+  (последните 2 преди бягането) + доза протеин

Добавки:
1. Към 9 - 1 таблетка магнерич 500мг,  3 таблетки Orange Triad, 30 капки тинктура жълт кантарион, родиола 500мг
2. По обяд - 1 таблетка магнерич 500мг
3. Преди лягане - 1 таблетка магнерич 500мг, 30 капки тинктура жълт кантарион , 1000мг вит С на MyProtein, 3 таблетки Orange Triad,

Сън: 11:15 до 2:00 - спрях белия шум; 2:00-8:30

Медитация: без

Дълбоко дишане - докато изгледам една серия (около 20 мин)

Коментар:
С 🙂 на лицето чакам Бро-то да сипе .

17.07.19
11:14

16.07.2019 г.

Физ. активност: 30мин крос

Храна:
Обяд - 1 пил. + 1 свинска пържола + салата домати и краставици + 1 скир ягода + 1 моцарела
Междинно - 1-2 праскови
След работа  - 2 свински карета + 2 яйца (на бъркани яйца направено) + пълнозърнести спагети + 2-3 праскови + 2-3 лъжички сладко от рози

Добавки:
1. Към 9 - 1 таблетка магнерич 500мг,  3 таблетки Orange Triad, 30 капки тинктура жълт кантарион
2. По обяд - 30 капки тинктура жълт кантарион
3. Преди лягане - 1 таблетка магнерич 625мг, 30 капки тинктура жълт кантарион , 1000мг вит С на MyProtein, 3 таблетки Orange Triad,10 таблетки рибено масло

Сън: 11:30-8H

Медитация: 3мин

Дълбоко дишане - докато изгледам една серия (около 20 мин)

Коментар:
без

18.07.19
10:52

17.07.2019 г.

Физ. активност: 30мин крос

Храна:
Обяд - 1 сандвич чабата с филе и разни леки сосове + боб
Междинно - 1-2 праскови, 1 банан, 1 скир
След работа  - 2 свински карета + пълнозърнести спагети + 2-3 праскови + домат + кашкавал + лютеница

Добавки:
1. Към 9 - 1 таблетка магнерич 500мг,  3 таблетки Orange Triad, 30 капки тинктура жълт кантарион
2. По обяд - 30 капки тинктура жълт кантарион
3. Преди лягане - 1 таблетка магнерич 650мг, 30 капки тинктура жълт кантарион , 1000мг вит С на MyProtein, 3 таблетки Orange Triad,10 таблетки рибено масло

Сън: 12:15-8H

Медитация: 3мин

Дълбоко дишане - 20-30 мин

Коментар:
Да чета разни неща в интернет по-малко /да не чета изобщо.

Мнението беше редактирано от Сенатора на 18.07.19 10:52.

19.07.19
10:57

18.07.2019 г.

Физ. активност: 30мин крос

Храна:
Обяд - 1 пил. + 1 свинска пържола + 1 краставица + моцарела
Междинно - 1-2 праскови, 1 скир
След работа  - 2 свински карета + пълнозърнести спагети + 5-6 праскови + домат + лютеница

Добавки:
1. Към 9 - 1 таблетка магнерич 500мг,  3 таблетки Orange Triad, 30 капки тинктура жълт кантарион
2. По обяд - 30 капки тинктура жълт кантарион
3. Преди лягане - 1 таблетка магнерич 650мг, 30 капки тинктура жълт кантарион , 1000мг вит С на MyProtein, 3 таблетки Orange Triad,10 таблетки рибено масло

Сън: 12:15-8H

Медитация: 3мин

Дълбоко дишане - 20-30 мин

Коментар:
Да намаля магнезия на 1 таблетка на ден.

20.07.19
16:44

19.07.2019 г.

Физ. активност: без

Храна:
Обяд - 2 малки парчета баница
Междинно - 1 нектарина
След работа  - руло Стефани, салата, бисквитена торта, сладолед, пилешка супа, 1 бира
Добавки:
1. Към 9 - 1 таблетка алфа мен, 30 капки тинктура жълт кантарион
2. По обяд - 30 капки тинктура жълт кантарион
3. Преди лягане - 1 таблетка магнерич 650мг, 30 капки тинктура жълт кантарион , 1000мг вит С на MyProtein, 1 таблетка алфа мен,10 таблетки рибено масло

Сън: 12:15-8:30H

Медитация: 3мин

Дълбоко дишане - 20-30 мин

Коментар: без

20.07.19
16:49

20.07.2019 г.

Физ. активност: 3км бягане + 2км ходене

Храна:
Обяд - голяма купа пилешка супа, 2 малки парчeта руло Стефани, бисквитена торта, сладолед
Междинно -
Вечерно  - гирос
Добавки:
1. Към 9 - 1 таблетка алфа мен
2. По обяд - 30 капки тинктура жълт кантарион
3. Преди лягане - 1 таблетка магнерич 650мг, 30 капки тинктура жълт кантарион , 1000мг вит С на MyProtein, 1 таблетка алфа мен,10 таблетки рибено масло

Сън: 12:15-8:45H

Медитация: 3мин

Дълбоко дишане - 20мин

Коментар: без

Мнението беше редактирано от Сенатора на 21.07.19 22:13.

21.07.19
22:19

21.07.2019 г.

Физ. активност: 2км бягане + 5км ходене

Храна:
Обяд - малка купа пилешка супа, 2 малки парчeта руло Стефани, 2 хлебчета, скир ягода
Междинно - сладолед от МакДоналдс във фунийка
Вечерно  - 3 малки банана
Добавки:
1. Към 9 - 1 таблетка алфа мен
2. По обяд - 30 капки тинктура жълт кантарион
3. Преди лягане - 1 таблетка магнерич 650мг, 30 капки тинктура жълт кантарион , 1000мг вит С на MyProtein, 1 таблетка алфа мен,10 таблетки рибено масло

Сън: 11:30-8:30H

Медитация: без

Дълбоко дишане - 20мин

Коментар: Мн жега.

Мнението беше редактирано от Сенатора на 22.07.19 10:09.

22.07.19
00:11

Мислиш ли да вдигаш тежести пак или основно ще бягаш?

22.07.19
10:09

казано от Боян на 22.07.19, 00:11:

Мислиш ли да вдигаш тежести пак или основно ще бягаш?

Като ми се додига, ще дигам 🙂 .

22.07.19
18:11

22.07.2019 г.

Физ. активност: без

Храна:
Обяд - 2 хлебчета, 1 мини кроасанче с маслини, котидж чийс, шунково филе, парче торта
Междинно - 1 кайсия
Вечерно  - 2 свински пържоли, салата, ориз, 2 бири, малко парче пица
Добавки:
1. Към 9 - 1 таблетка алфа мен
2. По обяд - 30 капки тинктура жълт кантарион
3. Преди лягане - 1 таблетка магнерич 650мг, 30 капки тинктура жълт кантарион , 1000мг вит С на MyProtein, 1 таблетка алфа мен,10 таблетки рибено масло

Сън: 12:30- 8:30H

Медитация: 3мин

Дълбоко дишане - 20мин (15-15)

Коментар: Да си дишам 10-10 .

Мнението беше редактирано от Сенатора на 23.07.19 13:21.

23.07.19
13:26

23.07.2019 г.

Физ. активност: 4,7км бягане + 2км ходене

Храна:
Обяд - 2 свински пържоли, бяло месо от пиле, ориз, половин хлебче с котидж чийз,банан
Междинно - без
Вечерно  - една купа тележко със зеленчуци + 1 филийка пълнозърнест хляб
Добавки:
1. Към 9 - 1 таблетка алфа мен
2. По обяд - 30 капки тинктура жълт кантарион
3. Преди лягане - 1 таблетка магнерич 650мг, 30 капки тинктура жълт кантарион , 1000мг вит С на MyProtein, 1 таблетка алфа мен,10 таблетки рибено масло

Сън: 12:30-8:00H

Медитация: 3мин

Дълбоко дишане - 2x20мин

Коментар:
По възможност да правя по 2 дишания.

Мнението беше редактирано от Сенатора на 24.07.19 11:03.

25.07.19
15:05

24.07.2019 г.

Физ. активност: 3-4км ходене

Храна:
Обяд - свинско с ориз
Междинно - банан
Вечерно  - гирос, половин бира, лек коктейл
Добавки:
1. Към 9 - 1 таблетка алфа мен
2. По обяд - 30 капки тинктура жълт кантарион
3. Преди лягане - 1 таблетка магнерич 650мг, 30 капки тинктура жълт кантарион , 1000мг вит С на MyProtein, 1 таблетка алфа мен,10 таблетки рибено масло

Сън: 12:15 - 8:00H

Медитация: 3мин

Дълбоко дишане - 2x10мин

Коментар:
Скоро да почна някви основни домашни тренировки.

Мнението беше редактирано от Сенатора на 25.07.19 15:05.

25.07.19
15:06

25.07.2019 г.

Физ. активност: около 2км ходене

Храна:
Обяд - банан, 3 парчета руло Стефани, 2 малки парчета пица
Междинно - без
Вечерно  - гирос, сладолед вафлена фунийка от МакДоналдс
Добавки:
1. Към 9 - 1 таблетка алфа мен
2. По обяд - 30 капки тинктура жълт кантарион
3. Преди лягане - 1 таблетка магнерич 650мг, 1000мг вит С на MyProtein, 1 таблетка алфа мен,10 таблетки рибено масло

Сън: 12:45 - 8:15 H

Медитация: 3мин

Дълбоко дишане - 10мин

Коментар:

Мнението беше редактирано от Сенатора на 29.07.19 13:19.

29.07.19
13:18

26-28 - с леки пропуски, но нормални дни.

29.07.2019 г.

Физ. активност:

Храна:
Обяд - пилешка пържола, домати, краставици , 1 бонбон Рафаело
Междинно -
Вечерно  -
Добавки:
1. Към 9 -
3. Преди лягане - 1 таблетка магнерич 650мг, 1000мг вит С на MyProtein, 1 таблетка алфа мен,5 таблетки рибено масло (план)

Сън: 12:45 - 7:00 H

Медитация: 3мин

Дълбоко дишане -

Коментар:

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1