Програма за гърди

14.05.21
15:06

Здравейте.
Искам да ви попитам дали 3 упражнения стигат за гърдите или да добавя още 1. Тренирам ги веднъж в седмицата:
1. Полулег с щанга (4х8)
2. Флайс от лег или пек-дек - още се чудя (4х8)
3. Кофички (4х10)
Ако ще добавям още 1 упражнение, мисля да е избутване на дъмбели от лег. Но тогава сериите ще са 3, не 4.
Благодаря предварително 😎😎

Темата беше редактирана от Kristian Hristov на 14.05.21 15:06.

То програма за гърди може да бъде и 10 х 10 лицеви упори?
Какво търсиш - сила, обем?

Като ги гледам тия флайсове и простотии ми стаа лошо (ама това си е моето мнение).

14.05.21
21:38

Добави към всички изброени нормален лег, долен лег и кросоувър. Всичките 6-7 упражнения ги прави по възможност в 4-5×10 с отказ на всяка последна серия от всяко упражнение.

14.05.21
23:41

казано от Светослав Захариев на 14.05.21, 21:07:

То програма за гърди може да бъде и 10 х 10 лицеви упори?
Какво търсиш - сила, обем?

Като ги гледам тия флайсове и простотии ми стаа лошо (ама това си е моето мнение).

Тренирам за маса

15.05.21
08:03

Ники, стига глупости. 2021-ва сме. Можеш повече от това, аз вярвам в теб. Успех

15.05.21
13:06

Просто ми кажете. 3 упражнения достатъчни ли са за гърди или да добавя 4-то

15.05.21
14:44

Ако са ти изоставаща мускулна група, в предвид избора ти на начин за тренировка, може да се добавят серии, упражнение или акцент с две тренировки седмично. Ако не, мисля че са достатъчни

15.05.21
16:13

Не са ми изоставащи. Но изоставащ ми е гърбът

Мнението беше редактирано от Kristian Hristov на 18.05.21 17:44.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1