Застой...

17.04.18
18:05

Здравейте,

Започнах да тренирам преди 8 месеца, когато започнах бях 64 кг, 186см висок. В момента съм 86-87кг, но от 2 месеца си стоя на тези килограми, а и съм лееко мазен. Тренирам 4 дни в седмицата (пон. втор. четв. петк.). Искам да качвам още, не да свалям. Какво е вашето мнение?

Яденето ми представлява това.

Закуска: 500 грама кисело мляко с 100 грама овесени ядки.

Междинна закуска: 50 грама сурови ядки (кашу и бадеми)

Обяд: 250 грама месо (конско, пилешко или телешко) + малко салата и протеинов хляб на Mastemacher

След тренировка: Протеинов шейк ( 1 банан, 100 грама фъстъчено масло, 100 грама мед, 30 грама ВЕГАНСКИ протеин на MyProtein, 1 ябълка и 1 лимон)

Вечеря: 250 грама месо (конско, пилешко или телешко) + малко салата и протеинов хляб на Mastemacher

По време на тренировка пия разтворими BCAA, и при всяко ядене Ензими на NOW.

ПС: Пия Вегански протеин поради непоносимост към лактоза, в момента пробвам протеин изолат, ако нямам проблеми ще сменя веганският.

Поздрави

Темата беше редактирана от ICON на 17.04.18 18:46.

Вярно е, че начинаещите имат възможността да трупат мускули с много бързо темпо, но 20 кг за 8 месеца са твърде много. От тях реално не повече от 8-10 кг са мускули, при това ако имаш страхотен ген и тренираш и се храниш оптимално още от първата си тренировка.

С други думи, прекаляваш и трупаш повече мазнини отколкото мускули, което не ти прави услуга, а дори обратното.

На този етап от стажа си, вече трябва да започнеш да приемаш, че покачването на още мускули ще става все по-бавно и да спреш да бързаш.

Препоръчвам ти да прочетеш статията Искам бързи резултати!

И все пак, за да отговоря на въпроса ти - яж повече и ще качваш още тегло. Няма да е непременно под формата на мускули, но ти ще си прецениш дали това те устройва или не.

Тренировките също оказват влияние дали ще стимулираш оптимално мускулния растеж.

19.04.18
12:56
#2

Благодаря за отговорът! Да, определено е така, може би половината са мазнини. Друго което искам да попитам, относно тренировките. Иска ми се да започна да тренирам от понеделник до петък, тоест 5 дена със следната програма.
Понеделник - гърди + рамо
Вторник - гръб
Сряда - крака
Четвъртък - гърди
Петък - ръце

Дали според вас мога да претренирам от този начин на трениране, и добър ли е?
Поздрави

Описаното от теб е просто разпределение на мускулните групи, но на практика не дава никаква съществена информация, която да подскаже дали тренировките ще са окей или не.

Разпределението на мускулните групи е един от най-маловажните фактори и на практика много трудно можеш да сбъркаш. Описаният вариант от теб е напълно приемлив.

Но пак - от много по-съществено значение е информацията за упражненията, които ще използваш, редът им на изпълнение, седмичните обем и интензивност, възприето натоварване и други.

Отделно, вече минаваш в период, в който тренирането на мускулна група веднъж седмично е неоптимален вариант. По принцип това е валидно още от самото начало, но напълно начинаещите могат да се разминат за известно време. Пак можеш да постигнеш много добри резултати, но още по-добри ще бъдат ако всяка мускулна група се тренира пряко 2 до 3 пъти в седмицата.

Дали ще претренираш зависи от възстановяването. Няма как да се каже предварително, дори и да знаехме какви ще са тренировките ти в детайли. Това е нещо, което човек трябва да прецени сам за себе си в процеса на трениране. И друг може да го прецени добре, но трябва да ти е личен треньор и да те наблюдава отблизо и редовно.

19.04.18
13:33
#4

Благодаря отново! Напълно изчерпателни отговори. Ще си отворя един дневник, и ще описвам всяка моя тренировка и хранения.
Поздрави

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1