Има ли дИбели лели?

Прескочи до:

26.10.19
10:24

Тяга 4х5х50
Негативни набирания - 5бр
Скрипец 1х10 3х8
Гребане с лост 4х10
Гребане от пейка 3х10х8
Повдигане на краците, един по един от Лег 3х2 на крак

20 мин монотонно кардио

Тотално жИле съм... И май не правя нещо с тягата както трябва. Моля, ако някой има желание, да коментира. Аз си станах схваната в кръста и с поизтръпнал крак, ама и не мога да разбера дали е от нещо или щото си е време (от месеца) да ме боли кръста... Ще се разчуе.

27.10.19
00:13

Аз може да прозвуча като тотален лаик, но ми се струва, че правиш нещо средно между сумо и класическа. Краката ти са в положение за класическа, а ръцете за сумо.
При класическата, най-грубо казано, ръцете са от външната част на краката.
И мисля, че прибързваш с негативната част. Малък ли ти идва диаметърът на дисковете?

27.10.19
00:13

.

Мнението беше редактирано от Petya на 27.10.19 00:14.

27.10.19
07:13

Малки са, да. 20-ките май са близо до нормалното, но още ме е страх да товаря.

28.10.19
11:21

Не е зле тягата. Обърни внимание на траекторията на лоста в негативната фаза - минава през коленете. Трябва да върви по същия път, както нагоре.

29.10.19
10:52

казано от БПН на 26.10.19, 10:24:

И май не правя нещо с тягата както трябва.

Тръгваш за конвенционална, а правиш румънска. Пусни го на 0.25 скорост и гледай.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 29.10.19 10:52.

29.10.19
13:20

Сашо, благодаря за включването, но се опасявам, че не те разбирам. На първото повторение е така, със сигурност. Ама щото си мислех за Боби... Че раменете трябвало да са малко пред лоста. 😂 (или така съм запомнила аз) бедрата да са успоредни на пода ли, какво да гоня като ориентир?

29.10.19
14:00

Да забавиш разгъването на краката и да забързаш избутването на таза напред, защото има един момент, в който щангата ти “увисва”.

30.10.19
22:34

Преден клек 4х10х лост
Напади 3х20х 2х7
Румънска тяга 4х12х 2х12
Магарешки ритници 5х12/крак
Глутеус мост 2х10
Повдигане на крака от лег

Предния клек не ме накефи, напрегна ми и изморени кръст. Трябва да си сменя упражненията или да си сменя бройките, щото почвам нищо да не усещам. Без кардио, щото днеска тичах повече от достатъчно на работа.

02.11.19
17:49

Лег 4х10х30
Горен Лег 4х10х20
Флайс 4х10х 2х6
Трицепс 3х3х10
30 мин монотонно кардио.
Цял ден лепене на тапети. Дроб съм, а след малко трябва да стана да се въобразявам на жена.

04.11.19
19:53

Тясна тяга 4х10х50
Скрипец 4х10х3 плочки
Гребане от пейка 3х10х8
Сгъване за бицепс 3х10х 2х5

Разтяг

За 40 мин - толкова. Тягата я правя все по-уверено. Мисля, че скоро ще мога да я правя човешки. Дано!

Нямам търпение да ми започне Академията, да уча и да се занимавам с градивни неща. Преди няколко месеца ни пуснаха една парашутка за мениджър на екипа и положението е трагично... Толкова е трудно да обясниш на висшето ръководство, че личностните дефицити се наваксват трудно и само при желание на страдащия. Всичко е мазаляк. Да видим колко ще изкараме.

09.11.19
10:24

Клек на гръб 4х10х лост
Гоблет 4х10х15кг
Къртсита 4х10х2х5
Румънска с вдигнати пръсти 4х10х 2х10
Бг клек 4х10
Магарешки ритници 5х15/крак
Раменна преса 10,8,7,6х лост
Разтваряне встрани 7х10
Фейспул 4х10

Разтяжка

Нямам огледало срещу стойката за клек. Опитвах се, като кляках с лоста да стягам глутеусите още отгоре. Няма шанс. На Раменната също не става да Бутам със стегнати бузи. Общо взето, за мързеливите, 2 псевдо тренировки в 1. Тегавина.

12.11.19
06:27

Лег 4х10х30
Горен Лег дъмбели 4х10х2х8
Флайс 4х10х2х5
Кик бек 3х12х2х3
Скрипец трицепс 3х12

14 мин монотонно кардио


Пак не ми стига съня и превъртам играта. Още е вторник, нормално си ставам целодневен дроб чак към четвъртък по обяд 😂😂😂

16.11.19
11:28

Клек гръб 2х10х лост
Гоблет 4х10х10
Преден клек 8х20 2х5х30
Тясна тяга 10х50 5х60 3х70
Планк 2х 1 мин
Разгъване 2х12 бавно с леко без заключване
Румънска 2х10х12

Клека не се получава. Сутринта се сетих за тази програма. Колко си я обичах и как си ходех с кеф да си тренирам по нея. Жалко е, че сега вероятно няма да видя резултати предвид че счупен не мога да я правя както е замислена, ама кот такова.

18.11.19
19:25

Верт. Скрипец 4х4х8 плочки
Раменна преса 3х8х20
Хор.скрипеж 4х10х4 плочки
Лег 10х30 6х35 4х40
Рехаб. За рамо 2х8-10х1кг
Бицепс 2х7х 2х8

Разтяг.

45 мин На втората серия Лег ми крампира единия еректор.  Но като цяло успявам леееко да стъпя с краката без драма и с лекичко.

Мнението беше редактирано от БПН на 18.11.19 20:28.

24.11.19
12:13

Клек гръб 10х30 8х40 5х45 10х35
Тяга 10х50 6х60 4х70 6х60
Планк 1х1:10 1х1
Сгъване разгеване са 2х12
Аддуктори 4х10
Горен Скрипец 4х4
Раменна 15х2х6 10х2х8 8х2х9
Силово гребане 10,8
Лег 10х30 8х35 5х40
2х шолдър шокър
Бицепс/трицепс 2х5-8

Разтяг
Знам, че е тъпо да си сбивам тренировките, ама толкова време имам. Твай.

26.11.19
13:22

казано от БПН на 24.11.19, 12:13:

Знам, че е тъпо да си сбивам тренировките, ама толкова време имам. Твай.

Много си е умно даже. 🙂

30.11.19
18:54

Клек 10х20,30,35,40 7х45 10х40
Тяга 10х50 5х60 5х70 3х75
Планк 2х1 мин
Разгъване 3х10
Румънска тяга 3х10х 2х15
Горен Скрипец 4х4
Лег 10х 20, 30 8х35 5х40 4х42.5

Разтяг

05.12.19
11:11

Клек 10х20,30,35 8х40,45
Тяга 10х50 2х5х60

След клека, докато товарих тягата, рязко загубих картина и звук.и след всяка следващата серия така. Не е бил днес денят за тренировка явно. Сега съм с едно бебе тоблерон напред и мисля да поспя малко. Следобед трябва да съм на линия.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1