Бахур и червено винце

Прескочи до:

10.03.2018

Днес открих сезона с 1 час баскетбол на слънце 🙂

п.с. реших, че няма смисъл да сменям “схемата” - няма какво толкова да мисля някви сложни системи, пък бягане, пък кондиция, пък сила, дрън-дрън 🙂

Ся някак си ги съвместявам и с баскетбола, и сила качвам тук-там, повече по усет го карам, като усетя, че тряя да почивам, пускам по 1 почивен ден, а бягане не ми трябва - на 110 кила мисля, че е излишно и рисково, пък с баскетбола достатъчно тичане имам и без тва.

Правя общо 7-8 движения, въртя протоколите от време на време за разнообразие, кеф ми е в залата, като се стопли мога да ходя на игрището в обедната, без да се пъна нещо сериозно, или пък на лостовете и те така 🙂

Кво толкова го мислех, все едно че професионалист ше ставам д*ба 😄

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 10.03.18 16:49.

10.03.18
18:06

На баскетбола няма ли бягане, там 110кг не ти ли пречат?
Ако не ме мързеше бих започнал отново да бягам 🙂

По бягането се познава един трениращ дали е от мързеливите или не. За едрите бягането не е хубаво защото износвало ставите, за слабите не е нужно, защото нямало да наедреят, за средните не е хубаво, защото човек бил създаден за да върви, а не да бяга... Просто на който не му се бяга винаги има причина. Не ги слушай такива хора, според мене нищо няма да попречи нато на обема нито на нищо да включиш бягането, дори ще ти помогне в баскетбола.

Мнението беше редактирано от Стойко Колев на 10.03.18 18:47.

Друг тип бягане е 🙂 Совалки от по 10-20-30 метра на макс скорост и връщане, по няколко пъти, после малко почивка (при спиране на часовника), после пак, има единоборства, бутане, задгърбване и т.н.,  освен това пода е на дюшеме и не тормози сухожилията толкова 🙂

10.03.18
19:10

Според целите и бягането е различно, но ако нямаш травми има приложение във всички спортове, а в бойните бягат и тежките.

11.03.2018

Драматична загуба с 6 точки след продължение. Аз доста се раздадох, особено в защита, като последните няколко минути падахме с 10-на точки и де-факто върнах мача с няколко ключови защити и една асистенция в последната секунда, която вкара мача в продължението ( разбира се след уникалната стрелба на съотборника, който вкара 🙂 )

Имаше и още една ключова почти-асистенция, при която можеше и да бием, ама на другия съотборник не знам кво му стана и изтърва на абсолютно празен кош, след като буквално му сложих топката в ръцете и го оставих сам срещу коша 😄

13.03.2018

обръщане от земя в подклек до 1х130 - лежанка до 1х140
Power clean & Bench Press @ 205lbs (93kg) 4:20*
едностранна раменна преса с двупудовка 5 (на ръка) - набирания 10; 2 пъти

* можеше и да ги сваля под 4 минути, ама на последното повторение лежанка оставих лоста, починах 20 секунди и направих 25-то повторение. И всичко, защото бях пуснал хронометъра, ама забравих, че почнах на 1:00 вместо на 0:00 и гледам то времето отишло към 5 минути, пък се уплаших, че ще се затисна и викам “То все тая като е над 5 минути” 😄 И после изведнъж осъзнавам, че те не били 5, ами 4 минути 😄

Тая седмица ще е делоуд, че не ми се напъва тежко, малко да починат сухожилията, че предната седмица коленете взеха да напомнят за себе си 🙂

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 13.03.18 17:04.

14.03.2018

клек на гръб* 1х70, 1х120, 1х160, 1х170, 1х180, 1х190, 1х200, 1х210
клек на гърди 2х140 - тяга нх 2х200; 3 пъти

* лоу бар и с колан 😄

Днес за проба реших да поклякам лоу-бар и с колан. Мисля че добре станаха клековете, 220 може и да ги стана ако съм в кондиция 🙂  ( и се науча да си стягам и да ползвам колана 😄 )
Хайбар атг клековете без колан, без наколенки и т.н. дават най-много от всички упражнения в залата. От тях върви и тяга, и преден клек, и обръщане 🙂

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 14.03.18 15:03.

14.03.18
15:38

Клек 2CT е близо.

14.03.18
16:11

Трябва да си вкараш лактите хубаво под лоста и да извиеш и стегнеш гърба в екстензия, като тези ги правиш още преди вадененто на щангата. После да пускаш таза само надолу, а колана да го ползваш за опора на гърба, за да държиш екстензията. Самия колан даже доста по-нагоре за целта и е хубаво да е широк отпред, а този май не е.

Отвикнал съм, Адаш 😄 Днес едвам се наместих под лоста и китките ми бяха огънати, гърба не го стягах хубаво, рамото бе болеше, ръцете нямах идея с какъв хват да държат, и стойката не си бях нагласил, че ми идваше висока 😄

Засега ще си клякам хай-бар, пък по-натам (ако няма контузии и реша да се пусна на Джонито) ще мина пак на лоу-бар 🙂

p.s. а тоя колан беше първия, който ми попадна 😄

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 14.03.18 16:35.

14.03.18
19:49

Това за колана е много интересно...често си мисля , че би ми бил по-удобен по-високо(някъде под гърдите), но навсякъде виждам ниска позиция по клипове и прочие и се въздържах досега...определено трябва да се опита!

14.03.18
21:13

Сашо, в залата има един розов дебел колан, ама е малък дейба 😄
Иначе аз гледам да е където корема се издува най-много при стягане. То така е и най-голяма файдата, нали идеята е да избутваш корема към колана за максимално налягане вътре в коремната област.

14.03.18
22:46

На мен по посинява в дясно като ползвам колан.

Bart Simpson

14.03.18
22:50

Б@х как нямам търпение да натоваря и аз така лоста.

казано от Bart Simpson на 14.03.18, 22:50:

Б@х как нямам търпение да натоваря и аз така лоста.

Ще сложиш бре, само търпение и постоянство трябват 🙂

Ей ся си гледам “постиженията” от Март 2015, сравнени с Март 2018
клек на гръб 135, 210, разлика +75, +55%
тяга 170, 250, разлика +80, +47%
клек на гърди 120, 150, разлика +30, +25%
лежанка 90, 140, разлика +50, +55%
военна преса 62.5, 90, разлика +30, +50%
тласкане 85, 130, разлика +45, +52%
обръщане прав 95, 140, разлика +45, +55%
кофичка 35, 60, разлика +25, +71%
набиране 35, 50, разлика +15, +42%
тегло 95, 110, разлика +15, +15% 😄 
трибой 395, 600, разлика +205, +51%
PL wilks 246, 353, разлика +107, +43%

На тягата, лежанката и клека на гърди ся може и повече да направя, ама последно това съм дърпал, бутал и клякал 🙂

А ти имаш много по-добра “база” от мен, поне визуално като те гледам имаш широки гръб и рамене, много по-чист си и нямаш за сваляне, та може и много по-бързо да качиш силата 🙂

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 15.03.18 10:22.

Bart Simpson

15.03.18
10:27

Машина.
Бегам към залата да дърпам таа тега.

15.03.2018

раменна преса 2х70 - набиране 2х(+20); 2 пъти
раменна преса 2х80 - набиране 2х(+40); 2 пъти
раменна преса 1х90 - набиране 2х(+40); 2 пъти
раменна преса 8х70 - набиране 15
раменна преса 5х70 - набиране 8

За толкова имах време 🙂

16.03.2018

клек на гръб 5х70, 5х100, 5х120, 5х150, 5,5,5х170
лежанка 5х100 - тяга 5х170
лежанка 3х120 - тяга 3х200; 3 пъти

Слабичко днес 🙂

Ей, това сравнение е много гот. 🙂
Чак на мен ми стана кеф от плюсовете и процентите над 50. 😄

Верче, то при тая ниска база, няма как да не са високи процентите 😄

Иначе и аз, като Боби, съм фен на статистиката ( е, не колкото него 😄 ), и си имам бая таблички за щяло и нещяло 😄

Но е хубаво човек да си записва това-онова, за да знае има ли резултат, няма ли, да се сравнява със себе си 🙂

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 17.03.18 08:04.

17.03.2018

Днес пак 1 час баскетбол на 2 коша, на слънце и вятъъъъъъъър 🙂

Раздвижването вчера :

18.03.2018

раменна преса 1х80 - набиране 1х(+30); 20 минути ЕМОМ

Днес:

20.03.2018

клек на гръб лб 1х70, 1х120, 1х140, 1х170, 1х190, 5х1х200
тяга 1х70, 1х120, 1х170, 1х200, 1х210, 1х220, 1х230, 1х240, 1х250

Днес клека по-добре, но тряя да сваля още стойката.
Тягата до 220 включително в надхват 🙂

20.03.18
20:09

По-добре е, въпреки че има какво да се желае, ама какво ще рече да свалиш още стойката???

Имам предвид да сваля куките на стойката, за да взимам лоста от по-ниско - днес беше една идея по-високо и при взимане на лоста губех стегнатост, защото се налагаше да се повдигам почти на пръсти 🙂

IV

21.03.18
10:30

Браво за клека 🙂

Обаче,като гледам ОСБ - то под краката ти и се изумявам,честно ! За какъв чеп е там,колко пък да се протрие настилката ?! Лично на мен би ми пречело,защото клякам с широк разкрач.

Цялата зала е в такива - оформят мини-подиуми 🙂 Не знам каква е била идеята на Ефо - но досега не съм имал проблеми, освен че на някои обръщания излизам извън тях 😄 Но все пак са по-стабилни при клек и тяга с тежко, отколкото гумите, може би това им е идеята

21.03.18
10:52

Аз на такива гуми се контузих.Като сложиш 150 на клека и не са стабилни,ходилата играят осезаемо,меки са тези настилки.
Във Флайса си донесох едно парче 1кв.м. и си го ползвам при клек и тяга.

казано от Alexander Krastev на 20.03.18, 19:14:

220 включително в надхват 🙂

Нахалник...

Мнението беше редактирано от nervak на 21.03.18 10:54.

Да, понякога дърпам тяга само на гумите и съм забелязал, че съм по-нестабилен - предполагам, че на клек ще е още по-зле.

Като дърпам надхват мога да поема въздух хубаво горе, веднага след това се навеждам, стискам лоста и дърпам - така съм много по-стабилен и по-лесно ги дърпам. Иначе на ключ ако го направя това минава време докато наглася хвата и ми прилошава по средата на движението 😄

21.03.2018

лежанка 5,5,5,4,3х120 - обръщане вис 5,5,5,5,5х100

#galinrelefa #eratakonan 😄

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 21.03.18 14:19.

21.03.18
15:26

Малий..мноо си лош бре...къ а фръли таа щанга само

И втората тренировка днес:

раменна преса 3х3х80 - набиране 3х3х(+40)

21.03.18
18:10

На лега (аз тая широчина я пиша раменен лег 😄) натискаш ли с краката?

Не 😄

21.03.18
22:09

Aз лично на такива гуми съм се контузвал при обръщане.
И то го помня като бял ден. Килограми, при които нямам никакъв проблем ( говоря за тежести от сорта на 100кг. ) ме караха да го изпълнявам супер криво, щангата оставаше отпред. Губих баланс на всяко повторение, докато не се ядосах и не сложих 120кг. обърнах ги веднъж  и на 2-рото повторение, отното се случи тая нестабилност и щангата отиде напред, исках да я догоня, докато влизам отдолу, но нещо се случи. Дали се препънах с единия крак, дали бях бавен, дали разсеян, но ефектът беше сваляне на лактите ниско, при което даже се удариха в краката ми в най-долната позиция и щангата буквално обърна китките ми.
За това ако ще обръщам, ще е на твърдо !!!

П.С интересното е, че при изхвърляне нямам тоя проблем.

22.03.18
10:16

казано от Alexander Krastev на 21.03.18, 14:18:

лежанка

Няма да се научиш да буташ тоя лег както трябва и това е.

казано от Alexander Krastev на 21.03.18, 14:18:

обръщане вис

Сгъване в надхват с чукване в таза за засилка.

Деян

22.03.18
10:27

казано от James Hinks на 22.03.18, 10:16:


Сгъване в надхват с чукване в таза за засилка.

Демек сгъване за бицепс с надхват и с чийт :-) Заеби, щом и Кръстев има да работи над обръщането, направо ми се отщя да туря някой клип, как аз го правя :-)))))))))

казано от James Hinks на 22.03.18, 10:16:

Няма да се научиш да буташ тоя лег както трябва и това е.

Голяма мъка ми е тая лежанка, Адаш 😄

казано от James Hinks на 22.03.18, 10:16:

Сгъване в надхват с чукване в таза за засилка.

Като правя бройки не раквам тежестта, за да мога по-лесно да я пускам долу за следващото повторение 🙂

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1