Трен. за цяло тяло/Сплит.Трен

26.05.18
03:20

Здравейте!На 16 съм висок 180см. и тежа 65кг. ходя на фитнес от 3/4 месеца като започнах с кръгови трен. и след това сплит но ми казаха, че трен. за цяло тяло са по добри за покачване на Мускулна маса както и намалянето на повторения и повишаването на тежестта (6/8 повторения) като се изпълняват основни упражненията за всяка муск група.Та въпроса ми е да си продължа ли сплита или да започна Трен за цяло тяло?
(мерси предварително)👌

Сплит не ти трябва.
https://www.bb-team.org/workout/4606_sistema-5x5
Просто.

За покачване на маса базови упражнения в диапазон 6-8 ще работи при теб, ако се храниш достатъчно. Сплита с по 1 мускулна група на ден е по-подходящ, когато чистиш и искаш да наблегнеш на естетиката, за да ти е по-удобно да отделяш достатъчно внимание на по-слабо развитите части от дадената мускулна група.

31.05.18
01:11
#3

казано от Стойко Колев на 26.05.18, 12:25:

За покачване на маса базови упражнения в диапазон 6-8 ще работи при теб, ако се храниш достатъчно. Сплита с по 1 мускулна група на ден е по-подходящ, когато чистиш и искаш да наблегнеш на естетиката, за да ти е по-удобно да отделяш достатъчно внимание на по-слабо развитите части от дадената мускулна група.

Пишеш глупости, няма разлика във вида тренировка от това дали качваш или сваляш кг.
Я кажи как ще отдели повече внимание на по-слабо развитите части, с една тренировка седмично с 5 упражнения или с 2 тренировки с по 3 или 4 упражнения във всяка?

Ако тренира теи пъти ще започне да тренира 4 пъти; ако прави 2 упражнения ще започне да прави 3; ако прави 7 повторения ще започне да прави 13… така ще отдели повече внимание на по-слабо развитите мускули. И не, това не са глупости
И разбира се, че има значение вида на тренировката за това дали покачваш маса или гориш мазнини. Ако тя нямаше значение всички щяха да тренират по еднакъв начин.

Мнението беше редактирано от Стойко Колев на 31.05.18 01:33.

31.05.18
11:51
#5

И с какво 13 повторения са по-ефективни от 7?
Бих се съгласил с теб, ако ги прави с една и съща тежест, т.е. е постигнал силов прогрес.

С това, че за да извлечеш повече от една тренировка, то трябва тя да е с нещо повече от предишната - обем/плътност/интензивност/повторения/серии/упражнения.... Прост пример с ръцете, който всеки може да пробва: да тренира един месец по 2 пъти в седмицата ръце и на следващия месец да тренира 5 пъти в седмицата ръце, след което сам да си прецени, след кой месец ръцете му изглеждат по-добре.

03.06.18
12:04
#7

Според мен повепе от 6-8 повторения си е кардио...

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1