Дневник на rallito

Прескочи до:

22.01.21
13:02

22/01/2021
Тренировка “А”
загряване
Глутеус мост с повдигнати крака – 15, 21, 2х23 /мога повече, но все трябва да се намествам защото се плъзгам, макар че си взех и друг вид подложка/;
Лицеви опори в/у повдигната повърхност –  7, 6, 5 от пейката за обувки + 5 от бюрото;
Степ Ъп – 2х15, 13 на крак върху пейка за обувки;
Гребане с една ръка от наведен стоеж – 22, 20, 18 с дъмбел от 7,5 кг.;
Разтваряне на бедрата от страничен лег – 20, 2х18 със свит долен крак;
Планински катерач – 2х16, 15;

Днес много тромаво вървеше тренировката, а и отделно трябваше да се боря с Айра, която за пръв път реши да ми “асистира” в упражненията. Това ми попречи да се концентрирам добре, но успях да си направя всичко и с повече повторения.

Мнението беше редактирано от rallito на 22.01.21 13:08.

25.01.21
11:35

25/01/2021
Тренировка “Б”
Загряване
Сумо клек с лично тегло – 15, 2х23, 20;
Кофички с крака на земята – 2х18, 13 със свити крака;
Глутеус ритници – 3х30 на крак;
Супермен – 4х20 /с повдигане само на горната част на тялото/;
Жабешки глутеус мостове – 4х30;
Велосипедни коремни преси – 17, 15, 13, 10;
Стречинг

27.01.21
10:50

27/01/2021
Тренировка “В”
Загряване
Хип тръст с лично тегло – 2х30, 28;
Лицеви опори в/у повдигната повърхност –  8 и 7 от пейката за обувки, опити без повдигната повърхност 9 и 7 на земята от колене;
Отпади с лично тегло – 27, 23, 20 на крак;
Гребане с една ръка от наведен стоеж с 7,5 кг. – 23, 20, 18;
Разтваряне на бедрата от страничен лег – 27, 25, 24 със свит долен крак;
Докосване на срещуположното рамо от планк позиция – 20, 17, 15;
Стречинг и размачкване с фоумролера х10

29.01.21
11:22

29/01/2021
Тренировка “А”
загряване
Глутеус мост с повдигнати крака – 3x30;
Лицеви опори на земята от колене – 2x10, 8, 6;
Степ Ъп – 17, 14, 13 на крак върху пейка за обувки;
Зотман сгъване с дъмбели по 5 кг. с двете ръце едновременно /замених гребането с друга мускулна група, защото в две последователни тренировки се повтарят упражненията/– 15, 13, 10;
Разтваряне на бедрата от страничен лег – 3х30 със свит долен крак;
Планински катерач – 20, 18, 17;
Стречинг и размачкване с фоумролера х10

01.02.21
10:40

01/02/2021
Тренировка “Б”
Загряване
Сумо клек с лично тегло – 3x30;
Кофички със свити крака на земята – 2x18,15;
Глутеус ритници – 4х30 на крак;
Супермен – 4х20 /с повдигане само на горната част на тялото/;
Жабешки глутеус мостове –4х30;
Велосипедни коремни преси – 22, 20, 2х18;
Стречинг

Днес много ми се вие свят, но направих доста добра тренировка, а на разтягането съм голямо дърво, но с времето надявам се ще стана по-гъвкава.

03.02.21
11:25

03/02/2021
Тренировка “В”
Загряване
Хип тръст с лично тегло – 4х30;
Лицеви опори на земята от колене – 13, 11, 9, 8;
Отпади с лично тегло – 25, 2х20 на крак;
Разтваряне на бедрата от страничен лег – 3х30 със свит долен крак;
Докосване на срещуположното рамо от планк позиция – 3х15;
Днес чувствам слабост и ми причернява. Пропуснах гребането и съкратих малко сериите.

06.02.21
11:48

06/02/2021
Тренировка “А”
загряване
Глутеус мост с повдигнати крака – 4x30;
Лицеви опори на земята от колене – 15, 11, 2x8;
Степ Ъп – 20, 18, 16, 14 на крак върху пейка за обувки;
Зотман сгъване с дъмбели по 5 кг. с двете ръце едновременно – 17, 15, 14, 13;
Разтваряне на бедрата от страничен лег – 4х30 със свит долен крак;
Планински катерач – 25, 20, 2x18;
Стречинг от клипа по-горе и размачкване с фоумролера х10

Днес исках да си направя контролни изследвания /хормони, железен панел и др./, но пред лабораторията още преди отваряне имаше над 40 човека... та някой друг ден. Иначе вече не ми е толкова замаяно и днес имах достатъчно сила.

09.02.21
11:42

09/02/2021
Тренировка “Б”
Загряване
Сумо клек с лично тегло – 4x30;
Кофички със свити крака на земята – 2x20, 18, 16;
Глутеус ритници – 4х30 на крак;
Супермен – 30, 23, 22, 20 /с повдигане само на горната част на тялото/;
Жабешки глутеус мостове – 4х30;
Велосипедни коремни преси – 23, 20, 2x18;
Стречинг и размачкване с фоумролера х10

Вчера сутринта без да съм се удряла и наранявала, докато си домакинствах в нас ме заболя дясното рамо в задната част. Буквално за минути болката плъзна по ръката и стигна до средния пръст, където почувствах обождане между средната и проксималната фаланга. Това обождане ту се засилваше, ту намаляваше като интензитет, обаче за няколко минути ми посиня пръста в болезнената част. Та цял ден пръста ми беше син, болката към вечерта вече беше отшумяла, но усещах стягане в китката и напрежение в рамото и отчасти по врата. Днес все още усещам дискомфорт в рамото, а пръста е леко червено-лилав.
Отделно в неделя реших, че съм безсмъртна и ядох мусака със заливка и подправки, та нощта след това беше доста тегава.

12.02.21
11:33

12/02/2021
Тренировка “В”
Загряване
Хип тръст с лично тегло – 4х30;
Лицеви опори на земята от колене – 13, 3х10;
Отпади с лично тегло – 4х20 на крак;
Гребане с една ръка от наведен стоеж с 7,5 кг. – 3х20, 17;
Разтваряне на бедрата от страничен лег – 4х30 със свит долен крак;
Докосване на срещуположното рамо от планк позиция – 2х25, 2х20;
Стречинг и размачкване с фоумролера х10

Във вторник не успях да заспя спокойно и цяла нощ се въртях. В сряда имах изпити и към края на деня ме заболя зверски главата, което пък доведе до още една безсънна нощ, съответно вчера бях много изтощена и отложих тренировката за днес. Снощи успях да възстановя сили, а тази сутрин имах късмет с лабораторията и си пуснах изследванията, предполагам утре ще има резултати.

14.02.21
20:29

14/02/2021
Тренировка “А”
загряване
Глутеус мост с повдигнати крака – 4x30;
Лицеви опори на земята от колене – 14, 2x10, 8;
Степ Ъп – 20, 19, 18, 17 на крак върху пейка за обувки;
Зотман сгъване с дъмбели по 5 кг. с двете ръце едновременно – 20, 18, 16, 15;
Разтваряне на бедрата от страничен лег – 4х30 със свит долен крак;
Планински катерач – 30, 28, 25, 23;
Стречинг и размачкване с фоумролера х10

Резултатите от изследванията показват подобрение в хормоните и спад в антителата на щитовидната жлеза, без да съм полагала и грам усилия в тази посока. Показват още, че отново имам проблем с хемоглобина и желязото и тая проклета анемия няма оттърване от нея, та сега пак ще я третирам. И имам леко завишени моноцити, като за тях ще се консултирам утре.

16.02.21
11:01

16/02/2021
Тренировка “Б”
Загряване старт 9:00
Сумо клек с лично тегло – 4x30; до 9:18
Кофички с прави крака на земята – 4х15; до 9:29
Глутеус ритници – 4х30 на крак; до 9:43
Супермен – 23 /с повдигане само на горната част на тялото/, 3х20 /с повдигане на долна и горна част на тялото/; до 9:51
Жабешки глутеус мостове – 4х30; до 10:00
Велосипедни коремни преси – 4х20; до 10:09
Стречинг и размачкване с фоумролера х10

Реших да засеча колко време отнема тренировката ми, защото ми се струва, че съм доста мудна, макар да гедам да са кратички почивките между сериите 1-3 мин.

От вчера започнах да пия 1x Sorbifer Durules 320 mg в комбинация с 1x Solgar Folate 400 μg As Metafolin, днес ще видя как да ги съчетая с останалите добавки.

18.02.21
12:02

18/02/2021
Тренировка “В”
Загряване
Хип тръст с лично тегло – 4х30; начало 10:10
Лицеви опори на земята от колене –  4х11;
Отпади с лично тегло –  4х20 на крак;
Гребане с една ръка с 11,5 кг. – 2х12, 9, 8;
Разтваряне на бедрата от страничен лег – 4х30 със свит долен крак;
Докосване на срещуположното рамо от планк позиция – 2х25, 23, 20; край 11:07
Стречинг и размачкване с фоумролера х10

Вчера си отрязах косата с около пет пръста, че беше станала 85см. дълга и вече с не особено здрави краища.

Попаднах на някакво руско клипче за Вакуумки и разновидностите им, сетих се как баща ми, когато бях малка ме учеше как се правят /мил спомен/. След години, в една от тренировъчните ми програми, тренера ги беше включил, но реално нямам спомен как са ми се отразявали. Реших да потърся информация тук и попаднах на една дискусия от дневника на Саня и разбирам, че не са подходящи за жени, макар да имат благоприятно действие върху храносмилателната система, затормозяват репродуктивната или поне така разбрах. Както и да е, не че съм тръгнала да ги правя, просто ми беше интересно.

Мнението беше редактирано от rallito на 18.02.21 12:34.

21.02.21
11:42

21/02/2021
Тренировка “А”
загряване
Глутеус мост с повдигнати крака – 4x30;
Лицеви опори на земята от колене – 3х11,10;
Степ Ъп – 2x20, 18, 16 на крак върху пейка за обувки;
Зотман сгъване с дъмбели по 5 кг. с двете ръце едновременно – 4x16;
Разтваряне на бедрата от страничен лег – 4х30 със свит долен крак;
Планински катерач – 4x25;

Вчера беше напрегнат ден, а вечерта имахме рожденик в семейството, хапнах от всичко неподходящо за мен, днес обаче нямам проблеми за сега. Съответно сутринта изобщо нямах желание за тренировка, както и чувствах умора, но няма как да отлагам, защото станат ли три дни почивка, ще загубя ритъм.

Мнението беше редактирано от rallito на 21.02.21 12:53.

21.02.21
12:14

Пише се “рожденик”

21.02.21
12:53

казано от Иван на 21.02.21, 12:14:

Пише се “рожденик”

Благодаря, поправям се веднага!

23.02.21
10:41

23/02/2021
Тренировка “Б”
Загряване
Сумо клек с лично тегло – 4x30;
Кофички с прави крака на земята – 4х15;
Глутеус ритници – 4x30 на крак;
Супермен – 4х20 /с повдигане на долна и горна част на тялото/;
Жабешки глутеус мостове – 4х30;
Велосипедни коремни преси – 4х20;
Стречинг и размачкване с фоумролера х10

25.02.21
12:11

25/02/2021
Тренировка “В”
Загряване
Хип тръст с лично тегло – 4х30;
Лицеви опори на земята от колене – 15, 12, 2х11;
Отпади с лично тегло –  3х20 на крак, 6 десен /спрях, защото нещо ми прищрака коляното и заболя/;
Гребане с една ръка с 11,5 кг. – 12, 3х10;
Разтваряне на бедрата от страничен лег – 4х30 със свит долен крак;
Докосване на срещуположното рамо от планк позиция – 27, 25, 2х23;

От днес започвам лечение с антибиотик заради PAP IIIA. Ще спра за известно време желязото и фолата. Принципно сутрин не закусвам и тренирам на гладно, днес обаче направих промяна заради лекарствата и ми беше малко тегава тренировката, макар да изчаках достатъчно след храненето.

04.03.21
12:19

04/03/2021
Тук съм, дадох си почивка няколко дни, защото не се чувствах добре, после пък имах страшно много работа и нямах възможност да тренирам. С последните си тренировки постигнах поставената цел - да тренирам 4-6 седмици без да прекъсвам, сега смятам да си я поставя отново с друга програма Средно напреднали (Жени) - 3 тренировки / седмица (оптимално оборудване). Все още няма да намесвам храненето като цел, първо имам нужда от постоянство в движението. Към момента се храня сравнително добре и спрях да качвам килограми.

Тренировка “А”
загряване
Гоблет клек с дъмбел 5 кг. – 10, 12, 15, 15, 15;
Флор преса с дъмбели 2х5 кг.– 20, 20, 20, 20;
Глутеус мост на един крак повдигнат върху легло/диван – 15, 15, 15, 15;
Гребане с една ръка с 11,5 кг. – 12, 10, 10, 10;
Разтваряне на бедрата от седеж с ластик – 20, 20, 20, 20;
Планински катерач – 30, 30, 30, 24;
Стречинг и размачкване с фоумролера х10

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1