Ето и моята програма. Искам да чуя отзивите по нея.

05.04.06
10:56

Понеделник:

1 - Полулег дъмбел - 3х12 / Лег с лост 3х8 - редуват се всяка седмица
2 - Лег дъмбел 3х10 / Полулег дъмбел 3х8 - редуват се всяка седмица
3 - Флайс 3х10
4 - Раменна преса пред гърди 3х8
5 - Повдигане на ръцете напред с дъмбел - 3х10
6 -  Коремни - 3х15-20
7 -  Повдигане на краката от вис - 3х15-20

Сряда:

1 - Набиране - 3х8-10
2 - Придърпване на хор. скрипец - 3х12
3 - Гребане с щанга - 3х10
4 - Хиперекстензии - 2х20
5 - Разтваряне за задно рамо - 2х12/1х8/1х4
6 - Трапец с дъмбел - 3х10

Петък:

1 - Лег тесен хват 3х8
2 - Френско ( с дъмбел или лост както ми се дига ) - 3х8
3 - Кик - бек - 3х10-12
4 - Коремни - 3х15-20
5 - Повдигане на краката от вис - 3х15-20
6 - Прав лост 3х10 / Скотова пейка 3х10 - редуват се всяка седмица
7 - Сгъване с дъмбел от стоеж - 3х10

 

05.04.06
11:23

[quote author=“SuDjI”]Понеделник:

1 - Полулег дъмбел - 3х12 / Лег с лост 3х8 - редуват се всяка седмица
2 - Лег дъмбел 3х10 / Полулег дъмбел 3х8 - редуват се всяка седмица
3 - Флайс 3х10
4 - Раменна преса пред гърди 3х8
5 - Повдигане на ръцете напред с дъмбел - 3х10
6 -  Коремни - 3х15-20
7 -  Повдигане на краката от вис - 3х15-20

Сряда:

1 - Набиране - 3х8-10
2 - Придърпване на хор. скрипец - 3х12
3 - Гребане с щанга - 3х10
4 - Хиперекстензии - 2х20
5 - Разтваряне за задно рамо - 2х12/1х8/1х4
6 - Трапец с дъмбел - 3х10

Петък:

1 - Лег тесен хват 3х8
2 - Френско ( с дъмбел или лост както ми се дига ) - 3х8
3 - Кик - бек - 3х10-12
4 - Коремни - 3х15-20
5 - Повдигане на краката от вис - 3х15-20
6 - Прав лост 3х10 / Скотова пейка 3х10 - редуват се всяка седмица
7 - Сгъване с дъмбел от стоеж - 3х10


В предишна тема казваш че не знам как се изпълнява пулоувър-а, но в същото време той не съществува в твоята програма  :wink:
Не виждам тренировка за крака  :!:
Но всичко дръго е на ниво (включи един ден за крака и ще е перфектна  :wink: )

05.04.06
11:26

Казах, че го правя с гърдите. Но вече го махнах като упражнение от програмата.
Относно краката не искам да им давам приоритет, пак и имам проблем с капачките и пия Cartilasin.

05.04.06
11:27

Ем нормална програма.Не ми харесва че правиш в петък корем по средата на тренировката и че краката нещо ги е хванала липсата

05.04.06
11:29

Корема го правя по средата, защото след трицепса като прая веднага бицепс и нямам сила да държа самия лост и гледам малко да дам релаксация на ръцете за около 15 мин.

А краката ги споменах по горе.

05.04.06
12:29

Ти към какво се стремиш културизъм, силов трибой или към нищо, просто за здраве  :?:

05.04.06
13:22

[quote author=“kazz”]Ти към какво се стремиш културизъм, силов трибой или към нищо, просто за здраве  :?:

за плочки на корема се стреми като гледам аз

05.04.06
15:04

Като гледам броя на повторенията мисля че се стреми към културизъм но след като не може да тренира за крака не виждам какъв е смисъла да се занимава с този спорт. По добре намери друго нещо което не ти включва краката ако травамата  ти е толкова сериозна

05.04.06
18:48

Краката смятам да си ги правя лятото с бягане. Просто като сложа много килограми и капачката се ебава. Един път така на тяга с 120кг и следващия ден крака около капачката подуто си ***** майката . И от тогава гледам да не прая тяга с големи килограми, а краката съм ги забравил за сега.

05.04.06
19:29

Добра е, харесва ми.
Офтопик - за коляното.Ако имаш пари в излишък, купи си тия наколенките на Ливайн.И аз гледах скиптично на това.След контузия(бях футболист 10 години) на дясното коляно ги сложих, сега ме боли само като е супер, супер студено.Постоянно съм с нея..

05.04.06
20:14

[quote author=“Mopreme”]Добра е, харесва ми.
Офтопик - за коляното.Ако имаш пари в излишък, купи си тия наколенките на Ливайн.И аз гледах скиптично на това.След контузия(бях футболист 10 години) на дясното коляно ги сложих, сега ме боли само като е супер, супер студено.Постоянно съм с нея..

и аз си ги купих и мене ме болеше коляното и грам няма да ти помогнат пълни глупости

05.04.06
21:12

[quote author=“DirtyandNasty”][quote author=“Mopreme”]Добра е, харесва ми.
Офтопик - за коляното.Ако имаш пари в излишък, купи си тия наколенките на Ливайн.И аз гледах скиптично на това.След контузия(бях футболист 10 години) на дясното коляно ги сложих, сега ме боли само като е супер, супер студено.Постоянно съм с нея..

и аз си ги купих и мене ме болеше коляното и грам няма да ти помогнат пълни глупости

Пълни глупости е това, което каза ти. Специално тези наколеники наистина помагат. На мен също ми помогнаха.

05.04.06
21:50

Без тренировка за крака е кофти ,защото горе развиваш мускулите идва лятото слагаш бански и долу две солети  :shock: Горе долу знам от личен опит какво имаш в предвид ,преди време тренирах доста краката и натрупах няква що годе прилична маса в тях ,ама после се контузих и сега не смея да правя тежки тренировки.Затова ги тренирам леко колкото да поддържам  :wink: Не ги пренебрегвай ,опитай се поне малко от малко да ги тренираш ,ако и това не можеш значи трябва на лекар да отидеш......Успех !  :wink:

06.04.06
15:28

Краката са ми големи и долу горе добре развити, защото цяла зима съм ритал в залата на черно море. Искат още тренировки, но не мога да им направя качествена такава.
Затова реших като поизчистя малко мазнинките на лято да ги поопрая с бягане пак да видим дали ще се получи.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1