Борба и малко фитнес, програма, препоръка

29.03.16
17:05

Събота и Неделя тренирам класическа борба на 28г съм 97кг 180, като цяло не си падам много по Фитнес упражнения, но съм решил да се постегна малко и да развия малко силата,  тази програма е на един колега той тренира по нея и изглежда много добре, което ме навежда на мисълта да е почна и аз, вие какво мислите за програмата.
Благодаря за отговорите.

Понеделник
- Френско разгъване от лег с щанга + суперсерия тесен хват  4 серии 8/8повторения
- Бицепсово сгъване с лост от стоеж 4 серии 12 повторения
- Мъртва тяга 4х6

Сряда
- Прасец за разгрявка на краката не като упражнение с цел 2-3 серии до отказ
- Пълен клек със щанга зад врат 5х8
- Пълен клек със 10-15кг диск в ръце 5 серии до отказ

Петък
Повдигане на щанга от лег 3х6
Повдигане на щанга от полулег 3х6
Вертолет 4х Отказ
Обръщане с щанга 4х Отказ

Темата беше редактирана от And Win на 29.03.16 17:19.

29.03.16
17:21

Малко е постничка и протоколите не са много подходящи за сила, но ако нямаш особен опит в силовите тренировки и в същото време натоварването в тренировките по борба ти е голямо - ще ти свърши работа за начало.

29.03.16
17:47

Аз забравих да добавя 3 неща

Понеделник след тренировката (спринтове)

Сряда след тренировката (кардио за издръжливост)

Петък след тренировката (изкачване на стълби)

30.03.16
15:59

Тези неща нямат принос в силата, добре е, че ги правиш принципно.

30.03.16
16:23

Тягата след  сгъването за бицепс, това по повод наближаване на лятото ли е .

30.03.16
20:09

казано от Станимир на 30.03.16, 16:23:

Тягата след  сгъването за бицепс, това по повод наближаване на лятото ли е .

След като направя тези 2 упражнения за ръце, се чувствам доста комфортно за 6 повторения тежка тяга.

31.03.16
12:42

Щом повторенията са 6, то тягата не е тежка ;) Виж, ако са 3 и са пределни е съвсем друго нещо.

02.04.16
07:21

Предполагам че е така, за мен живота не е тренировка за хубаво тяло а истински спорт, защото ми става жал като гледам тук в този форум колко хора има който спазват режими и вдигат тежести по цял ден което е глупаво, защото познавам колеги който се занимават със фитнес и по цял ден отделят внимание на това как изглеждат, а като спрат да тренират за 2 месеца, мускулите се стопяват и файдата на края никаква, затова съм  на  мнение че е по добре да тренираш спорт който ще ти остави в съзнанието трайни умения, дали за защита, дали за оцеляване и др.

Ти ма преби! Тренираш борба в събота и неделя, това да не е мач на улицата, та в събота и неделя само? Я по-мъжката с мъжкия спорт, за две тренировки в седмицата нищо няма да научиш и да можеш.

06.04.16
09:45

казано от Петко Страшника на 05.04.16, 16:27:

Ти ма преби! Тренираш борба в събота и неделя, това да не е мач на улицата, та в събота и неделя само? Я по-мъжката с мъжкия спорт, за две тренировки в седмицата нищо няма да научиш и да можеш.

Аз тренирам от 16 години, тренирам 2 пъти в седмицата защото събота и неделя съм почивка и мога да направя пълноценна тренировка, щангите през седмицата са като памук спрямо борбата.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1