Бахур и червено винце

Прескочи до:

30.09.21
20:06

казано от Любомир на 30.09.21, 19:32:

Явно някой тайно ми прескача щангата, дейба 😂😂

🤣🤣🤣🤣

30.09.21
22:30

казано от Nev на 30.09.21, 16:31:

казано от Bart Simpson на 30.09.21, 16:29:

А всъщност какво е лошото, щото моята постоянно я прескачат.

И аз не го знам. Признавам без бой 😜

Щот сте почнали да ходите по зали от 10-12 години макс.

01.10.21
10:52

казано от nervak на 30.09.21, 22:30:

казано от Nev на 30.09.21, 16:31:

казано от Bart Simpson на 30.09.21, 16:29:

А всъщност какво е лошото, щото моята постоянно я прескачат.

И аз не го знам. Признавам без бой 😜

Щот сте почнали да ходите по зали от 10-12 години макс.

А бе аз ходя по зали от 1992, хем първата зала беше мега хардкор и пълна с изроди, ама това за прескачането на щангата го чух за първи път преди година. Прескочил я някой - голям праз, стига да не го прави докато я ползвам...

01.10.21
11:53

Когато започнах да се занивам с копие...86-87,ходихме 3-4 пъти в залата заедно с големите тежкоатлети.Първото нещо ,което научих след подреждането на дисковете,беше това.

01.10.2021

кофички 5х(+50) - набиране 5х(+30); 4 пъти през 3 минути
преси с дъмбели 7,6,5х(30+30) - пендлей гребане 7,6,5х100, през 2 минути

Любо, къде да слагам татуса ? :D

01.10.21
15:10

Топ бараба си, Саше. Браво, в супер форма си влязал, отлично ти се отразява.

01.10.21
15:13

А кво момченце беше на първата снимка за първите плочки, спомням си беше на фона на едни плочки, баня, вероятно.
И си викам, глей къв младеш, а колко дига.
Звяр, си Сашо, браво.

01.10.21
15:20

казано от Alexander Krastev на 01.10.21, 15:07:

Любо, къде да слагам татуса ? :D

На мястото на космите, Адаш :D

01.10.21
15:24

казано от James Hinks на 01.10.21, 15:20:

казано от Alexander Krastev на 01.10.21, 15:07:

Любо, къде да слагам татуса ? :D

На мястото на космите, Адаш :D

Според мен окосмяването да си го запази, предава леко комерсиален винтидж нюанс, а да запълни навсякъде, където е голо. 😂

01.10.21
15:27

Да, да - не съм вярвал че ше го кажа, особено за мъж, ама КОСМИТЕ ТИ ОТИВАТ! :D

01.10.21
15:31

Е, то по-плашещото е да го кажеш особено за жена :D

01.10.21
15:35

казано от James Hinks на 01.10.21, 15:31:

Е, то по-плашещото е да го кажеш особено за жена :D

Ай-ай ... и двамата сме били живи свидетели когато жените почнаха да се обезкосмяват по тялото.

01.10.21
15:37

Сашо,не ми се ще да те срещам из горите :)..

01.10.21
15:44

казано от doni dimitrov на 01.10.21, 15:37:

Сашо,не ми се ще да те срещам из горите :)..

малко ми прилича на Хрътката от ГоТ

казано от James Hinks на 01.10.21, 15:20:

казано от Alexander Krastev на 01.10.21, 15:07:

Любо, къде да слагам татуса ? :D

На мястото на космите, Адаш :D

Адаш, аз ако почна се обезкосмявам, като тръгна през краката, гърба, гърдите, ръцете ... и те по краката пак поникнали :D

03.10.21
13:18

Не ти трябват татуси защото ще изгубиш възможноста си за филмова кариера, като дубльор на Jason Statham. Само махни брадата и си готов дори без да махаш космите 😜

Мнението беше редактирано от Nev на 03.10.21 13:20.

03.10.21
13:46

Също така и да се смали с 15-20 см. и свали към 30 кг и ще е вече напълно гогов да дублира...

04.10.2021

клек 5х160 - обръщане от земя 5х100; 4 пъти през 2 минути

Последното повторение не беше обръщане, а стана само една тяга до коленете и краката просто блокираха; след цялото плюскане през уикенда си дадох газ, всичко беше супер леко и скоростно, обаче блокажа дойде от раз 😃 без задъхване, чист мускулен фалит

05.10.2021

преса 5х70 - пендлей гребане 5х100; 4 пъти през 2 минути
кофички 8,8х(+40) - набиране 8,5х(+20); 2 пъти през 2 минути

07.10.2021

кофички 5х(+50) - набиране 5х(+30); 4 пъти през 2 минути
преса с дъмбели 7,6,5х(30+30) - пендлей гребане 7,6,5х100

Много тежка мускулна треска от Понеделник още и размених тренировките. Така, като гледам, май и утре няма да мога да клякам или да дърпам. Днес бях на косъм от крампиране на гребането. ОМАД-а го държа вече втора седмица през работните дни. Вероятно има нещо общо с мускулните трески.

08.10.2021

клек 5х5 @ 60, 100, 140, 160, 180
тяга 5х5 @ 60, 100, 140, 180, 220

Тренировка на 23 часа фаст, най-леките 220, които някога съм дърпал - имах чувството, че имам 10 на тази тежест. После счупих фаста със 100гр печени бадеми и след това ракия със салата 😁

09.10.21
15:21

И аз гледам да не пия на гладно, ама не винаги ми се получава 😁

Счупвам фаста с ракия и салата = модерния начин да кажа, че пия на гладно 😁

11.10.2021

клек 5х160 - обръщане 5х100; 4 пъти през 2 минути

Отново тренировка на 23 часа фаст, после 100 гр. ядки, после червено вино с вратни пържоли и яйца с праз.

12.10.2021

преса 5х70 - пендлей гребане 5х100; 4 пъти през 1:45
кофички 8х(+40) - набиране 8х(+20); 2 пъти през 1:45

Чудна работа - колкото повече глад, сякаш повече сила. На кила не мърдам, протеина е макс 100-120 гр

12.10.21
20:57

казано от Alexander Krastev на 12.10.21, 20:51:

12.10.2021

преса 5х70 - пендлей гребане 5х100; 4 пъти през 1:45
кофички 8х(+40) - набиране 8х(+20); 2 пъти през 1:45

Чудна работа - колкото повече глад, сякаш повече сила. На кила не мърдам, протеина е макс 100-120 гр

Сашо , като те чета май успяваш ежедневно да го поддържаш ОМАД- а ? И така да се нарече стандартния ОМАД ли правиш - 23 часа глад и един час прозорец за хранене или просто гледаш да ядеш един път на ден независимо по кое време ?

Да, мисля че доста бързо се адаптирам към глада, както и към поемането на повечко храна наведнъж.
Общо взето 23 часа глад, после едно голямо хранене за вечеря със семейството около 19:00, което приключва около 20:00.
Обикновено включва - ядки, салата, 1-во основно, 2-ро основно, десерт, както и някакво питие - ракия или вино 😁

12.10.21
21:09

Пак дойде сезона на битовия алкохолизъм във форума. :D

12.10.21
21:11

казано от Alexander Krastev на 12.10.21, 21:02:

Да, мисля че доста бързо се адаптирам към глада, както и към поемането на повечко храна наведнъж.
Общо взето 23 часа глад, после едно голямо хранене за вечеря със семейството около 19:00, което приключва около 20:00.
Обикновено включва - ядки, салата, 1-во основно, 2-ро основно, десерт, както и някакво питие - ракия или вино 😁

Ей ти и реда на прием даже спазваш. Чел съм разни статии и съм гледал клипове на същата тематика, че следвало да прекъсваш глада с въглени и протеин или с мазнини и протеин . Уж не било подходящо да се прекъсва директно с прием на въглени и мазнини - когато се търси чистене на мазнини.  До колко е така не знам. Лично аз си прекъсвам фаста с квото ми се яде на момента.

12.10.21
21:13

казано от Гордан на 12.10.21, 21:09:

Пак дойде сезона на битовия алкохолизъм във форума. :D

Ааа той не е свършвал никога. Просто пролетта и лятото никой не смее да говори. Аз имам сега към може би 600 литра домашно вино хубаво :) а ракията вече се описва по реколти, че не можем да и смогнем

казано от I`M на 12.10.21, 21:11:

Ей ти и реда на прием даже спазваш. Чел съм разни статии и съм гледал клипове на същата тематика, че следвало да прекъсваш глада с въглени и протеин или с мазнини и протеин . Уж не било подходящо да се прекъсва директно с прием на въглени и мазнини - когато се търси чистене на мазнини.  До колко е така не знам. Лично аз си прекъсвам фаста с квото ми се яде на момента.

Опитвам се да оставя въглехидратите за колкото се може по-накрая, с идеята да няма рязко покачване на кръвната захар и последваща рязка секреция на инсулин.
А и да ти кажа, то и не ми се ядат въглехидрати - ядат ми се мазни пържоли, яйца, сланина, ядки, ей такива работи :D Сладко ми се дояжда като се понаям вече, явно защото има да се допълват калории и със захарта става най-лесно.

13.10.21
12:07

казано от Alexander Krastev на 13.10.21, 11:51:

Опитвам се да оставя въглехидратите за колкото се може по-накрая, с идеята да няма рязко покачване на кръвната захар и последваща рязка секреция на инсулин.А и да ти кажа, то и не ми се ядат въглехидрати - ядат ми се мазни пържоли, яйца, сланина, ядки, ей такива работи :D Сладко ми се дояжда като се понаям вече, явно защото има да се допълват калории и със захарта става най-лесно.

М/у другото, изследвания по въпроса показват, че този начин на хранене поНИжава и кръвната захар на гладно, което пък е в противоречие с даваните до сега насоки, че диабетиците следва да се хранят често и по малко. Т.е. за да нямало постъпване на голямо количество храна на едно хранене и да предизвиква инсулинов пик. Което пък зависи и какво точно си поел, не е само количеството. Също така, може да се има предвид и тези, които са на инсулин, а не хората с някакви повишени показатели и имащи нужда да понижат кръвната захар, тъй като ако си инсулинозависим/да се боцкаш и да си гладен е сериозен риск.
Всъщност каква е разликата между това хранене и Спартанската диета, види ми се едно и също, след като въглените са накрая, а и по принцип такъв начин на хранене. При спартанската започваш със салати, минаваш през месото и накрая въглените.
То реално и калориите така са ти по-малко, защото например при мен, дали ще съм гладувал цял ден или ще съм обядвал към 12.00, вечер след 18.00 съм си гладен по един и същ начин, т.е. все ще ям колкото ще ям. И ако са някакви карета и зелена салата, с някоя филия пълнозърнест хляб, дори и някакво десертче, пак ще си доста под баланса на кк за деня.

Мнението беше редактирано от Dydo на 13.10.21 12:20.

Аз между другото съм на подобен режим. Обилна вечеря, месо, ядки, овче мляко, сирене и тн. През деня хапвам само някой друг плод. Ето какво забелязах.
- По - пълноценен ден - При 3 - 4 обилни хранения имам ниска енергия и чувство за сънливост. При по - горе изброения, много повече енергия и физически, и мисловно.
- По - малко проблеми със стомаха - При 3 - 4 хранения получавам газове и ходене до тоалетна по 3 - 4 пъти, сега това драстично се промени.
- Последното не знам дали има общо, но кръвната ми захар е 4, на скоро си правих изследвания и така показа.

14.10.2021

клек 5х5 @ 60, 100, 140, 160, 180
тяга 5х5 @ 60, 100, 140, 180, 220

15.10.2021

кофички 5х(+50) - набиране 5х(+30); 4 пъти през 1:45, последната серия набиранията само 3
преса с дъмбели 8,5,4х(30+30) - пендлей гребане 8,5,4х100; през 1:45

18.10.2021

А1 клек 1х170, 1х190, 1х210, 5х170, 8х140
А2 обръщане 1х90, 1х110, 1х120, 5х100, 8х90

19.10.2021

А1 преса 1х70, 1х80, 1х85, 5х70, 8х60
А2 тяга 1х180, 1х220, 1х250, 5х210, 8х180
Б1 кофички 8,8х(+40)
Б2 пендлей гребане 8,8х100

22.10.2021

клек 5х5 @ 60, 100, 140, 160, 180
тяга 5х5 @ 60, 100, 140, 180, 220
преса 5х5 @ 40, 50, 60, 70, 75

25.10.2021

клек 20х140
обръщане от земя 5х5 х100

27.10.2021

клек 10х170
преса 5х65 - набиране 5х(+20); 5 пъти през минута
кофички 8х(+40) - пендлей гребане 8х100; 2 пъти през минута

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1