Бахур и червено винце

Прескочи до:

05.03.21
09:47

Щом от този хляб от снимката успяваш да хапнеш само по една филийка си супер. Аз горе-долу си ям по половин хляб и нагоре на вечер.

Ванка, да ти кажа, че и аз едва се удържам :D Хубавото е, че бързо го изяждат хлапетата и не остава за мен :D

Иван

05.03.21
14:27

казано от I`M на 05.03.21, 09:47:

Щом от този хляб от снимката успяваш да хапнеш само по една филийка си супер. Аз горе-долу си ям по половин хляб и нагоре на вечер.

Половин хляб също може да се разглежда като “1 филийка” :))))

08.03.2021

клек 3х200, 3х200, 3х200 - преса 3х85, 3х85, 3х80
кофички 5х(+50), 5х(+50) - пендлей гребане 5х120, 5х120

В Събота пих повечко с едни приятели и още ми е криво. Баси, едно време пиехме цяла нощ, после ям едно шкембе, пия 2 бири и отивам и играя 2 мача. Ся пийна повече от 2 ракии и 3 дена не мога да се възстановя :D
Днес всичко пределно, даже на пресата свалих за последната серия и пак ми беше тежко. Поне кофичките май са ми рекорд.

Последната серия клек (вижда се как за момент последното повторение щеше да тръгне надолу :D ):

10.03.2021

клек 20х150
преса 20х1х60 през 5 секунди
набиране 20х1 през 5 секунди

Днес съм на светата троица - и от към тренировки, и от към хранене :D

12.03.2021 - ден 20-ти

клек 5х200
преса 3х70 - тяга 3х170
преса 3х80 - тяга 3х200
преса 3х90 - тяга 3х230
кофички 3х(+60) - криво пендлей гребане 3х140; 2 пъти

Клека и пресата последните повторения на умирачка, особено пресата ме сгъна брутално. После и гребането беше нещо средно между тяга и високо изтегляне :D
Кофичките отново са ми рекорд.

15.03.2021 - ден 23

клек 3х200 - преса 3х85 - набиране 3х(+30); 3 пъти
кофички 5,4х(+50) - пендлей гребане 5,5х120

В Събота лек преход за да взема камерата и да я сложа на ново място в гората. Вчера садихме картофи и лук (аз бях оператор на мотиката :D ), после рязах клони и като цяло днес имаше усещане за натрупана умора, но всъщност тежестите бяха по-леки от предния Понеделник. Само на кофичките си спестих последно повторение, защото усетих, че ще е отказ.

(чакал, прасе, белка, язовец)

16.03.21
15:40

казано от Alexander Krastev на 15.03.21, 10:06:

(чакал, прасе, белка, язовец)

Сега само остава да наемеш Дейвид Атънбъроу и можеш да се пускаш по NatGeo Wild. :)

казано от Boby_ на 16.03.21, 15:40:

Сега само остава да наемеш Дейвид Атънбъроу и можеш да се пускаш по NatGeo Wild. :)

Е, и малко по-хубава камера, предполагам :D

17.03.2021 - ден 25

клек 20х150
преса 20х1х60 през 5 секунди
набиране 20х1х(+10) през 5 секунди

Днес бях доста притиснат от времето и се вместих в 15 минути, от чекирането на бара до излизането :)

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 17.03.21 09:03.

19.03.2021 - ден 27

клек 1х60,100,140,180,200,220,230
преса 1х40 - тяга 1х120
преса 1х60 - тяга 1х170
преса 1х80 - тяга 1х200
преса 1х90 - тяга 1х230
преса 0х100 - тяга 1х250
набирания 17 - кофички 20

Не бях добре възстановен и няма нови максове днес :) Реално съм 4 кила надолу, което пак е нещо.
Пристигнаха ми едни кутии за храна, дето бях поръчал преди половин година :D и се оказаха доста малки, което пък може да помогне в свалянето на килограми :D

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 19.03.21 10:24.

19.03.21
10:22

Изглеждаш като човек, с който хората не биха искали да се закачат.

19.03.21
10:33

Дори и при по -висок процент мазнини си личи, че си натрупал доста мускул. Иначе според мен вървиш надолу с процентите мазнини спрямо предишни снимки.

казано от charlie brown на 19.03.21, 10:22:

Изглеждаш като човек, с който хората не биха искали да се закачат.

Всъщност съм доста хрисим човек :)

казано от I`M на 19.03.21, 10:33:

Дори и при по -висок процент мазнини си личи, че си натрупал доста мускул. Иначе според мен вървиш надолу с процентите мазнини спрямо предишни снимки.

И аз на това се надявам. Ако силово стоя горе-долу на едно ниво, но свалям килограми, всичко е точно :)

19.03.21
11:18

казано от charlie brown на 19.03.21, 10:22:

Изглеждаш като човек, с който хората не биха искали да се закачат.

Това е от ниските въглехидрати. 😀

22.03.2021 - ден 30

клек 5,5,5х185
преса с двупудовки 8,8,7 - гребане от вис 8,8,8х100

Бях забравил колко е забавно да се кляка с пудовките на лоста, дето се клатят като на коча мъдете :D
Ето яката кутия за храна, мисля че мога да изям поне 3 такива ( е, поне съдържанието им де, кутиите ще ми дойдат в повече )

24.03.2021 - ден 32

клек 10х2х130 през 10 секунди
преса с двупудовки 10х2 през 10 секунди
лицеви с пляскане 10х2 през 10 секунди
пендлей гребане 10х2х120 през 10 секунди

Клека го прелетях, но няма как да сложа повече за интервал. Другия път ще е за тройки. Все пак накрая ми излязоха жилави храчки :D , особено при гребането на няколко пъти бях на косъм от припадане след пускане на лоста и изправяне на главата.

26.03.2021 - ден 34

клек 1х195; 12 пъти ЕМОМ
преса 1х80; 12 пъти ЕМОМ
обръщане подклек 1х110 - лицеви опори 5; 12 пъти ЕМОМ

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 26.03.21 13:18.

29.03.2021 - ден 37

клек 4х4х185
преси с двупудовки 8,8,6 - гребане с щанга от вис 8,8,8х100

В Петък на бегом излязох след тренировка потен и по тениска и съм настинал неприятно (някакъв сезонен вирус явно) и днес клека направо ме размаза.
Няколко дни нямах прогрес в свалянето, но днес се качих на кантара и БАМ - още едно кило надолу :) Вече съм -5 кила.

31.03.2021 - ден 39

клек 10х2х138 през 10 секунди
преса с двупудовки 10х2* през 10 секунди
лицеви опори с пляскане 10х2 през 10 секунди
пендлей гребане 10х2х120 през 10 секунди

*последните 2 серии по 1 повторение.
Днес пак жилави храчки, метален вкус и причерняване :D
Мисля да подновя по-дългите фастове, вчера започнах с 20 часа, днес ще опитам поне толкова. Ще видя как ще ми се отрази на възстановяването като тренирам рано сутрин, а първото хранене е към 3-4 следобяд.

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 31.03.21 08:46.

02.04.2021 - ден 41

клек 1х200; 10 пъти ЕМОМ
преса 1х80; 10 пъти ЕМОМ
тяга 1х200 - кофички 1х(+40); 10 пъти ЕМОМ

Подкарах фастовете, леко ги понасям, обмислям уикендите да пускам и по 1 по-дълъг фаст - примерно 36 часа.

05.04.2021 - ден 44

клек 3,3,3х200 - преса 3,2х85, 3х80
кофички 5,5х(+45) - пендлей гребане 5,5х120

Още едно кило надолу, макар че вчера средната щерка имаше рожден ден и ядох торта и пица :) Продължавам с фастовете напреД!

07.04.2021 - ден 46

всичко 12х1 през 10 секунди
клек 170
преса 70
набиране +20
кофички +40
обръщане 100

На обръщането имах 2-3 причернявания, после олекнаха изведнъж.

09.04.2021 - ден 48

клек 1х200; 10 пъти ЕМОМ
преса 1х80; 10 пъти ЕМОМ
тяга 1х200 - кофички 1х(+50); 10 пъти ЕМОМ

В началото почнах мудно, но всъщност всичко беше сравнително леко днес.

12.04.2021 - ден 51

клек 3х60, 3х100, 3х140, 3х180, 3х200, 2х210 - преса 3х40, 3х50, 3х60, 3х70, 3х80, 0х90+1х80+0х80

Днес второто повторение на 210 ми изпи сосеца и пресата после беше като заварена за раменете ми.
Ще мина на 5 тренировки седмично, с по 2 движения на ден и с минимален обем. Вече съм почти 7 кила надолу и почна много да се усеща (въпреки това все още изглеждам fat af ).
От днес почвам по 3 гр. трибулус на ден и 25мг цинк оротат малко да засиля възстановяването.

Иван

12.04.21
12:04

казано от Alexander Krastev на 02.04.21, 08:45:

Подкарах фастовете, леко ги понасям, обмислям уикендите да пускам и по 1 по-дълъг фаст - примерно 36 часа.

Не знам дали ще е твоето нещо в дългосрочен план, но ще споделя, че не виждам за себе си друг вариант в момента. Много ми пасва на всичко. Какъв минимален период от време си поставил като цел да се храниш така?

При мен адаптацията към подобен тип хранене мина много лесно, понеже аз и преди си “фаствах”, но с по-голям прозорец, нещо от типа 16:8. Сега смалих прозореца на 20:4.

Не съм си поставил срок, по-скоро идеята ми е това да си остане дългосрочен тип хранене :)
Аз виждам само позитиви от него, много по-концентриран съм през деня, по-енергичен, имам осезаемо подобрение в храносмилането, ще видя само как ще е с възстановяването, понеже тренирам рано сутрин и първото хранене е около 6-7 часа след тренировка, но не би трябвало да е проблем.

12.04.21
12:27

казано от Alexander Krastev на 12.04.21, 12:18:

При мен адаптацията към подобен тип хранене мина много лесно, понеже аз и преди си “фаствах”, но с по-голям прозорец, нещо от типа 16:8. Сега смалих прозореца на 20:4.

Най-добрият фаст е 24/0, сваля се гарантирано, но едва ли ще издържиш повече от 40 дни :)

12.04.21
12:41

казано от Alexander Krastev на 12.04.21, 12:18:

  Сега смалих прозореца на 20:4.

А в кои часове е, а и организирано ли е храненето около треновете. Например от 12.00 ч. до  16.00 ч. да ти е прозореца за хранене, а тренировките да са ти около 14.00 ч. или не?
Аз лично не мисля да правя някакви фастове, а само да огранича калориите, като въглени да приемам само в тренировъчните дни и то преди тренировка. За да имам уж повече сила, не за друго. Наистина усещам разлика, ако час два преди заниманието съм хапнал някакви въглехидрати.

Мнението беше редактирано от Dydo на 12.04.21 12:44.

казано от Dydo на 12.04.21, 12:41:

А в кои часове е, а и организирано ли е храненето около треновете. Например от 12.00 ч. до  16.00 ч. да ти е прозореца за хранене, а тренировките да са ти около 14.00 ч. или не?
Аз лично не мисля да правя някакви фастове, а само да огранича калориите, като въглени да приемам само в тренировъчните дни и то преди тренировка. За да имам уж повече сила, не за друго. Наистина усещам разлика, ако час два преди заниманието съм хапнал някакви въглехидрати.

Е аз съм го написал:

казано от Alexander Krastev на 12.04.21, 12:18:

тренирам рано сутрин и първото хранене е около 6-7 часа след тренировка, но не би трябвало да е проблем.

Това с въглехидратите и въобще храненето преди тренировка изобщо не го разбирам. Аз ако съм ял по-малко от 2-3 часа преди тренировка, почват да ми излизат киселини, повръща ми се, спи ми се, въобще не ми е комфортно. Най-хубавите тренировки съм правил, когато съм бил най-гладен.

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 12.04.21 12:50.

12.04.21
14:17

Сашо, ако позволиш един-два въпроса:)
Не ми се рови да чета суха теория,предпочитам информация от личен опит.

1.На циклично хранене,може ли да се качват кила ?
и,ако да:
2. При тренировки вечер около 19ч., кога и колко часов трябва да е прозореца?

С удоволствие :)

1. Може, и още как! Зависи колко си лаком, но в крайна сметка зависи от калорийния баланс. Аз поне нямам проблем с надвишаването му, дори и на 2 хранения :D Мисля, че Адаша преди 7-8 години беше качил до 110 кила с фастинг и двуразови тренировки. Изродска работа!

2. Това е малко индивидуално и зависи от няколко фактора. Например в колко си лягаш - ако лягаш късно (23-24), може и да тренираш на гладно и да ядеш веднага след това и прозореца ти да е от 8 до 23-24. Аз обаче лягам по-рано (към 22, пенсионерска му работа) и може би бих хапнал едно по-леко хранене към 16, тренировка в 19 и основна обилна вечеря веднага след тренировка. А може и OMAD ( едно единствено ядене ) директно след тренировка. Аз лично бих избрал OMAD вариантa, щото както казах, като тренирам с храна в стомаха и после имам зверски киселини.

12.04.21
16:27

Лягам,както ти - около 22:30ч. и може това е да проблем, да не мога да изям нужното количество храна и да спя нормално. Иначе съм лаком:))
Варианта с хранене към 16ч.,може да е по-удачен.

Благодаря за отговора !

12.04.21
17:14

Аз също съм привърженик на този тип хранене.
Добре е да се тренира на гладно,но може и след леко хапване към 3-4.
Всеки ден ям месо и яйца, някакви зеленчуци ,хляб картофи (мразя ориз).
И ако има друго и другото вече.
Примерно ако ям към 4 си правя следното-бухам 4-5 яйца в блендера + три филии хляб и пасирам .
Добавям сушени сливи или стафиди.
Изливам сместа в тигана загрят и намазан с масло и пека на бавен огън.Вкусно е ,засища и не подува.След час може да си тренираш без киселините.

12.04.21
18:14

казано от doni dimitrov на 12.04.21, 17:14:

Аз също съм привърженик на този тип хранене.
Добре е да се тренира на гладно,но може и след леко хапване към 3-4.
Всеки ден ям месо и яйца, някакви зеленчуци ,хляб картофи (мразя ориз).
И ако има друго и другото вече.
Примерно ако ям към 4 си правя следното-бухам 4-5 яйца в блендера + три филии хляб и пасирам .
Добавям сушени сливи или стафиди.
Изливам сместа в тигана загрят и намазан с масло и пека на бавен огън.Вкусно е ,засища и не подува.След час може да си тренираш без киселините.

Добре, че бирата не я блендираш :)

13.04.2021 - ден 52

тяга 6х3@70,120,170,190,210,230 - кофички 6х3@ +10,+20,+30,+40,+50,+60

Снощи се понаспах добре и днес имаше повечко силица от вчера :)

По темата за храненето да се изкякам и аз, ако е удобно.

Не е задължително храненето да е след тренировката и да е вечер въобще. Може 4 часовият прозорец да е сутрин или по обяд, а тренировката да си е вечер. Достатъчно далеч от тренировката, рабира се. Само трябва да се научи човек да заспива - чайовете помагат.
Пробвал съм - работи.

14.04.2021 - ден 53

тръстър 1х100 - набиране 1х(+30); 12 пъти ЕМОМ

Толкоз за днес :)

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 14.04.21 13:42.

15.04.2023 - ден 54

обръщане подклек 1х110 - кофички 1х(+50); 12 пъти ЕМОМ

Ще видя дали ще продължа с 5 тренировки седмично или ще мина на 4. Днес почна да се усеща недовъзстановяването, макар че съм спал като пън и имах доста сила, обаче усещам напрежения в сухожилията.
Близо 2 месеца диета и още съм fat as fuq

15.04.21
09:42

Адаш, разтягаш ли?

15.04.21
09:53

казано от Alexander Krastev на 15.04.21, 09:15:

Близо 2 месеца диета и още съм fat as fuq

А, не е така. Огромна разлика има с преди 3-4 месеца. :)

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1