Healthy habits

Прескочи до:

07.10.19
01:44

Извинявам се предварително за включването “отникъде”, но тъй като е ставало дума, че си в Лондон - би ли споделила дали ги минаваш по здравна каса (и как) тези изследвания, а ако не - също бих се радвала да споменеш как се проучва пазара на лаборатории и услуги ?
Благодаря много!

07.10.19
10:05

казано от Ellie на 07.10.19, 01:44:

Извинявам се предварително за включването “отникъде”, но тъй като е ставало дума, че си в Лондон - би ли споделила дали ги минаваш по здравна каса (и как) тези изследвания, а ако не - също бих се радвала да споменеш как се проучва пазара на лаборатории и услуги ?
Благодаря много!

При мен всичко се прави на частно. Но предполагам ако имаш private health insurance някои от тези неща ще ти ги покрият.

Относно лабораториите - има стандартни тестове, които можеш да си ги поръчаш от thriva, medichecks, etc. Някои от тях дори можеш да си ги направиш вкъщи (finger prick tests); някои са много по-сложни за изпълнение и малко частни лаборатории се занимават с теб ако не те е пратил лекар, но една такава е regenerus labs.

Примерно липидният тест за частиците в холестерола се прави само в Америка - трябва да си намериш private phlebotomist (който мога да препоръчам) и да организираш overnight shipment to the US.

Много зависи какво искаш да си изследваш. Пиши ми на лични ако мога да съм от полза с нещо по-конкретно.

Мнението беше редактирано от Phoebe на 07.10.19 10:07.

07.10.19
22:19

Малко променено хранене:
- безкофеиново, мст
- кафета около 4 през деня
- сьомга, салата от спанак, авокадо, краставица, зехтин, лимон
- орехи 50г
- слива
- 280г карфиол, 2сл зехтин

1630к
%М/Б/В - 75/11/14; 34г нет карбс (височко)
Моно/поли/сат - 65/39/33г

09.10.19
00:08

Настинка :(

Трудно ми е доста новото хранене, трябва да си призная. Да си ограничавам маслото, сметаната, тлъстото месо, яйцата и т.н. ми е леко мъчение. Но засега продължавам а скоро ще включа и добавки.

- безкофеиново, мст
- кафета около 4-5 през деня
- сьомга, салата от смесени зелении, авокадо, краставица, зехтин, лимон, маслини
- орехи 50г
- 250г карфиол, 1.5сл авокадово олио, 3 яйца
- чай от корен на глухарче, 1ч.л. рибено масло

1809к
%М/Б/В - 75/13/12; 28г нет карбс
Моно/поли/сат - 68/39/34г

12.10.19
10:57

Сесия с Пол - четвърта сесия за чиста техника:
- гоблет клек
- клек с лост
- тяга
- допълнителни упражнения - масаж на стъпала и прасци, стабилизиращи, дед бъгз.

Всяка сесия с Пол ме кара да съжалявам колко пари съм хвърлила по некомпетентни треньори.

Колкото повече чета за APOE-4 толкова повече се убеждавам, че трябва да си оправя храненето. Записах се да помагам на хора с деменция и алцхаймер на доброволчески начала. Предполагам това освен че ще е полезно на някого също ще ме и мотивира.

15.10.19
01:05

Тренировка 7:00 -> 60min
- дед бъгз 4х10сек
- Едностранно стабилизиране на пудовка над глава 2х30сек @6кг
- Гоблет Клек 3х12@16кг, 18кг, 20кг; 1х10@24кг
- Тяга 4х10@40кг
- Front rack lunges 3x10@12kg на страна
- Тяга на 1 крак 3х12@10кг на страна
- Glute bridge 5X20
- Weighted frog press 4X15@14kg

Мнението беше редактирано от Phoebe на 16.10.19 22:59.

28.10.19
23:24

Crawling, inchworms
Goblet squats 10@12kg, 16kg, 4X10@24kg
DL 4Х10@40kg, 10@45kg
Glute bridges +holds 3 X10
Dead hangs 5@10sec
Elastic band glute exercises

Започнах да тренирам по-редовно!

Храната е пълен разврат (да се чете - мелечни + боровинки, даже чаша вино тук там). Определено съм нисковъглехидратна но не и кето.

В четвъртък летя до Прага за 5 дни танци 🙂

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1