Промяна на старини

Прескочи до:

23.02.21
20:05

23.02.2021
Здравейте,
Тренировка Г
Тясна тяга 9х2х110 през 10 сек и след до две мин 1х2х135
Раменна  преса 10х2х17,5 през 10 сек и след до две мин 1х4х20+1х3х20 пуш преса
Хоризонтално набиране на въже 10х2хСТ през 10 сек и след до две мин пенделей гребане от земя  1х4х80
Борческо въртене 9х2х17,5 през 10 сек и след две мин 1х5х20
Планк 2х2мин
Въртене на диск 15 кг. над глава- 8ляво+8дясно
Лицеви опори -25 броя
В СС вътрешна раменна ротация+външна раменна ротация+фейспул с ластик-1 път
Разтягане
Време на интервалите-25.04 мин. Максимален пулс 179 уд/мин. , среден пулс- 134уд/мин.
Липса на сила, концентрация, мотивация и ...
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И СИЛНИ

25.02.21
19:38

25.02.2021
Пропускам днешната тренировка поради болка в рамото /от ваксината е , а не от травма/ и само раздвижване за “енергоразход” и да не ми спадне бицепса, че от 36 см надолу не знам на къде... :)))
3 км за под 19 минути-леко без никакъв зор
В  супер серии набиране на въже 2 бр( към края и по 1бр) +4 бр. кофички- всичко със СТ без много бързане, но и без почивки за около 8, 9 минути направих около 15 подхода. Силата свърши, но и рамото ме заболя.
ЗДРАВЕ НА ВСИЧКИ

Мнението беше редактирано от Цветан на 25.02.21 19:43.

26.02.21
00:46

Вземаш ни на подбив май ти,с тая 36см ръка, предвид сериозните ти тренировки 😃
Може и да съм пропуснал,ако си споделил мерки в дневника, четох за талията,че ти е 99.Любопитно ми е другите мерки как са.

26.02.21
07:20

Бедро 58см, гърди 112см- друго не съм мерил.
Истината, е че ме интересува единствено талията и то само от здравословна гледна точка.
...а иначе от както тренирам съм свалил 1см от бицепса за 1 год.:))))
Наборите като теб, Дидо и др. разчитат и на “мускулна памет” , а при мен сега му се “запеметява” , а ма от годинити той (мускула) не помни:-)))

Мнението беше редактирано от Цветан на 26.02.21 07:27.

26.02.21
08:06

казано от Цветан на 26.02.21, 07:20:

Наборите като теб, Дидо и др. разчитат и на “мускулна памет” , а при мен сега му се “запеметява” , а ма от годинити той (мускула) не помни:-)))

И аз ли това число. Така съм се запаметил, че не мърдам 😂
Иначе не разчитам на мускулна памет, защото и преди не съм имал някакви големи ръце, както и друго. Сега е и със сланина отгоре. А на тая възраст осезаемо да надскочим нивото си, спрямо когато сме били в най-добрите си години, трудно ще стане. И метаболизма е друг, и тялото е друго, и теста е доста по-нисък. Дори при някакво супер постоянство от към хранене, правилни тренировки и възстановяване, не вярвам за нещо кой знае какво. А ако се получи, ще иска поддръжка, тъй като тялото се съпротивлява, излишни неща не иска и ги отстранява при първа възможност. Та с оглед на това, не си заслужава усилията и дисциплината, които като туриш чертата ще са залудо. Говоря нали, ако основната цел е хипертрофия........която за теб е ясно, че очевидно не ти е. По-добре да ги носочим към по- постижими неща, като здраве, сила, издръжливост, по-нисък % мазнини. Пък от към мускул-каквото дойде като бонус, добре дошло. Ще изглеждаш атлетично и ще си здрав.
Такива изводи и мисли са ме обзели напоследък-не искам повече да губя време за утопии. Което не значи разбира се, че не може човек да си тренира, храни и живее като бодибилдър, ако го кефи, но да не се очаква нещо у, а, еххх 😎 Поне аз не очаквам, дори да съм дисциплиниран.

Мнението беше редактирано от Dydo на 26.02.21 09:37.

26.02.21
10:11

Младежи, я се стегнете! Какви са тези пораженчески постове?
С повече оптимизъм, вяра и постоянство, всичко се постига :)

26.02.21
10:47

И с напъване най-вече...Ама на някои не им се напъва...:D

26.02.21
20:12

26.02.2021
Здравейте,
Тренировка А
Загрявка и вработване
Клек хай бар-10х2х80 през 10 сек и след до 2 мин 1х3х105
Обръщане от вис 10х2х50 през 10 сек и след до 2 мин 1х2х65+1х2х65 високо изтегляне
Лег с раменен хват 10х2х60 през 10 сек и след до 2 мин 1х4х70
Набиране подхват 12х1хСТ през 10 сек и след до 2 мин 1х3хСТ+10
2 пъти молитва 3х10х40 в  СС със страничен планк 45 сек. ляво, 45 сек. дясно, почти без почивка и след до 2 мин молитва на скрипец 1х5х45
Външна ротация от хоризонтала 1х10х7 на ръка +повдигане на пълна чаша 1х10х7 +10 пъти  разпъване на ластик пред гърди- пропуснах го
Разтягане.
Време на интервалите-25.01 мин. Максимален пулс 159 уд/мин. , среден пулс- 123уд/мин.
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И СИЛНИ.

28.02.21
18:16

28.02.2021
Здравейте,
Тренировка Б
Загрявка и вработване.
Мъртва тяга 10х2х110 през 10 сек и след до две минути 1х4х135
Раменна преса в подхват 10х2х40 през 10 сек и след до две мин 1х5х45+1х3х45 пуш преса /за първи път я правя/
Силово гребане с дъмбел 10х2х42,5 на ръка през 10 сек и след до две мин 1х6х52,5
Кофи 10х2хСТ+10 през 10 сек и след до две мин 1х5хСТ+20
2 пъти СС от ренегатско гребане 8х20 на ръка+часовник/по идеи от форума/ със свити крака 4 пъти ляво-дясно с почивки около 30 сек след 2 минути 6х20 ренегатско гребане.
В СС вътрешна раменна ротация+външна раменна ротация+фейспул с ластик-2 пъти
Разтягане.
Време на интервалите-25.38 мин. Максимален пулс 170 уд/мин. , среден пулс- 126уд/мин.
Теглото от сутринта -88кг. Процент мазнини 23,4%.
Хубава закуска, след това добър обяд и много сила-за съжаление на тягата хвата ме предаде, а можех да дръпна поне още най-малко 2.
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И СИЛНИ

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1